Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ensin kutitella henkisellä tasolla. Jos se toteutuu, saattaa päästä kutittelemaan muualtakin. :)
Juuri noin.
Mäkin kaipaan henkistä yhteyttä, et voin syventää suhdetta fyysiseksi. Mut miehet sen sijaan taitaa olla visuaalisempia..
Mä olen kyllä visuaalinen näin naisenakin, mutta ei se pelkkä kumppanin ulkokuori riitä, tarvii olla muutakin annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ei sovi minulle. Jos ensimmäisenä iltana ei päädytä sänkyyn, niin silloin molemminpuolista halua ei ole tarpeeksi. Sen pitää alkaa elämellisellä himolla. Kyllä sitä sitten vanhana ehtii olla sovinnainen.
Siis ekana treffi-iltana vai ihan esi näkemältä vaikka töissä?
Rannikkokaupungin raikas mereltä tuoksuva lempeä tuuli ja auringossa kimmeltävä merenpinta🥰 voiko parempaa olla.
No tiettt kaivattu siihen viereen💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sulta ajattelua stimuloivaa seuraa. Sen jo tiedänkin että fyysisesti homma toimisi.
Stimuloiva ajatteluseurani on varattu samanhenkisille ihmisille. Kovasti n ollut noita yrittäjiä ajatteluseuraksi, mutta kaikille ei aikani riitä.
Kenelle riittää?
Tärkeimmille ja piirini ovat suppeat.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihminen tarvitsee armoa, jos ei koe syyllisyyttä tai tarvetta pyytää anteeksi?
No ei mihinkään. Raamattuhan sanoo ihan selvästi että synti kuiskii väärintekijän sydämessä niin ettei enää erota mikä on väärin ja mikä oikein. Ei tunne syyllisyyttä. Ja miten jumalaton vois tunteakaan syyllisyyttä Jumalan lain rikkomisesta, kun ei koko lakia tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ensin kutitella henkisellä tasolla. Jos se toteutuu, saattaa päästä kutittelemaan muualtakin. :)
Juuri noin.
Mäkin kaipaan henkistä yhteyttä, et voin syventää suhdetta fyysiseksi. Mut miehet sen sijaan taitaa olla visuaalisempia..
Mä olen kyllä visuaalinen näin naisenakin, mutta ei se pelkkä kumppanin ulkokuori riitä, tarvii olla muutakin annettavaa.
En mäkään voisi mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jonka ulkonäöstä en tykkäis. Mut ei sillä pelkällä komealla ulkokuorella pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Moni rakkautta kaipaa, mäkin. Mutta en kenen miehen kanssa tahansa. Pitää olla vetovoimaa molemmin puolin, intohimoa, ymmärrystä ja arvostusta. Kiinnostuneisuutta toisen mielenmaailmasta ja elämän periaatteista.
Tärkeää on millaista maailmankuvaa maalailee.
Niin eikä tiedä mitä vanhurskaus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sulta ajattelua stimuloivaa seuraa. Sen jo tiedänkin että fyysisesti homma toimisi.
Stimuloiva ajatteluseurani on varattu samanhenkisille ihmisille. Kovasti n ollut noita yrittäjiä ajatteluseuraksi, mutta kaikille ei aikani riitä.
Näköjään riittää kuitenkin mammapalstan kaipausketjuun :D
No koska mua jokunen kaipaa täälläkin :). En täällä asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihminen tarvitsee armoa, jos ei koe syyllisyyttä tai tarvetta pyytää anteeksi?
No ei mihinkään. Raamattuhan sanoo ihan selvästi että synti kuiskii väärintekijän sydämessä niin ettei enää erota mikä on väärin ja mikä oikein. Ei tunne syyllisyyttä. Ja miten jumalaton vois tunteakaan syyllisyyttä Jumalan lain rikkomisesta, kun ei koko lakia tunne.
Kyllä esim. luonnonkansoillakin on luonnollinen moraalitaju. Tulee vaikka paha olo kun tekee jotain väärää.
Tälläkin hetkellä jossakin on joku joka miettii että löytäisipä sellaisen ihmisen kuin sinä.
Laine jo liplattaa rantaa,
onko mun pakko antaa?
periksi itselleni.
Oho, mihin se aikani meni?
Laine jo hyväilee hiekkaa.
Mun kaulalla pidetään miekkaa,
joka hioo vuosien ihoo.
Ei auttaisi varmaankaan lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos tekisit suuria uhrauksia rakkauden tähden, valitsisit Elämäsi Rakkauden ja sitten kun se olisi tehty, tämä alkaisikin suoltaa typeryyksiä ja pienessä laatikossa kasvaneen ihmisen pikkusieluisia mitättömyyksiä. Sellaisia, että et vaan voisi olla enää sekuntiakaan samassa tilassa hänen kanssaan.
Eka selvitetään onko toisella ne ominaisuudet, mitä kaipaa. Sitten vasta aletaan tekemään valintoja. Tai jätetään tekemättä. Ilmainen neuvo, saa käyttää!
Mitä jos toinen on ollut ihan mahtava, ja ne kaikki ominaisuudet löytyy joita rakastaa toisessa, ja yhtäkkiä kaikki on poissa 🤯 ne kaikki ihanat positiiviset piirteet hukkuneet negaisten kontrolloivien ja ällöttävien piirteiden alle yhtäkkiä. Minä ainakin olen ymmällä ja shokissa tästä. Miten ihmiselle voi käydä noin 😲🤦🏻 muuttuu kuin taikaiskusta. Noin voi käydä. Teillä vaan ei kokemusta asiasta niin ette käsitä että todellakin niin voi käydä.
Ja mitähän ne ällöt jutut on? Ja miten se kontrollointi on ilmennyt?
Terkkuja tohon lähelle, n.
100m päähän 🥰😘
Huomenna torstai ja toivoa täynnä, jos vaikka kaivattuun törmäis. 🤞😀
Itse asiassa Jumala ei halua että kukaan uskoo häneen väkisin, epäaidosti vaan haluaisi että jokainen eläisi ja toimi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Jumala ei halua että kukaan uskoo häneen väkisin, epäaidosti vaan haluaisi että jokainen eläisi ja toimi oikein.
Korjaus, toimisi oikein.
Mitähän lie taas kelasin samalla. Ainakin muutamaa eri tapaa ilmaista asioita. Huoh mun aivoja.
Ne katseet...