Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17018)
Vierailija kirjoitti:
Mun on enää turha taistella. Kuolen joka tapauksessa.
Kaikki me kuollaan. Mutta sitä ennen eletään!
Rauhallista yötä, makeita unia kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on kuka nainen on 100% luomu kuka nainen 100%keinotekosta, kuka nainen on 100% fitness, kuka nainen on 100% jotain muuta kuin fitness.
NAISET!! SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ!!! Lopettakaa ittenne nostaminen toisten naisten kustannuksella! Mitä HELVETIN VÄLIÄ!! SE EI MIESTEN MAKUJA NAISTEN SUHTEEN MUUTA MITÄÄN, TOLLANEN JATKUVA MUIDEN NAISTEN MOLLAAMINEN JA ITSENSÄ KOROSTAMINEN SILLÄ!!!
Onko hiusvärikeskustelu niin merkittävä asia, että siitä kannattaa huutaa peräsuoli pitkänä?
On! Piste! Ja nyt vähän naurattaa, mua vaan vitutti ja se eskaloitui.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten vaikeeta oli tänään olla sanomatta yhtä ja toista. Aika hyvin siinä onnistuinkin, lopussa vasta meinasi lähteä laukalle.
Ei tästä mitään tuu, ikinä. Silti näin susta unta taas yönä muutamana.
Sanomatta irl vai täällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä taistelet?
Vierailija kirjoitti:
Rakas, mulla alkaa tulla harmaita hiuksia kun tarkkaan tutkii, jossain näkyy valossa ihan valkoinen hius! Et saat pian harmaahapsisen papan, jos vielä kuukausia tai vuosia viivytellään! 😬
Tuleva hopeakettu 👀 🦊
Vierailija kirjoitti:
Rakas, mulla alkaa tulla harmaita hiuksia kun tarkkaan tutkii, jossain näkyy valossa ihan valkoinen hius! Et saat pian harmaahapsisen papan, jos vielä kuukausia tai vuosia viivytellään! 😬
Ota jalka pois jarrulta, niin onnistuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on kuka nainen on 100% luomu kuka nainen 100%keinotekosta, kuka nainen on 100% fitness, kuka nainen on 100% jotain muuta kuin fitness.
NAISET!! SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ!!! Lopettakaa ittenne nostaminen toisten naisten kustannuksella! Mitä HELVETIN VÄLIÄ!! SE EI MIESTEN MAKUJA NAISTEN SUHTEEN MUUTA MITÄÄN, TOLLANEN JATKUVA MUIDEN NAISTEN MOLLAAMINEN JA ITSENSÄ KOROSTAMINEN SILLÄ!!!
Kirjoitin viestini kyllä miehille, en naisille. Onkohan sinulla ollut huono päivä.
Baby täs on käyny kaikkee
Joskus ollu helppoo joskus ollu vaikeet
Mut sun kaa fiilis baby on ain samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä taistelet?
Olisin halunnut elää. Mutta loppu on vääjäämätön. Ei enää liikkuminen ja ravinto auta. Lopun vain olen rennosti. Syön herkkuja.
Minä harmaannun vasta 25-30 vuoden päästä, jos geeneihin on katsominen, mutta ei mulla montaa hiusta olekaan.
Sä olit erilainen
Kerro mulle mist mä löydän sun kaltaisen
Se tapa mil sä lähestyt baby on taidet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Tipu ei taida olla blondi tällä hetkellä
Tipu ei ole koskaan ollut kunnolla blondi.
Niin mä vähän arvelin, kauniit blondit hiukset oli kun tavattiin :)
Väärä Tipu siis.
Siis tarkotan, että arvelen ettei ollut ihan luomu se blondi, aika harvalla edes suomalaisista on niin vaalea, tosi nätti ja luonnollisen näköinen kyllä. Mutta en tiedä esim lapsuuden väritystä
Ne on vaan noi liian nuoret sällit about 30 ikiä, jotka haluisi tutustua. Mutta en mä myöskään vanhemmista ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota jalka pois jarrulta, niin onnistuu paremmin.
Mä luulen, et sä hallitset vauhdin paremmin kuin minä, niin sopiiko, et tuun pelkääjän paikalle ja sinä ajat?
Vierailija kirjoitti:
Minä harmaannun vasta 25-30 vuoden päästä, jos geeneihin on katsominen, mutta ei mulla montaa hiusta olekaan.
Harmaita voi tulla nuoremmillekin kun hiuksetkin kärsivät. Aina se ei ole lopullista sekään. Täysin vaaleaankin voi tulla mustiakin hiuksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Sä olit erilainen
Se tapa mil sä lähestyt baby on taidet
Ei kuitenkaan toiminut.
Sä olit erilainen
Oman kaltainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olit erilainen
Se tapa mil sä lähestyt baby on taidetEi kuitenkaan toiminut.
Elämä ei ole ikuista täällä.