Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19495)
N*ekerin
p*rskarvoja
olette
Ette
muuta.
X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi pärjätä sitten sun kans hyvin, koska olen tehnyt töitä pitkään tuon ikäisten parissa.
Oon aika kiltti, mutta oikeudentajuinen (kuohahdan vääryyksistä) ja erittäin vapaudenhaluinen
Ketä pässi täällä kiinnostaa millainen olet? Ketä?
🥺
Vierailija kirjoitti:
Talviturkki heitetty, mites sä?
Ei pysty, ei vielä 😬
Vierailija kirjoitti:
Mitä pässit täällä taas?
Mikä tuppikulli se siellä keulii??
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeton "kulta" kiertoon.
Jos kulta on "kulta", sitten varmaan kannattaa laittaa, mutta jos on edelleen kulta, sellainenhan on kallis aarre.
Vain
Minä
Olen
Hieno
Ihminen
X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi pärjätä sitten sun kans hyvin, koska olen tehnyt töitä pitkään tuon ikäisten parissa.
Oon aika kiltti, mutta oikeudentajuinen (kuohahdan vääryyksistä) ja erittäin vapaudenhaluinen
🥺
Älä välitä röllistä. 🤗 T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kulta on "kulta", sitten varmaan kannattaa laittaa, mutta jos on edelleen kulta, sellainenhan on kallis aarre.
Ei ole, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen että pääsisin viettämään sun kanssa kahdestaan mökkiviilonloppua 😍
Minä en uskalla haaveilla sellaisesta, mutta suon sen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule.
Jaahas. Sepä kävi taas nopeasti. Edellinen vastaukseni olikin viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥺
Olette niin pässejä että välitätte kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥺
Olette niin pässejä että välitätte kuitenkin
Parempi pässi kuin maan matonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥺
Koitra muistaa, että täällä on aina näitä koulukiusaajia eli mitättömyyksiä.
Ole kuin kotonasi,heistä välittämättä.
Tuo on nimenomaan epäoikeudenmukaista. Mutta ei siinä, sun mielialat vaihtuu levollisesta sekeästä kaatosateeksi hetkessä. En pysy perässä, mutta eipä mun tarviikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nimenomaan epäoikeudenmukaista. Mutta ei siinä, sun mielialat vaihtuu levollisesta sekeästä kaatosateeksi hetkessä. En pysy perässä, mutta eipä mun tarviikaan.
Minäkö ailahtelevainen?😌😅 Ne on vaan tunnekuohuja, ei ne esim rakkauteen vaikuta..
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo laittamassa ketään kiertoon, mulla on se mitä eniten haluan. Hän ei vaan ole juuri nyt luonani, niin kaipaan häntä.
Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
je t’aime
moi aussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkö ailahtelevainen?😌😅 Ne on vaan tunnekuohuja, ei ne esim rakkauteen vaikuta..
Vaikuttaahan. Just laitoit kierrätykseen.
Et tavoita, olen kiinnostunut toisesta ihmisestä.
Mä en oo laittamassa ketään kiertoon, mulla on se mitä eniten haluan. Hän ei vaan ole juuri nyt luonani, niin kaipaan häntä.