S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin
S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (214)
Kerran romaninainen istui kaupassa kärryt täynnä pullapitkoja ja leipää.
Siinä kassojen vieressä.
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Jos oikeasti haluaa säästää niin leipoo itse.
päästoccan creemekakkusia hamstrattiin, ettei vaan ollut sellaisa joille 30euron normaaalihinta-kakkunen on liian kallis kun ei bitcoinejakan viitsi ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko köyhätkin jo kielletty sana kun viestit vaan katoaa. Jessus.
Ei ne ole köyhiä. Ei ainakaan meidän paikkakunnalla. Ainoastaan saitoja. Sitten menet tuollaiselle kylään ja sulle tarjotaan ylipäiväistä pullaa
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ylipäänsä kerää jotain vanhentuneita pullia? Munkit esimerkiksi menettävät makunsa hyvinkin nopeasti ja alkavat maistumaan rinkeleille
Nehän eivät ole olleet vanhentuneita vielä siinä vaiheessa kun niitä on kerätty eikä edes siinä vaiheessa, kun ne on maksettu. Ne paistopistetuotteet ovat hävikkitavaraa oikeasti vasta siellä viimeisellä aukiolotunnilla, koska niitä ei voi enää seuraavana päivänä myydä. Mutta se, että ne ovat hävikkitavaraa, ei tarkoita, että ne olisivat silloin vanhentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti olleet suomalaisia. Ei työssäkäyvillä ole aikaa tälläiseen.
Pääasiassa eläkeikäisiä suomalaisia miehiä ne oli.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei leviä muualle. Olen itse näitä tunti ennen ilta-alea paistopistettä kyttääviä.
Mä menen puoli tuntia ennen ilta-alen alkua kauppaan, ja ostan yleensä lihatiskiltä ylijääneitä aterioita -60%.
Onhan se hyvä että hampaattomat narkkarit saavat nyt enemmän pullia.
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Äläs nyt, kyllä se säästö pussillisesta pullia on jo euroja.
Lakkasin ostamasta paistopisteen munkkeja, kun kotona havaitsin niissä hometta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ylipäänsä kerää jotain vanhentuneita pullia? Munkit esimerkiksi menettävät makunsa hyvinkin nopeasti ja alkavat maistumaan rinkeleille
Nehän eivät ole olleet vanhentuneita vielä siinä vaiheessa kun niitä on kerätty eikä edes siinä vaiheessa, kun ne on maksettu. Ne paistopistetuotteet ovat hävikkitavaraa oikeasti vasta siellä viimeisellä aukiolotunnilla, koska niitä ei voi enää seuraavana päivänä myydä. Mutta se, että ne ovat hävikkitavaraa, ei tarkoita, että ne olisivat silloin vanhentuneita.
Syökö nämä niitä muka yöllä, että olisivat edes jotenkin tuoreita? Moni leipomus menee sitä paitsi huonoksi jo sen päivän aikana. Siksi paistopiste on erityisen typerä paikka hamstrata pullaa
Ne paistopisteen tuotteet ovat syömäkelvottomia seuraavana päivänä. Olen joskus ostanut näitä paistopistepusseja hävikkinä ja maistuivat aivan hirveiltä. Eli roskiskamaa tulevat olemaan myös ruokajakelussa.
Boomerit vauhdissa. Meidän asuinalueella tyhjentävät metsän marjoista niin, ettei muille jää vahingossakaan mitään. Yksi ainoa saita pariskunta asialla, nainen voivottelee kun ei saa kuulemma edes kaikkea ajoissa menemään. Silti pitää riipiä varvut tyhjiksi vuosi toisensa perään, jopa puolikypsät marjat.
Ne on niitä samoja, jotka seisoo Tokmannin ämpärijonossa arkiaamuna: eläkeläisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, kyllä se säästö pussillisesta pullia on jo euroja.
Paljonko niille kuitenkin jää hintaa? Sen verran, että köyhä voi pullan sijaan ostaa vaikka vihanneksia ja maitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö nämä niitä muka yöllä, että olisivat edes jotenkin tuoreita? Moni leipomus menee sitä paitsi huonoksi jo sen päivän aikana. Siksi paistopiste on erityisen typerä paikka hamstrata pullaa
Kaupan pulla ja leipä ei homehdu vaikka olisi viikon pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Kymppejä säästetään jos on isompi kuorma -60,%, kuukausitasolla tekee pitkän pennin.
Eikä moni edes osta leipää vaan esim juustoa, lihaa, mitä nyt sattuu olemaan sinä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitätkö sä omatkin leipomukset pois seuraavana aamuna?
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä samoja, jotka seisoo Tokmannin ämpärijonossa arkiaamuna: eläkeläisiä
Samoja, jotka kanisterien kanssa hamstrasivat pensaa huoltsikalta, koska uskoivat lakkojen aikana pensan loppuvan. Osa uskoi myös voivansa muka myydä sitä paskaisesta muovikannusta jollekin "tarvitsijalle"
Sama tuli mieleen. Ihmiset ovat hulluja. Ei tuollainen ole normaalin ihmisen toimintaa lainkaan.