Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60106)
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa olin jo valmistautunut kertomaan tunteistani. No, sydämessäni niitä tallettelen.. Pysyypähän hyvässä tallessa. Voit toki tiedustella asiaa jos kiinnostelee tietää.
Miksi et kertonut jos oli mahdollisuus? Tuskin mulle kuitenkaan, koska mulle jäi tuolloin aika vahva mielikuva kiinnostuksen puutteesta.
Josbolisin saanut hänet langan päähän niin olisin kertonut
Soititko omasta numerostasi? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa olin jo valmistautunut kertomaan tunteistani. No, sydämessäni niitä tallettelen.. Pysyypähän hyvässä tallessa. Voit toki tiedustella asiaa jos kiinnostelee tietää.
Miksi et kertonut jos oli mahdollisuus? Tuskin mulle kuitenkaan, koska mulle jäi tuolloin aika vahva mielikuva kiinnostuksen puutteesta.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep
Ai siitä, jota tavallisesti käytät?
Tai siis hän tietää miten sen yhteydenottoyritys meni...
Aurinkoista ja mukavaa lauantaita kaipaamalleni.
Aamuhellyyttä kaipaisin ja olisi tarjolla.
Olisi juhlaa levätä lusikassa oman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mitähän sitä sitten tekisi. Koko elämä tuli muisteltua ja jaettua, nyt on vähän tylsää.
Kiitos kun jaoit
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Kaipaan myös. Näemme pian?
Vierailija kirjoitti:
Olisi juhlaa levätä lusikassa oman ihmisen kanssa.
En tiedä miks mut luin ensin et juhlavaa😅 no ois kyl sitäkin
Vierailija kirjoitti:
S, messanger
🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Mysteeriksi jäit A, kaunis ja hauska olit
Otahan selvää vielä.
Melkoiseksi kiemurteluksi meni, ikäeroa on ja sama työpaikka. Yrittää nyt siinä pitää naama peruslukemilla paljastamatta ajatuksiaan
Vierailija kirjoitti:
Melkoiseksi kiemurteluksi meni, ikäeroa on ja sama työpaikka. Yrittää nyt siinä pitää naama peruslukemilla paljastamatta ajatuksiaan
Sepä se.
🌺