Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19662)
Nyt kyllä taisi tulla vähän muunneltua totuutta... 😂
Terkkuja yhdelle ihanalle, joka sai avaamaan silmät ja irrottautumaan myrkyllisistä ihmissuhteista pois💛 elämä ei voisi olla paremmin kuin mitä se on ollut jo 13 vuotta. Siltojen polttaminen voi olla joskus paras ratkaisu.
Oon alkanu syödä kollageenia, et jos näytän kohta tältä 🦧, niin älä ihmettele..
Vierailija kirjoitti:
Trolli haravoi täältä ammatteja ja keksi kiva pikku tarinan
Vierailija kirjoitti:
Se on ku savolaine suunsa aukassoo nii loppu on kuulijan vastuulla.
Must tuntuu etten oikein pärjää ilman sua joten velvotan sut muuttamaan mun lähelle
Vierailija kirjoitti:
Mieti mua nyt.
Tiedätkö mitä? Mun ajatukset eksyy suhun vähän liian usein. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksi asia mistä juteltiin
Että miten Boosteria ajetaan yhdellä päällä, ku sä et oo koskaan tehny sitä 😄
Tiedän, että jos olisin ollut suorempi hänen kanssaan, se olisi pilannut hänen kiinnostuksensa. Vähän vaikea kohdata ihminen, joka kiinnostuu siitä, että on itse se joka pakenee tai on hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on menettänyt elämänsä rakkauden, on kyllä kaikkien aikojen surkimus. Tapahtunut on taatusti oma vika. Asioita ei noin vain menetä ilman omaa syytä ja tyhmyys on iso vika.
Ei se ole koskaan surkimus, joka tuntee rakkautta. Se saattaa olla, joka käyttää aikansa muiden ihmisten haukuskeluun.
Niinhän sitä aina sanotaan että kyllä aikuiset ymmärtävät toisten tunteita. Paskat sanon minä. Niin vain minusta tuli egobuusteri, kun idioottina ääliönä menin sitten heikoille jäille. Ei ikinä enää, ei. Sitä ei kukaan halua tuntea, alentavaa tunnetta. Vituttaa ja pahasti, ku tapasin sen. Haluaisin kyllä sanoa sille kaikki päin naamaa, mutta kun se on vielä niin saatana raukka parka herkkä, että ei oo pystynyt ottamaan yhteyttä. Vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli haravoi täältä ammatteja ja keksi kiva pikku tarinan
Kyllä nuo oli ihan terveiset kaivatulleni irl
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksi asia mistä juteltiin
Säästä😅 terveiset samalla?
Vierailija kirjoitti:
Must tuntuu etten oikein pärjää ilman sua joten velvotan sut muuttamaan mun lähelle
Voitais toki muuttaa samaan kaupunkiin, on jo kaupunkikin mielessä! 😍
Sain paljon arvokasta informaatiota 🧐
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko se jalkakosketus siinä vahinko vai mitä, mutta hämmennyin siitä, että se tuntui mukavalta. Sun lähellä olo tuntui myös mukavalta, hyvältä. Harvan kanssa noin.
Olisin voinut olla siinä pidempäänkin😊
Vierailija kirjoitti:
Kun on menettänyt elämänsä rakkauden, on kyllä kaikkien aikojen surkimus. Tapahtunut on taatusti oma vika. Asioita ei noin vain menetä ilman omaa syytä ja tyhmyys on iso vika.
Harvoin se nyt ihan täysin oma vika on mutta toki jos on tuntenut toisin kuin mitä on pystynyt toiselle näyttämään. Ja kaikki siksi kuihtuu pois niin onhan se surullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistut vanhempi nainen mieleen yhteisen tutun lähestymisen vuoksi. Lähinnä muistelin sitä hetkeä, kun suutuit ja haukuit mut, kun en suostunut sun painostuksesta väärentämään tälle tutulle yhtä virallista asiakirjaa. En kaipaa.
Ei ole tervettä manipuloiden painostaa muita rikolliseen tekoon. Hyvä että on muisto vain!
Ja hyvä etten edes painostuksen alla sortunut tuollaiseen. Tietyt periaatteet elämässä on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koskaan surkimus, joka tuntee rakkautta. Se saattaa olla, joka käyttää aikansa muiden ihmisten haukuskeluun.
Niinhän sitä aina sanotaan että kyllä aikuiset ymmärtävät toisten tunteita. Paskat sanon minä. Niin vain minusta tuli egobuusteri, kun idioottina ääliönä menin sitten heikoille jäille. Ei ikinä enää, ei. Sitä ei kukaan halua tuntea, alentavaa tunnetta. Vituttaa ja pahasti, ku tapasin sen. Haluaisin kyllä sanoa sille kaikki päin naamaa, mutta kun se on vielä niin saatana raukka parka herkkä, että ei oo pystynyt ottamaan yhteyttä. Vituttaa.
Egobuusteri? Taidat olla pahemman kerran harhainen, jos koet, että herkkä kaivattusi pitää sinua egobuusterina? Enemmänkin toisinpäin. sivusta
Ei ole noin mustavalkoista.