onko muita köyhiä ketkä ostaa lapsilleen vaatteet melkeen aina alesta tai kirpparilta
Ite en osta kirpparilta kuin harvemmin mutta kiinostaisi kuulla että löytyykö kirppareilta hyvälaatuista ja edullista vaatetta. Kenkiä en kirpparilta osta koska se ei ole kuulema lapsen jalalle hyväksi käyttää toisten vanhoja. Alesta ostan miltei kaikki ja hyviä löytöjä teen aika usein. Toppapukujakin voi löytää alesta keväällä vaikka 10e hintaan. ja viime keväänä näin prismassa alessa kallit vedenkestävät coretex talvikengät vaan 20e,mutta en silloin ostanut.
Kommentit (27)
Tajutkaa jo pikkuhiljaa!! Lapsen jalka muokkautuu kengän mukana ja mitä luulette käytetyn kengän tekevän lapsenne jalan luustolle ym.??
sieltä tulee paljon ostettua vaatteita. Loput sitten alesta. erittäin harvoin normaalihintaisena ostan mitään. Joo, ja tapana on hamstraus eli saatan ostan montaa kuukautta ennen käyttöönottoa.
Eletään minun opintotuella kunnes miehen vasta perustama yritys alkaa jotain tuottamaan. Ei ole varaa edes kirpparille, mutta pikkuinen on jo liian iso viime kevään välikausi vaatteisiin. Talvea odotan kauhulla. Kertokaa mistä vaatteet muutamalla eurolla?
niin siihen vastataan ja samoin siihen toiseen kysymykseen eli ostatko kirppareilta ja alesta kaikki lasten vaatteet.
Oma vastaukseni:
En ole köyhä ainakaan omasta mielestäni, ihan normaalit tulot. Silti ostan kirppareilta ja alesta 80% lasten ja omista vaatteista. Kenkiä ostan ihan normaaleilla hinnoilla ja joskus jos on joku kiireellinen juttu mikä pitää saada heti, eikä aleja ole. En kyllä kyttää mitään hullujapäiviä tai hintahulinoita. Enimmäkseen ostan kirpparilta, kierrätys kunniaan!
meillä on jotain muutamat ollu mutta melkeen kaikki uutena. esikoiselta muutamat tosi hyväkuntoiset oon pienemmälle jättänyt käyttöön mutta sitäkin vähän mietin että onkohan sekään ok. Itse ostan alesta sen takia mielummin kuin kirpparilta kun alesta saa ihan riitävän halvalla ja minusta on ihanaa ostaa uutta vaatetta ja kenkää lapsille. Rakastan lastenvaatteiden ostelua.
AP
Myyttekö kirpparilla? Laitatko UFF:iin, viettekö kierrätyskeskukseen, pelastusarmeijalle tms?
Prismasta pojalleni sandaalit ensi kesäksi. Hinta oli 3 euroa. Ei paha. Samaisesta paikasta ostin kesän loppualesta sandaalit ens kesäks tytölleni ja hintaa tais olla 5 euroa. Muuten en Prismassa käy, mutta poistotuotteita sieltä saa halvalla.