Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19515)
Love from Anahatalla oli Facebookissa tulkintaa rakkaudesta, hänkin kertoo karmallisista asioista.
Muista realistinen elämä johon kuuluu niin ilo ja onni kuin vastoinkäymiset ja surutkin.
Olen joskus tilannut muutaman tulkinnan häneltä ja niiden perusteella voin suositella häntä, jos joku on kiinnostunut aiheesta.
Kun on menettänyt elämänsä rakkauden, on kyllä kaikkien aikojen surkimus. Tapahtunut on taatusti oma vika. Asioita ei noin vain menetä ilman omaa syytä ja tyhmyys on iso vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen työpaikan kiukkupyllylle terkkuja
Miksi häntä kaipaat?
Hän tarkoitti tiukkapyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on menettänyt elämänsä rakkauden, on kyllä kaikkien aikojen surkimus. Tapahtunut on taatusti oma vika. Asioita ei noin vain menetä ilman omaa syytä ja tyhmyys on iso vika.
No entäs jos suhteen molemmat osapuolet kokevat että kyseessä on ollut elämän rakkaus ja silti menettävät toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä ystäväni päivällä ketjussa vai onko joku ulkopuolinen oikeasti tunnistanut ja koittaa juksata?
Olin ja luulin löytäneeni sinut sieltä. Illalla oli muuta ohjelmaa enkä päässyt edes käväisemään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mua nyt.
Mietin, kun kehotit.
Mitä piti tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs jos suhteen molemmat osapuolet kokevat että kyseessä on ollut elämän rakkaus ja silti menettävät toisensa?
Niin voi käydä, jos toinen mokaa pahasti. Toinen on syyllinen joka pilasi kaiken ja toinen uhri. Elämänsä rakkaudenkin voi pilata kun on tyhmä. Uhri ansaitsee parempaa ja voi olla että elämä tuo hänelle vielä jotain parempaa. Se ei poista sitä että se oli elämän rakkaus, mutta koska tämä ihminen petti hänet hän alkaa arvostaa eri asioita kuten rehellisyyttä ja luotettavuutta. Löytäessään nämä hän voi saada uuden onnen jota arvostaa entistä enemmän. Sen rinnalla entinen pettävä kumppani tuntuu jo merkityksettömältä ihmiseltä, koska syntyy ymmärrys ettei tuollaista ihmistä pysty kunnioittamaan, ainoastaan halveksimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mua nyt.
Mietin, kun kehotit.
Mitä piti tapahtua?
Piti saada kakkoseen, mutta ei niin ei.
Olen aivan murtunut.
Vierailija kirjoitti:
Rypytetyt trikoot kollega huomenna ;)
Noihan on ihan eilistä muotia
Vierailija kirjoitti:
Öitä mun T.
Mies- vai nais-T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä mun T.
Mies- vai nais-T?
L. 🧡 T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi käydä, jos toinen mokaa pahasti. Toinen on syyllinen joka pilasi kaiken ja toinen uhri. Elämänsä rakkaudenkin voi pilata kun on tyhmä. Uhri ansaitsee parempaa ja voi olla että elämä tuo hänelle vielä jotain parempaa. Se ei poista sitä että se oli elämän rakkaus, mutta koska tämä ihminen petti hänet hän alkaa arvostaa eri asioita kuten rehellisyyttä ja luotettavuutta. Löytäessään nämä hän voi saada uuden onnen jota arvostaa entistä enemmän. Sen rinnalla entinen pettävä kumppani tuntuu jo merkityksettömältä ihmiseltä, koska syntyy ymmärrys ettei tuollaista ihmistä pysty kunnioittamaan, ainoastaan halveksimaan.
Joo kyllä mutta itse ideologiahan nyt muuttui tässä. Voi toki myös olla että molempien elämän suuri rakkaus meni sen toisen mokan myötä eikä uutta vain tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mutta itse ideologiahan nyt muuttui tässä. Voi toki myös olla että molempien elämän suuri rakkaus meni sen toisen mokan myötä eikä uutta vain tule.
Sivukommentti vaa että rakkaus ei oo rajallista, vaan ainoita asioita maailmassa jotka voi olla ihan pohjattomia. Mihin suuntaa ikinä sitä haluukaan miettiä. Uuteen,vanhaan jne
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Pitääkö niitä silittää?