Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (18729)
Vierailija kirjoitti:
Haisunäätä 🤮 pisti viestiä. Kuvan kun oli tullut suihkusta. Mun mielestä se haju ei lähe aivopesullakaan enää.
Klikkaa se kuva kokonaan auki niin haju hälvenee.
Hyvät yöt sinne kaipaamalleni.
Kun mä en tiedä, että onko hänellä esim. niin paljon kavereita, että siksi ei esim. ole aikaa tai halua viestiä, tai eikö esim. tykkää mun seurasta.
'Sä tuoksut aina niin hyvältä.'
Yksi useimmin kuulemani
kohteliaisuus freesiltä
ja hyväryhtiseltä näyttämisen
ohessa.' Siellä on joukko idän
yh-tyttäriä varmaan rölläämässä. x
Vierailija kirjoitti:
Kun mä en tiedä, että onko hänellä esim. niin paljon kavereita, että siksi ei esim. ole aikaa tai halua viestiä, tai eikö esim. tykkää mun seurasta.
Juuri sitä samaa ei tiedä se vastapuolikaan ja miettii ehkä samaa.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Terkut naiselle, jolla on pariton määrä poikia. Luotan viisauteesi.
Tänään yks henkilö kysyi, oletko tyytyväinen sun ihmissuhteisiin, niin tokaisin, että en. En sanonut, että sinä puutut, kiertelin ja kaartelin ja selitin, että puuttuu sellainen tuki, joka ymmärtää mua ja mun ongelmia sekä hyväksyy ne ja mut tällasenaan. Mut mä tarkoitin sinua..
Öitä, kivat viestit oli pois tänään.
Vierailija kirjoitti:
Voisit vähän rauhoittaa mua. Käyn ylikierroksilla. Näen uhkia kaikkialla.
Ei ole mitään hätää. Sulla on kaikki hyvin ja tukevasti turvattua.
Terveisiä E:lle!
T. savolainen koprofiili 💩
Tonille terkkuja. Milloin nähään?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua. Lämmin halaus. 🤗🧡
Mukavaa viikonloppua. Hali ja suukko.Öitä ja kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä E:lle!
T. savolainen koprofiili 💩
Kiits Jeremias.
Eskosonnisi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään yks henkilö kysyi, oletko tyytyväinen sun ihmissuhteisiin, niin tokaisin, että en. En sanonut, että sinä puutut, kiertelin ja kaartelin ja selitin, että puuttuu sellainen tuki, joka ymmärtää mua ja mun ongelmia sekä hyväksyy ne ja mut tällasenaan. Mut mä tarkoitin sinua..
Ihana viesti
Mä olen katsonut sinua koko päivän. Miten rakastankaan sinun hymyäsi.. 🧡
Hyvää yötä 🐑 huomiseen 💕
Vee
No se tietysti olisi ihana kuulla ja se on hyvä syy, miksi ei ole laittanut viestiä. Mutta jos sellaista ei sanota vaan tervehditään kohteliaasti. En mä osaa lukea rivien välistä, mä oon mies, mulle tarvii sanoa suoraan..
voisi esim. sanoa, että kiva, että viestit. Ei tarvi edes puhua ikävästä, vaikka minä sanoin niin hänelle suoraan. On monia tapoja kertoa, että yhteydenotto on toivottua.