Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (20151)
Vierailija kirjoitti:
Näen liian selvästi kielletyn hedelmän negatiiviset seuraukset ja olen muutenkin se lapsi joka istuu vaikka 3 tuntia vaahtokarkki nenän edessä jos on luvattu että se muuttuu kulholliseksi jos en koske siihen.
Mäkin näen negatiiviset seuraukset eikä minkäänlainen ihmissuhdesotkuilu kiinnosta yhtään, muutenkin selkeät arvot joiden mukaan toimin. Mut kulhollinen ei oo koskaan ollut mun juttu, ja vaikka saisinkin sen kulhollisen niin jakaisin sen luultavasti muille!
Tahdon kumppanin joka nauraa, kun herään ja nauraa, kun nukahdan.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tahdot 😂
Vierailija kirjoitti:
Näen liian selvästi kielletyn hedelmän negatiiviset seuraukset ja olen muutenkin se lapsi joka istuu vaikka 3 tuntia vaahtokarkki nenän edessä jos on luvattu että se muuttuu kulholliseksi jos en koske siihen.
Muistaakseni tässä tutkimuskessa oli sellanen juttu, että ne lapset jotka jakso odottaa sitä karkkia tuli turvallisesta, vakaasta taustasta. Kun taas ne lapset, jotka nopeammin kävi kiinni karkkiin oli epävakaista, ennakoimattomista olosuhteista. Jolloin käytöskin on kummallakin ryhmällä sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko hakee
E…Tuun
Vierailija kirjoitti:
En ole sinulle raskas.
No sit ei ollut sulle. Ja jos oli, oletko ajatellut että joku voi kokea mielenväänteesi raskaina? Joku voi olla niin "kevyt" että kokee sinut kevyenäkin raskaana seurana
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö olevasi niin naurettava ihminen tai ilmestys?
Haluaisin sellaisen, joka haluaa tehdä yhdessä kivoja juttuja ja joka on vastuullinen mutta rennon asenteen omaava. Hyvän mielen ihmisen, jolla on hyvä sydän ja rikkaat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme sovi yhteen. Sinä et arvosta minua sellaisena kuin olen enkä minäkään taida sinua, oppiessani sinusta enemmän.
Löydät varmasti jonkun paremmin sinulle mätsäävän.
Hyvä että pääsitte kunnolla tutustumaan, niin ei jäänyt jossiteltavaa!
Ottakaamme kaikki tästä mallia. Tutustutaan kunnolla kaivattuun, sillähän se selviää. Asiat el selviä mammapalstalla mutuilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko hakee
E…Tuun
Zikkurat
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä nyt mystistä.
Tykkään Mustista 💕🐾
Älkää ihmiset ottako lemmikkiä harkitsematta kunnolla. On surullista, kun on otettu lemmikki, johon ei sitten lopulta oikeasti kiinnostus riitäkään. Ei läsnäoloa, kunnon lenkkejä/aktiviteetteja, hoivaa, hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni tässä tutkimuskessa oli sellanen juttu, että ne lapset jotka jakso odottaa sitä karkkia tuli turvallisesta, vakaasta taustasta. Kun taas ne lapset, jotka nopeammin kävi kiinni karkkiin oli epävakaista, ennakoimattomista olosuhteista. Jolloin käytöskin on kummallakin ryhmällä sen mukaista.
Mites kun mun lapset käyttäytyy tässä aivan erilailla kukin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen, joka haluaa tehdä yhdessä kivoja juttuja ja joka on vastuullinen mutta rennon asenteen omaava. Hyvän mielen ihmisen, jolla on hyvä sydän ja rikkaat aivot.
Kai sun kaivattu on sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Ai, sinäkin olet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sun kaivattu on sellainen?
Ehkä, ainakin osittain. En voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko hakee
No yöajelulla palatessa saatan,
jos oveasi raotat,
ulos yöhön pujahdat
autoon äänettömästi sujahdat
Pihan poikki hiippailet
niin ettei naapurit herää.
Ota ota.