Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (18744)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois naiset lihaksikas uros sängynlämmittäjäksi💚
Oon niin helposti jäätyvä etten kyl pysty jakamaan muiden naisten kaa tai olen heti kohmeessa kun mun lämmitin hävisi
Nollaat aina kaiken kivan jännitteen kun alat puhua puolisostasi. Joka kerta. Teet sen varmasti tahallasi, ikään kuin muistutuksena ettei kannata lähestyä. No en sitten, pysyn kiltisti viivan tällä puolella. Ristiriitaisia signaaleja kyllä lähetät. Ne hyvätkin on vain ohitettava ja jätettävä omaan arvoonsa, että sä oot vaan tommonen flirtti varmaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sulla muita "taitoja" vai onko tuo ainoa?
Laskin leikkiä. Ei nuo ollu mulle.
Tänään ollut jotenkin vaisu fiilis.
Haluan vetäytyä musiikin pariin
ja olla vaan yksin/hiljaa. E
Vierailija kirjoitti:
Okei, sanon sen nyt ääneen tähän ketjuun: oon onnistunu rakastuu suhun ihan kunnolla. Siinäpä se. Ei tarvii vastata heti.
Tunnustan, niin taidan myös olla, kun oot aina mielessä, vaikka mitä teen tai minne meen. Olen ihan ymmällä, että mitäs nyt.
Haisunäätä 🤮 pisti viestiä. Kuvan kun oli tullut suihkusta. Mun mielestä se haju ei lähe aivopesullakaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sulla muita "taitoja" vai onko tuo ainoa?
Osaan mä keittää kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu? Oltaispa väleissä, niin voisin kysyä irl..
Kysäise rohkeasti vaan, ehkä meidän välit vois palautua
Oon kyl yrittänyt niitä palautella. Mutta mä haluaisin häneltä joskus viestin ensin. Että mulle tulis sellainen olo, et hän haluaa tätä yhtä paljon kuin minä. Kun minä oon nyt korviani myöten rakastunut ja ihan solmussa hänen kanssaan. Enkä oikein tiedä onko se solmu pelkkää huonoa.
Oispa kahvila. Oltaispa minä ja sinä nurkkapöydässä. Oispa välittömät välit.Onko viestin lähettäminen ensin ainoa tapa osoittaa tuollaista? Mitä jos on miljoonaa muuta tapaa osoittaa se ja suljet oven niiltä kaikilta noin?
Kuka sanoi, että suljen ovia? Ei tietenkään ole ainoa tapa, mut se on se tapa, minkä toivoisin, ettei mulle tulis sellanen olo, et tyrkytän seuraani ja se ei kiinnosta. Se sopii siis parhaiten mun itsetunnolle. Ja mun ois helpompi olla jatkossa yhteydessä.. Mieti itse olisiko helppo olla aina se, joka laittaa irl-viestin ensin ja tulisiko sulla siitä kenties samanmoisia pelkoja kuin mulla?
Millasia muita tapoja nyt tässä tarkoitat?
Tarkoitin vaan, että jos vastaanotto olisi ihan todella lämmin ja innostunut niin eikö silloin tule olo, että seura on toivottua etkä tyrkytä? Tai jos toinen heti kertoisi että on ollut ikävä ja että halusi laittaa viestiä muttei uskaltanut.
Onko noloa.
Kysyä?
Kuinka moni teistä on F.
Foobikko.
En tiedä miksi näette tai paljon on
Kello.
Paljon kello on kysymys kun 🌒
Diana
Vierailija kirjoitti:
Nollaat aina kaiken kivan jännitteen kun alat puhua puolisostasi. Joka kerta. Teet sen varmasti tahallasi, ikään kuin muistutuksena ettei kannata lähestyä. No en sitten, pysyn kiltisti viivan tällä puolella. Ristiriitaisia signaaleja kyllä lähetät. Ne hyvätkin on vain ohitettava ja jätettävä omaan arvoonsa, että sä oot vaan tommonen flirtti varmaan kaikille.
Ei multa
Mulle käy lihaksikas sängynlämmittäjä 😜😍 oon erikoistunut kyseisiin
Vierailija kirjoitti:
Haisunäätä 🤮 pisti viestiä. Kuvan kun oli tullut suihkusta. Mun mielestä se haju ei lähe aivopesullakaan enää.
Minkä merkkinen puhelin sulla on jossa tulee hajut viestin mukana?
Vierailija kirjoitti:
Tunsin sut aiemmin markkuna.
Mä olen söpö CIS nainen.
En trànšhlö. Sä trollaat.
Siellä on Pohjanmaa
täynnä mun
ex-koulukavereitani,
jotka muistavat mut luokan
lyhimpänä pikkuflikkana,
joka spurttasi naiseuteensa
vasta vuosia toisia
myöhemmin.
Trànsuttelua käytetään
tyypillisesti oikein kovan
kàteuden korventaessa, kun
lumpút ja hútsut ovat liian
leimejä sanoja tyttökerhon
osakkaille. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen puhelin sulla on jossa tulee hajut viestin mukana?
Hajupuhelin. Ei vådaphone. Jokin doftafone.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin sut aiemmin markkuna.
Interesting
Nå nyt! Joko rummosta
tapellaan. 🕺🗿💃😲 🧓