Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16995)
Ikävä. Kylmää kyytiä. En saisi näköjään tarvita.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ei sovi minulle. Jos ensimmäisenä iltana ei päädytä sänkyyn, niin silloin molemminpuolista halua ei ole tarpeeksi. Sen pitää alkaa elämellisellä himolla. Kyllä sitä sitten vanhana ehtii olla sovinnainen.
En kestä tällaisia ajatuksia, koska ne ovat täysin järjettömiä ja kertovat esittäjästään paljon. Kannattaa sanoa tämä ääneen hyvin nopeasti, mielummin ennen ensitreffejä niin oikeat ihmiset jää.
Sama. Jos en tunne miestä kohtaan niin kovaa vetoa jo ekalla tapaamisella; että voisin panna hänen kanssaan/haluan panna nyt heti/pannaan. Niin turha jatkaa koko hommaa. =Kyllästyin jo 😍😜
Totta kai pitää olla vetovoimaa, mutta ei kaikki silti hyppää suoraan sänkyyn. Ei se vetovoima mihinkään katoa odottamalla! Tai jos katoaa, niin sittenhän se on vaan just hyvä että asia selvisi ajoissa. Kyllästythän sinä itsekin kaikkiin, vaikka aina aloitat petipuuhista omien sanojesi mukaan, joten mikä logiikka? Sivusta.
Jos mä laitan viestin, niin sitten mä petyn, jos kaikki ei menekään niin kuin toivoin. Mulla on jo alkuun ihan epärealistiset odotukset, joita vaan ei voi täyttää muuten kuin sanomalla suoraan, et mä rakastan sua ja vietetäänkö loppuelämä yhdessä. Et ala siinä sitten rikkomaan sitä jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Tipu ei taida olla blondi tällä hetkellä
Tipu ei ole koskaan ollut kunnolla blondi.
Niin mä vähän arvelin, kauniit blondit hiukset oli kun tavattiin :)
Väärä Tipu siis.
Tipuja on siis vääriä ja oikeita?
Kaipaan naisia. En miehiä. Kumma kun ei vaan mene jakeluun.
🦇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on kuka nainen on 100% luomu kuka nainen 100%keinotekosta, kuka nainen on 100% fitness, kuka nainen on 100% jotain muuta kuin fitness.
NAISET!! SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ!!! Lopettakaa ittenne nostaminen toisten naisten kustannuksella! Mitä HELVETIN VÄLIÄ!! SE EI MIESTEN MAKUJA NAISTEN SUHTEEN MUUTA MITÄÄN, TOLLANEN JATKUVA MUIDEN NAISTEN MOLLAAMINEN JA ITSENSÄ KOROSTAMINEN SILLÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea rikos värjätä hiuksia!
Rakas, mulla alkaa tulla harmaita hiuksia kun tarkkaan tutkii, jossain näkyy valossa ihan valkoinen hius! Et saat pian harmaahapsisen papan, jos vielä kuukausia tai vuosia viivytellään! 😬
Mul on ruskea tukka ja harmaita, kaikki el naturel. Latvat ovat taas kuivuneet haaleammiksi. Koko tukka on yksi sekametelisoppa joka hävettää edelleen. Pientä elinvoimaa olen havainnut kuitenkin viime aikoina enemmän, ehkä se tästä. En varmasti värjää ennen kuin hius on paremmassa kunnossa enkä todellakaan kehtaisi mennä edes kampaajalle vaan leikkaan latvanikin itse. Kärsimys on kärsimystä. Aamen.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on kuka nainen on 100% luomu kuka nainen 100%keinotekosta, kuka nainen on 100% fitness, kuka nainen on 100% jotain muuta kuin fitness.
NAISET!! SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ!!! Lopettakaa ittenne nostaminen toisten naisten kustannuksella! Mitä HELVETIN VÄLIÄ!! SE EI MIESTEN MAKUJA NAISTEN SUHTEEN MUUTA MITÄÄN, TOLLANEN JATKUVA MUIDEN NAISTEN MOLLAAMINEN JA ITSENSÄ KOROSTAMINEN SILLÄ!!!
Onko hiusvärikeskustelu niin merkittävä asia, että siitä kannattaa huutaa peräsuoli pitkänä?
Vierailija kirjoitti:
Rakas, mulla alkaa tulla harmaita hiuksia kun tarkkaan tutkii, jossain näkyy valossa ihan valkoinen hius! Et saat pian harmaahapsisen papan, jos vielä kuukausia tai vuosia viivytellään! 😬
Gggrrr hopeakettu. 😋
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisin sua harmaa- tai valkotukkaisena tai vaikka kaljuna. Mutta halaisin sut nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä laitan viestin, niin sitten mä petyn, jos kaikki ei menekään niin kuin toivoin. Mulla on jo alkuun ihan epärealistiset odotukset, joita vaan ei voi täyttää muuten kuin sanomalla suoraan, et mä rakastan sua ja vietetäänkö loppuelämä yhdessä. Et ala siinä sitten rikkomaan sitä jäätä.
Voisin vastata mun kaivatulle noin.
Tietäisitpä, miten vaikeeta oli tänään olla sanomatta yhtä ja toista. Aika hyvin siinä onnistuinkin, lopussa vasta meinasi lähteä laukalle.
Ei tästä mitään tuu, ikinä. Silti näin susta unta taas yönä muutamana.
Niin. Se vähän niinkun oli se mun pointti.