Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16957)
Tipu on kunnollinen blondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse muita kuin Jeesuksen. Jeesus on tie Jumalan luo.
Juuta laiset missas tän.
Messiaaniset juutalaiset ei missanneet
Vierailija kirjoitti:
Ja tunnollinen. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja tohon lähelle, n.
100m päähän 🥰😘
Siwan vierestäkö lähetät?
Mulla ois k-kauppa tai räkälä tuossa vieressä. Kummastakohan tulee terkut, mietin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ainakin niin kiire, etten ole vain kaikkeen riittänyt.
Kovin tutulta kuulostaa. Kun on vuosia niin kovasti kiireitä, ettei ehdi edes sanoa tykkääkö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä ottaa ensimmäisen askeleen irl? Siis oikeesti puhuu enemmän tunteista tai ehdottaa tapaamista, pohdin.
Mä onnistun viemään asiat aika luontevasti noihin suuntiin jos sä rikot ensin jään.
Miten jää rikotaan? 🙂
Odottamalla heikkoja jäitä tai lähtemällä reissulle Tohloppiin
Vierailija kirjoitti:
Onko perperi joku raparperilaji
Oisko tämänsuuntaisesta kyse.
Pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kadu sitä, että sinulla on hyvä sydän.
Kaikki se mitä annoit tulee kyllä takaisin sinulle moninkertaisesti.
En ole katunut elämäntehtävääni j valintojani. Tunnen tehneeni paljon hyvää elämässäni. Tämä rinnat rottingilla. Limboan alta.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä jossakin on joku joka miettii että löytäisipä sellaisen ihmisen kuin sinä.
Mihin sä tämän perustat?
Mä oon niin malttamaton, enkä oikein tiedä, miten päin olisin, kun perhoset pyörii vatsassa ja olo on muutenkin levoton. On tosissaan sellainen olo, että meidän aika vois pian jo tulla. Oon oottanut sua jo niin kauan. 🧡
Haaveilen huulista mun huulilla ja suukoista ympäri kehoa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ainakin niin kiire, etten ole vain kaikkeen riittänyt.
Kovin tutulta kuulostaa. Kun on vuosia niin kovasti kiireitä, ettei ehdi edes sanoa tykkääkö...
Tuohon ehtii aina. Ei kiire tarkoita, etteikö tärkeisiin ihmisiin olisi yhteyttä tai suhteessa ehtisi tykkäämistään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ei sovi minulle. Jos ensimmäisenä iltana ei päädytä sänkyyn, niin silloin molemminpuolista halua ei ole tarpeeksi. Sen pitää alkaa elämellisellä himolla. Kyllä sitä sitten vanhana ehtii olla sovinnainen.
En kestä tällaisia ajatuksia, koska ne ovat täysin järjettömiä ja kertovat esittäjästään paljon. Kannattaa sanoa tämä ääneen hyvin nopeasti, mielummin ennen ensitreffejä niin oikeat ihmiset jää.
Sama. Jos en tunne miestä kohtaan niin kovaa vetoa jo ekalla tapaamisella; että voisin panna hänen kanssaan/haluan panna nyt heti/pannaan. Niin turha jatkaa koko hommaa. =Kyllästyin jo 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä ottaa ensimmäisen askeleen irl? Siis oikeesti puhuu enemmän tunteista tai ehdottaa tapaamista, pohdin.
Mä onnistun viemään asiat aika luontevasti noihin suuntiin jos sä rikot ensin jään.
Miten jää rikotaan? 🙂
Odottamalla heikkoja jäitä tai lähtemällä reissulle Tohloppiin
Ei kai kesällä tuollasii etsitä. Ihan vaan moi-viestillä voisi löytää jäätä minkä rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Tipu ei taida olla blondi tällä hetkellä
Tipu ei ole koskaan ollut kunnolla blondi.
Niin mä vähän arvelin, kauniit blondit hiukset oli kun tavattiin :)
Väärä Tipu siis.
Sinua, öitä 🤍