Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19845)
Vierailija kirjoitti:
😍
Joo tää oli multa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi vaivaamaan se intuitio juttu, mihin se liitty
Pelkoihin.
Monet eivät kyseenalaista itseään elämässä, sekin saattaa aiheuttaa ongelmia.
Mitä pelkäät
Ei alkuperäinen kommentti ollut minulta, vastasin vain tuohon tiedusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi vaivaamaan se intuitio juttu, mihin se liitty
Pelkoihin.
Monet eivät kyseenalaista itseään elämässä, sekin saattaa aiheuttaa ongelmia.
Peloista kannattaa puhua. Sitten näkee onko ne vain turhia pelkoja vai voiko niissä olla jotain todellista. Jos niissä on jotain todellista niin kannattaa puhua ne auki.
Kyllä, jos tuntuu ettei nyt pärjää omin neuvoin niin ehdottomasti kannattaa kysyä muilta apua.
Syvän vihreä pukee sinua. Ja viininpunainen. Niin mukavasti laskeutuu lanteillesi, että tekisi mieli sukeltaa helmoihin yhtään järkeilemättä kuin Malediiwien vesiin.
Noniin malediiwien sonnit! Eiköhän tässä nyt ole unelmoitu tarpeeksi!
Vierailija kirjoitti:
Noniin malediiwien sonnit! Eiköhän tässä nyt ole unelmoitu tarpeeksi!
Et sitte ymmärtänny!
Vierailija kirjoitti:
Tuu nyt jo rskaa mut
Ah, joku laitto peukun ;)
Malediivien sonni
- siinäkö piileksii onni?
Mielessä viininpunaiset lanteet
kiitää perässä soikeena vanteet
Lamborghinina moottoritiellä.
Wunderbauminsa maustettu hiellä.
Jopa muistankin, miksi mä itkin.
Taidan kulkea polkua pitkin.
Mieti ne kaikki hullut jutut mitä tekisit mulle kun anelisin, että tulin toisiin ajatuksiin.
Mielipuolisen tyhmä veto taas multa. Nyt ryhdistäydyn. Hei hei.
Kärhöt. Ne kiipeilee jättämättä mitään jälkiä koskaan pinnoille, koska tekevät vain hauskoja kiemuroita itsensä ja ympäröivien rakenteiden ympäri kiinnittymättä niihin oikeasti. Ne menee ihan minne itse haluavat myös. Aina voi yrittää ohjata niitä kasvamaan tiettyyn suuntaan, mutta heti kun silmä välttää niin - nope. Toisin päätti. Pitää vaan katso mitä keksivät ja ihailla niiden todella kauniita kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Kärhöt. Ne kiipeilee jättämättä mitään jälkiä koskaan pinnoille, koska tekevät vain hauskoja kiemuroita itsensä ja ympäröivien rakenteiden ympäri kiinnittymättä niihin oikeasti. Ne menee ihan minne itse haluavat myös. Aina voi yrittää ohjata niitä kasvamaan tiettyyn suuntaan, mutta heti kun silmä välttää niin - nope. Toisin päätti. Pitää vaan katso mitä keksivät ja ihailla niiden todella kauniita kukkia.
Mun äiti on myös taiteillut elämässään erilaisten kasvien kanssa. Joskus myös manasi jotakin ruusua muistaakseni kun ei ollut yhteistyökykyinen.
Itse pysyn kasveista melko kaukana, olen kai pahanilmanlintu. Näin on luoja suunnitellut jokaiselle omat tehtävät elämään.
Jaahas, koko juttu olikin vain yksi iso nothingburger.
Vierailija kirjoitti:
Moi. 😃
Hello, is it me u looking for
Vierailija kirjoitti:
Moi. 😃
Moi😘
Voitasko seuraavan kerran sanoa jo useampi sana? 🤔😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu nyt jo rskaa mut
Ah, joku laitto peukun ;)
Emättimeesikö
Vierailija kirjoitti:
Mielipuolisen tyhmä veto taas multa. Nyt ryhdistäydyn. Hei hei.
Eipäs ryhdistäydytä siellä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kärhö on kuin hiljainen ja vaatimaton oman tien kulkija, joka liikkuu pitkin polkujaan. Vain harva huomaa sen kukkien lumon.
Olen tuollainen nainen, mutta en varmasti tuo nainen.