S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin
S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (214)
Köyhät kyykkyyn.
Terv. Kokoomus.
P.S. Menkää töihin!
Vierailija kirjoitti:
Kerran ihmettelin kun s-marketin perällä maitohyllykön edessä hengaili mummelilauma nuin ettei meinannut haluamiaan tavaroita saada kylmähyllyiltä otettua mut selvisi siinä vaiheessa kun kuuluttivat että alennuskausi alkaa niin kaikki niistä rynni kiireellä kassan suuntaan.
Kyse oli vasta 30 prosentin alkamisajasta
Ai jaa, sehän on sitte petos jos lapussa lukee 30 prossaa ja kassalla sitä ei saakaan kuin vasta jonkun tietyn alkamisajan alkaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Jos oikeasti haluaa säästää niin leipoo itse.
Äläs nyt, kyllä se säästö pussillisesta pullia on jo euroja.
Samalla rahalla ja AJALLA jo leipoo pakastimet täyteen tuoretta pullaa.
Ei nuo eläkeläismiehet ole leiponeet elämänsä aikana ikinä yhtään mitään. Tuskin ne aikoo opetellakaan. "Akkojen hommaa"
Vierailija kirjoitti:
Osa pitää lämpimässä myös lihatuotteita. Pari tuntia kärryssä pidettyä lihaa en söisi.
Monesti lihaa pitää ennen paistamista pitää huoneenlämmössä se pari tuntia että lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
Solsidanissa se pihi pariskunta piilotti kalliit lihat hyllyn perälle ja hakivat sitten myöhemmin alehintaan. Tekeeköhän joku Suomessakin tätä? 😁
Minä teen, enkä taatusti ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi S-ryhmän mietti omaa hävikkiruokasovellusta. Klo 20 laittavat sovellukseen ne. Nouto ennen sulkemisaikaa. Mutta toki se vie henkilökunnan aikaa iltatunteina, joten saattaa olla liian kallista.
Ei tuo sovi isoihin s-marketteihin, jossa on hävikkiä joka osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ylipäänsä kerää jotain vanhentuneita pullia? Munkit esimerkiksi menettävät makunsa hyvinkin nopeasti ja alkavat maistumaan rinkeleille
:DDDDDDDDDDDD
Nuo paistopistepullat ei nimenomaan ole vanhoja vaan ihan tuoreita. Samana päivänä paistettuja. Mutta siellä normihyllyssä oleva munkkipussi on voinut lojua hyllyssä monta päivää (3-5) ja ne munkit on vanhoja. Paistopistemunkki on tuore vielä seuraavana päivänäkin.
Ei ole. Munkki menee pahvin makuiseksi todella nopeasti ja sen rakennekin muuttuu. Mutta ei kai sitä huomaa, jos on tottunut syömään pelkkää vanhaa känttyä
Nyt valtava määrä tämän kaupan paistopisteen tuotteita menee ruokajakeluun, ja jonot siirtyvät sinne. Harva ostaa noita tuotteita normaalihintaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei leviä muualle. Olen itse näitä tunti ennen ilta-alea paistopistettä kyttääviä.
Mä menen puoli tuntia ennen ilta-alen alkua kauppaan, ja ostan yleensä lihatiskiltä ylijääneitä aterioita -60%.
Jotka valmistaisit itse hintaan -90 %.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään järkeä, että seisoskelee kaupassa 2 tuntia saadakseen paistopistetuotteita -60 % alennuksella. Jos käyttäisi edes 20 minuuttia leipomiseen, samalla rahalla saisi tuhat kertaa parempia ja paljon terveellisempiäkin herkkuja.
Niitä hamstraa ihmiset jotka eivät itse leivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa paistopisteet! Ihmiset sairastuvat, jos ei läskisty, niin tulee psyykkisesti sairaaksi roudatessaan pullia joka ilta ostoskärryssä 2 tuntia.
Siinähän laihtuu kun kävelee kaupassa pari tuntia.
Citymarketissa on onneksi se lepotuolein varustettu lehtienluentapaikka. Kivasti kuluu aika siinä pehmeällä istuksien.
Onhan tuossa jotain Suomalaista. Mennä hengaamaan kauppaan jos saisi jotain alennuksella :D. Epäilen että olisi kaikilla kyse varattomuudesta. Vaan tää on joku oma rotunsa joka esim. menee jonottamaan bensaa jos kuulee että jossain se on parikymmentä senttiä halvempaa kuin muualla. Tai pörssisähkön halpoja tunteja, Tai vaikka niitä euron pehmiksiä tms....
Ei mitään järkeä omasta mielestäni, mutta mihin nyt kukin aikaansa haluaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn.
Terv. Kokoomus.
P.S. Menkää töihin!
Kokoomus ei liity tähän mitenkään. Kyse on osuuskaupasta
Ahneet eläkeläiset prkl, jotka ei tajua että työttömät ja opiskelijat on köyhempiä!
Vierailija kirjoitti:
Ja lyödäänkö vetoa, niin noi pullien kärryttelijät ei olleet edes pienituloosia, vaan ahneita moukkia joilla olisi varaa ostaa mitä haluavat.
Kävin yhteen aikaan harrastuksessa joka loppui sopivasti ennen paikallisen kaupan ilta-alea ja kävin siellä monesti ja aina, ihan aina siellä oli eläkkeelle jäänyt opettajapariskunta (mies johtajaopettaja) jotka hamstrasi noita alennus tuotteita :D
Mietin kyllä myös, että heillä olisi varmaan ollut varaa ostaa normihinnallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran ihmettelin kun s-marketin perällä maitohyllykön edessä hengaili mummelilauma nuin ettei meinannut haluamiaan tavaroita saada kylmähyllyiltä otettua mut selvisi siinä vaiheessa kun kuuluttivat että alennuskausi alkaa niin kaikki niistä rynni kiireellä kassan suuntaan.
Kyse oli vasta 30 prosentin alkamisajasta
Ai jaa, sehän on sitte petos jos lapussa lukee 30 prossaa ja kassalla sitä ei saakaan kuin vasta jonkun tietyn alkamisajan alkaessa?
Saatto se sitten olla kyseessä isompi alennus mikä alkoi. En ole perehtynyt noihin punalaputettuihin.
Vierailija kirjoitti:
Solsidanissa se pihi pariskunta piilotti kalliit lihat hyllyn perälle ja hakivat sitten myöhemmin alehintaan. Tekeeköhän joku Suomessakin tätä? 😁
Aasialaiset tekevät myös näin Vantaalla.
Meidän s-marketissa ihan sama.Pääsen 19 töistä ja käyn usein n.19.15 kaupassa.Siellä pyörii ihmiset jo kärryjen kanssa,jotka täynnä lihaa,paistopistetuotteita ym.ja odottaa,että klo tulee 20.00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei leviä muualle. Olen itse näitä tunti ennen ilta-alea paistopistettä kyttääviä.
Mä menen puoli tuntia ennen ilta-alen alkua kauppaan, ja ostan yleensä lihatiskiltä ylijääneitä aterioita -60%.
Jotka valmistaisit itse hintaan -90 %.
Mulla ei ainakaan ikinä tuu käytettyä loppuun valmistukseen tarvittavia kalliita mausteita ja kastikkeita ennen kuin ne vanhenee joten ei se säästö ole niin kovin suuri.
Kannattaisi S-ryhmän mietti omaa hävikkiruokasovellusta. Klo 20 laittavat sovellukseen ne. Nouto ennen sulkemisaikaa. Mutta toki se vie henkilökunnan aikaa iltatunteina, joten saattaa olla liian kallista.