Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (247)
Minulla on pallit ja suuret seikkailut edessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkalesbon partakateus taas loistaa.
Monella keski-ikäisellä ja vanhemmalla naisella on nykyään komeampi parta kuin nuorilla pullataikinapojilla.
Mullakin olisi, ellen nyppisi. Jos olisin mies niin antaisin muhkean parran kasvaa. Olisi kivaa olla isomahainen partainen nallekarhumies. Käyttäisin ehkä henkseleitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pallit ja suuret seikkailut edessäni.
Murolautanen ja lusikka?
Tämänkin miesviha-aloituksen tehtaili mode itse. Helvetin lihava vasemmistolehmä.
Vierailija kirjoitti:
bakteerivaginoosi...
Parrassa? Voi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Mites se kehorauha?
Se on vain naisten etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko läski palstamummo, että rytöparrat välittää mummon mielipiteistä?
Rytöparta löytää vastinkappaleelseen läskin rytöliisan
Miksi haukut vaan naisia läskeiksi, minä oon läski rytöparta. Ylipaino on normaali asia. Eikö ole itelläsi läskiä ja partaa kun olet noin kateellinen?
Eri
Normaalipaino on normaali asia. Siksi tuo etuliite "normaali".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paljon enemmän saa huomiota naisilta täysparran kanssa kuin ilman. T: Mies
Jaha, taas tälläinen mies, joka kuvittelee, että naiset, jotka katsovat häntä, katsovat sillä silmällä.
Siellä on linnunpesä ei voi leikata pois.Tsip tsirp
Vierailija kirjoitti:
minullekin ihan totaalinen turn off. Muuten en välitä ulkoisista tekijöistä, mutta juurikin se ruokkoamatn risuparta on sellainen tekijä, jota en voi hyväksyä. Tai voisin hyväksyä, voisin siis solmia jopa parisuhteen sellaisen miehen kanssa, mutta seksiä meillä ei olisi eikä myöskään pusuteltaisi.
Noniin, pääsinpäs kehumaan juuri etten muuten välitä ulkoisista tekijöistä, mutta keksin heti kaksi lisää. Rastatukka. Toinen sitten hoitamattomat hampaat. aijoo, sitten sellaiset ylivahatut naurettavat yliöveriksi vedetyt hercule poirot -viikset. Ne sopivat vain poirotille.
siinä ne sitten on
Arvaas mitä? Näin miehenä mua ei kiinnosta! Hampaat hoidan oman terveyden tähden, mutta muuten pidän partani ja tukkani miten tykkään.
Ehkä sen tarkoituskaan ei ole näyttää hyvältä. Tarkoitus voi olla vaikka se, että pitää vieraat naiset loitolla. Tai keino näyttää; teen mitä haluan, paskat muista ja heidän mielipiteistään.
No nyt on ainakin selvinnyt että iso osa palstamiehistä on ilmeisesti noita sotkuisia risupartamiehiä. Oli oikein sohaisu ampiaispesään 😂. Heti alkoi naisten alapään haukkuminen. Vaikka se onkin se yksi asia maailmassa jota he ajattelevat 24/7 koska eivät koskaan sitä irl näe.
Sotkuinen harottava parta on yhtä luotaantyöntävä kuin roikkuvat rasvaiset leikkaamattomat hiukset tai likaiset vaatteet. Siisti hoidettu parta taas on superseksikäs. Miten tää on joillekin miehille niin vaikeaa ymmärtää?
Kanssaihminen voi huonosti kun näkee karvamanun vaikka bussissa. Sotkuisen parran seassa voi olla vaikka sinappia. Olen nähnyt. Tuon lisäksi kalju hirvittää, vaikka vain ohimennen vilkaisee. Eikö mies ymmärrä yhtään?
Miksi naiset kuvittelevat että Tikkurilan naamari kasvoilla jonka kirurgi on rakentanut, teko huulet, teko tissit, teko hiukset, teko perse tai mikään muukaan keino tekninen näyttää hyvältä verrattuna luonnollisen kauniiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
Se on eri asia.
Tämä keskustelupa kuoli nopeasti. Tulikohan kotihoito tuomaan näille mt-naisille iltalääkkeet, ja rauhoittuivat tältä päivältä?😅😅
Ihan itteeni vartten tykkään olla tän näkönen partaäijjä.
Yhtä vähän kuuluu kellekkään kuin kehopositiivisten tatskat tai niittinaamat.
Itteesä vartten nekin on.
Vierailija kirjoitti:
Kanssaihminen voi huonosti kun näkee karvamanun vaikka bussissa. Sotkuisen parran seassa voi olla vaikka sinappia. Olen nähnyt. Tuon lisäksi kalju hirvittää, vaikka vain ohimennen vilkaisee. Eikö mies ymmärrä yhtään?
Mulla tuohon liittyy ympärollä leijuva iankaikkisen vanhan hien haju mitä vielä tuumaan valkosipulia päivittäin syömällä.
Eikö se olekaan ok että ollaan jokainen ihan vaan omia ihania itsejämme?
minullekin ihan totaalinen turn off. Muuten en välitä ulkoisista tekijöistä, mutta juurikin se ruokkoamatn risuparta on sellainen tekijä, jota en voi hyväksyä. Tai voisin hyväksyä, voisin siis solmia jopa parisuhteen sellaisen miehen kanssa, mutta seksiä meillä ei olisi eikä myöskään pusuteltaisi.
Noniin, pääsinpäs kehumaan juuri etten muuten välitä ulkoisista tekijöistä, mutta keksin heti kaksi lisää. Rastatukka. Toinen sitten hoitamattomat hampaat. aijoo, sitten sellaiset ylivahatut naurettavat yliöveriksi vedetyt hercule poirot -viikset. Ne sopivat vain poirotille.
siinä ne sitten on