Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (18186)
Vierailija kirjoitti:
Säpsähdit kun näit mut 😅
Tuli pala oksennusta suuhun
Tuli näistä palstaviesteistä mieleen, että mun omasta mielestäni mä oon ilmaissut kiinnostukseni selvästi. Silti oon useasti kuullut elämäni aikana etten muka ole. En ymmärrä mistä johtuu tuo. Voisin varmaan nuolla toisen ihmisen päästä varpaisiin niin kuin iloinen koiranpentu ja siltikin kiinnostukseni olisi muka jotenkin epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A toxic environment is any setting—workplace, home, or community—where systemic negativity, hostility, or unhealthy behaviors cause emotional, mental, or physical harm. It operates where psychological safety is compromised, draining your energy and negatively impacting your overall well-being. Steering clear of toxic people is essential for protecting your mental peace and overall well-being.
Muistathan lähdeviittauksen, jos kopsaat muiden tekstiä. Vai muuten vain rupesit kirjoittelemaan englanniksi?
Nimenomaan.
Lähde on mainittava.
Krediitit taiteilijoille/
kirjailijoille.
Kuuluu kultaiseen
koodistoon ja
nettietikettiin.
Ei minulta nuo. E
Vierailija kirjoitti:
Elämä tuo, elämä vie. Joltain se vaan vie kaiken ja tuo tuskaa tilalle.
Psykopaateilla ei ole joitakin asioita koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
A toxic environment is any setting—workplace, home, or community—where systemic negativity, hostility, or unhealthy behaviors cause emotional, mental, or physical harm. It operates where psychological safety is compromised, draining your energy and negatively impacting your overall well-being. Steering clear of toxic people is essential for protecting your mental peace and overall well-being.
Tätä just ajoin takaa. Kiitti asian sanallistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit espanjansiruetana, tappaisin sinut katseellani.
Mikäs kuumakalle se siellä uhittelee pienemmilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnet sä ystävän?
Siitä että se ei hauku ja vinoile sulle.
Toihan nyt on normaali-ihminen muutenkin, ei tarvi olla ystävä. Ei kaupan kassa, työkaveri tai kadulla vastaan kävelijäkään ketään hauku tai vinoile, jos on kaikki päässä ojennuksessa. Ei siis liity ystävyyteen.
Ystävä on sellainen, johon voit luottaa hädän hetkellä. Joka kuuntelee sua yhtä paljon kuin sinä sitä. On yhtä aidosti kiinnostunut sun asioista kuin sinä hänen asioistaan. Yksisuuntainen terapiasuhdekaan ei ole mitään ystävyyttä.
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomineidolleni 😘
Rumilus
Ensin kehut, sitten haukut.
Sivuhuomio
En koskaan ole julkaissut
AI-referointeja. Vältän.
Kirjoitan kaiken autenttisena.
Käytän vain tiedonhakuun. x
Vierailija kirjoitti:
Kaikki johtuu siitä, että kiinnyn epärationaalisesti. Järkevällä tunteet olisivat kadonneet jo aika päivää sitten.
Ollaan yhdessä epärationaalisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan lähdeviittauksen, jos kopsaat muiden tekstiä. Vai muuten vain rupesit kirjoittelemaan englanniksi?
Nimenomaan.
Lähde on mainittava.
Krediitit taiteilijoille/
kirjailijoille.
Kuuluu kultaiseen
koodistoon ja
nettietikettiin.
Ei minulta nuo. E
Konekielen kyllä tunnistaa, jos sitä käyttää usein.
If you are currently dealing with a difficult situation, tell me a bit more about what
you're facing. I can help you:
Identify the red flags in your specific situation
Brainstorm constructive ways to communicate or set boundaries
Find professional resources or steps to exit the situation safely
Let me know how you'd like to proceed!
Vierailija kirjoitti:
Säpsähdit kun näit mut 😅
Minä ainakin säpsähdin, mutta tuskin tää mulle oli?
Hyvää iltapäivää. Ja pois.. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit espanjansiruetana, tappaisin sinut katseellani.
Mikäs kuumakalle se siellä uhittelee pienemmilleen
Mikäs kuumakalle se siellä uhittelee pienemmilleen? 💢
Terveisiä mun kaivatulle. Oot ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomineidolleni 😘
Rumilus
Juu sinä olet mieleltäsi melkoinen rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säpsähdit kun näit mut 😅
Tuli pala oksennusta suuhun
Miks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomineidolleni 😘
Rumilus
Juu sinä olet mieleltäsi melkoinen rumilus.
Tiedän. En ole ikinä väittänytkään olevani muuta. Läjä kuonaa ja riesaksi muille. Siinä ytimekkäästi kaikki.
AI:n tiivistelmä, neropatti.