Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (18186)

Vierailija
18141/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin taisin säpsähtää kun näin hänet mutta ei aavistustakaan paljonko omista reaktioista näkyy ulos. Muistan että ajatus meni näin "Uuh komea, apua, pakoon" 🥲

Vierailija
18142/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A toxic environment is any setting—workplace, home, or community—where systemic negativity, hostility, or unhealthy behaviors cause emotional, mental, or physical harm. It operates where psychological safety is compromised, draining your energy and negatively impacting your overall well-being. Steering clear of toxic people is essential for protecting your mental peace and overall well-being.

Muistathan lähdeviittauksen, jos kopsaat muiden tekstiä. Vai muuten vain rupesit kirjoittelemaan englanniksi?

AI:n tiivistelmä, neropatti.

Eli lisää tämä tieto siihen.. neropatti!

Ja tää muuten lukee ihan säännöissä, et jos ei oma teksti niin lähde pitää mainita. Minkä siis jokainen normaaliälyinen tekee ihan automaattisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18143/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomineidolleni 😘

Rumilus

Juu sinä olet mieleltäsi melkoinen rumilus.

Tiedän. En ole ikinä väittänytkään olevani muuta. Läjä kuonaa ja riesaksi muille. Siinä ytimekkäästi kaikki.

Älä tule minun terveisiin räksyttämään.

Vierailija
18144/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A toxic environment is any setting—workplace, home, or community—where systemic negativity, hostility, or unhealthy behaviors cause emotional, mental, or physical harm. It operates where psychological safety is compromised, draining your energy and negatively impacting your overall well-being. Steering clear of toxic people is essential for protecting your mental peace and overall well-being.

Muistathan lähdeviittauksen, jos kopsaat muiden tekstiä. Vai muuten vain rupesit kirjoittelemaan englanniksi?

Nimenomaan.

Lähde on mainittava.

Krediitit taiteilijoille/

kirjailijoille.

Kuuluu kultaiseen

koodistoon ja 

nettietikettiin.

Ei minulta nuo. E

Konekielen kyllä tunnistaa, jos sitä käyttää usein. 

If you are currently dealing with a difficult situation, tell me a bit more about what

you're facing. I can help you:

Identify the red flags in your specific situation

Brainstorm constructive ways to communicate or set boundaries

Find professional resources or steps to exit the situation safely

Let me know how you'd like to proceed!

Silti sun pitää ilmoittaa ettei ole sun omaa tekstiä..

Vierailija
18145/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me säpsähdettiin kerran kumpikin kun katsottiin toisiamme yllättäen silmiin läheltä 🥵 Että hän olikin kaunis.

Vierailija
18146/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä räksytykset lukematta, huomiotta, kiellä kaikki. Olethan sinä oikea positiivisuuden airut hymiöinesi! Kyllähän se piristää varmasti! Tämmönen aikuisten huomioleikki!

Vierailija
18147/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säpsähdit kun näit mut 😅

Tuli pala oksennusta suuhun

Jäit sentään juttelemaan. Sivusta

Vierailija
18148/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla freshkulli?

Vierailija
18149/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa lähteistä valittaminen kun se on se sisältö mikä teitä nyt ärsyttää. Sivusta

Vierailija
18150/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on ihmeissään kun ignooraan sen makkariin liehittely yritykset. Normaalisti oon antanut aina.

Vierailija
18151/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Trooppisen naisen mielessä liikkuu?

Mä en oo trooppinen mutta mun mielessä liikkuu että tarvitsen pelkkää irl ja minimit nettiä. Tai voin mä joku passionhedelmä tai ananas yrittää olla. Kaipuuketju päättää onnistuuko mun metamorfoosi... 🍍

Minä olen isotrooppinen mies. Sivusta.

Vierailija
18152/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko on ihmeissään kun ignooraan sen makkariin liehittely yritykset. Normaalisti oon antanut aina.

Oot katastrofi! Anna nyt vaan ihan normaalisti tai sekin on pian täällä palstalla aiheuttamassa kalabaliikkia 😂

Vierailija
18153/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan.

Lähde on mainittava.

Krediitit taiteilijoille/

kirjailijoille.

Kuuluu kultaiseen

koodistoon ja 

nettietikettiin.

Ei minulta nuo. E

Konekielen kyllä tunnistaa, jos sitä käyttää usein. 

If you are currently dealing with a difficult situation, tell me a bit more about what

you're facing. I can help you:

Identify the red flags in your specific situation

Brainstorm constructive ways to communicate or set boundaries

Find professional resources or steps to exit the situation safely

Let me know how you'd like to proceed!

Silti sun pitää ilmoittaa ettei ole sun omaa tekstiä..

Täällä ei tehdä tieteellisiä raportteja tai tutkielmia vaan jauhetaan pelkkää paskaa, joten on se ja sama, mitä tänne laittaa niin kauan kuin täällä on ok esittää muita kuin itseään, maalittaa, mustamaalata, manipuloida ja valehdella. AI-klipin copy/paste ilman lähdeviitteitä on minor detail täällä tapain turmeluksen joukossa.

Vierailija
18154/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla Arto perärööri kipeä?

Vierailija
18155/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli näistä palstaviesteistä mieleen, että mun omasta mielestäni mä oon ilmaissut kiinnostukseni selvästi. Silti oon useasti kuullut elämäni aikana etten muka ole. En ymmärrä mistä johtuu tuo. Voisin varmaan nuolla toisen ihmisen päästä varpaisiin niin kuin iloinen koiranpentu ja siltikin kiinnostukseni olisi muka jotenkin epäselvää. 

Selvästikin osaat viestiä verbaalisesti ihan hyvin, joten outoa on, mikäli sitä ei ole rekisteröity, kun olet sanoittanut tunteesi selkeällä suomella, esim. näin: "Olen kiinnostunut sinusta". 

Ei, oletkin  niitä, jotka katselevat ujosti alta suortuvien enintään 3 sek kun toinen ei huomaa ja hiplaavat korvaa täysin erehdyttämättömänä soidinmenona.

Vierailija
18156/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoivat räksyttäjät ja trollit taas valtaamassa ketjua. Menen muihin puuhiin, pusu ja tsemppiä kaivatulle 😘 Toivottavasti nähdään ensi viikolla.

Vierailija
18157/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko teköäly, jos haluaa vain kaivata, mutta ei halua kaivatulta mitään? 

Olisi reilumpaa sille toiselle osapuolelle. 

Konditionaali kun tuppaa tappamaan tunteita.

Samahan se on tänne kirjoitella kuin tekoälyllekin 🤦🏻‍ eikä kukaan ole kenellekään vastakaikua velkaa, vaikka tuntisi mitä. 

Täällä on sentään ihmisiä (ei siitä sen enempää, millaisia). Tekoäly on pelkkä kylmä kone, robotti, joka vain toistelee sitä, mitä siihen on ohjelmoitu tai sille kirjoitettu. Ei se kykene tuottamaan mitään uutta ajattelua. Täyttä ajanhukkaa. Tyhmentää käyttäjäänsä. Ennemmin kannattaa hakeutua fiksujen ihmisten seuraan tai vaikka itsekseen luontoon. 🌷🌿🌻

Sivusta

Vierailija
18158/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä tuo törkyturvan takana oleva kaipaaja. Sai ainakin mut pois tästä loukusta. Poistun.

Vierailija
18159/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän soidinmenot on olleet aika härskit 🥵🥵 ikävä sua muru

Vierailija
18160/18186 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastelua yksin

Jos ei kykene rakastamaan, saa rakastella yksin.

Dildo rakastaa mua ikuisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan