Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16971)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset vaikuttavat ajattelultaan siltä, kuin olisivat juuri tupsahtaneet tähän maailmaan, vaikka olisivat eläneet vuosikymmeniä. Missä he ovat sen ajan viettäneet?
Peräkamarissa maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta se, kenen kanssa hän ei voi elää vaan se, kenen kanssa hän haluaa elää..
On hyvä tiedostaa kenen ja millaisten asioiden kanssa ei voisi elää, sillä se vie aina lähemmäksi sen ymmärtämistä kenen kanssa voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihminen tarvitsee armoa, jos ei koe syyllisyyttä tai tarvetta pyytää anteeksi?
Sitten ei vaan vielä tiedä tarvitsevansa. Kaikki kuitenkin sitä lopulta tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset vaikuttavat ajattelultaan siltä, kuin olisivat juuri tupsahtaneet tähän maailmaan, vaikka olisivat eläneet vuosikymmeniä. Missä he ovat sen ajan viettäneet?
Peräkamarissa maaseudulla.
Tai vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluan nähdä miehen mahdollisimman pian🤔😍
Koska tietysti tarvitsen läheisyyttä, keskustelua tutustuen ajatusmaailmaansa, silmiin katsomista ja ja ja ja..
Niih.
Ei mikään peräkammarin poika/tyttö, vaan stay-at-home-son/daughter. Nää on näitä parempien piirien juttuja jos ei avaudu, kartanon länsisiivestä.😌😄
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ensin kutitella henkisellä tasolla. Jos se toteutuu, saattaa päästä kutittelemaan muualtakin. :)
Juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen parhaillaan seuroja, joten ei voine ahdasmieliseksi rasistiksi syyttää.😅 Ihan hyvä puhe, taitaa olla pappi.
Jos se synnyttää sinulle ylemmyydentunnetta, että katsot yläviistosta ja omahyväisesti neuvoen toisella tavalla eläviä ja ajattelevia ihmisiä kuvitellen, että itse olet kaikessa paremmuudessasi heidän yläpuolellaan, niin kyllä se on tasan tarkkaan ahdasmielisyyttä ja rasismia. Tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta on antaa kaikkien elää ja ajatella kuten parhaaksi näkevät, vaikkei itse kaikkea ymmärtäisikään. Siis kunnioittaa erilaisia ihmisiä. Nimittely ja halveksuvat puheet eivät sellaisesta viesti.
Ai se lessu sana nimittelyä? Tiedätkö miten paljon energiaa ja aikaa pitää käyttää et kirjottaa vanhoillislestadiolainen, menee kolme päivää varmaan. Ei ollu haukkumasana. Aattelin vaan, että jos mun kumppani ois Tässä tilanteessa siihen suuntaan kallistumassa ajattelussaan niin ei me sitten varmaan voitais olla me, tai jotain. Tai sit oltais kyl poikkeus porukassa. 😅😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen parhaillaan seuroja, joten ei voine ahdasmieliseksi rasistiksi syyttää.😅 Ihan hyvä puhe, taitaa olla pappi.
Jos se synnyttää sinulle ylemmyydentunnetta, että katsot yläviistosta ja omahyväisesti neuvoen toisella tavalla eläviä ja ajattelevia ihmisiä kuvitellen, että itse olet kaikessa paremmuudessasi heidän yläpuolellaan, niin kyllä se on tasan tarkkaan ahdasmielisyyttä ja rasismia. Tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta on antaa kaikkien elää ja ajatella kuten parhaaksi näkevät, vaikkei itse kaikkea ymmärtäisikään. Siis kunnioittaa erilaisia ihmisiä. Nimittely ja halveksuvat puheet eivät sellaisesta viesti.
Olin nuorena niin ahdistunu tosta synnytysopista, että toivoin et mul ois ollu joku sairaus, joka ois estäny raskautumisen. Kunnioitan ihmisyyttä kaikissa. Sain monia niin pahoja ongelmia (hyvien asioiden lisäksi), yhteisössä kasvamisen takia, että ihmettelen kunnioitettiinko ihmisyyttä minussa millään tavalla. Kesti kauan parantua niistä haavoista.
Vierailija kirjoitti:
En voisi elää yhdessä vegaanin kanssa.
Minä voisin mutta se vegaani ei kestäis mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ensin kutitella henkisellä tasolla. Jos se toteutuu, saattaa päästä kutittelemaan muualtakin. :)
Juuri noin.
Mäkin kaipaan henkistä yhteyttä, et voin syventää suhdetta fyysiseksi. Mut miehet sen sijaan taitaa olla visuaalisempia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kykene tappamaan syömiäsi eläimiä.
Totta kai kykenen ja olen tappanutkin. Jos eläimiä pitää, niitä on kyettävä itse myös lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin kellä on oikeasti kiire ja kuka tulkitsee omaa elämäänsä näin ja haluaa saada pisteet kiireestään kokeakseen olevansa hyvin tärkeä.
Mistä tiedät että hän haluaa saada pisteet kiireestä?
Hitaasti eteneminen ei sovi minulle. Jos ensimmäisenä iltana ei päädytä sänkyyn, niin silloin molemminpuolista halua ei ole tarpeeksi. Sen pitää alkaa elämellisellä himolla. Kyllä sitä sitten vanhana ehtii olla sovinnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin mutta se vegaani ei kestäis mua.
Grillaisit kokonaista sikapossua vartaassa joka viikonloppu? 😅
Moni rakkautta kaipaa, mäkin. Mutta en kenen miehen kanssa tahansa. Pitää olla vetovoimaa molemmin puolin, intohimoa, ymmärrystä ja arvostusta. Kiinnostuneisuutta toisen mielenmaailmasta ja elämän periaatteista.
Naapurille terveiset meni moderaattorille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin kellä on oikeasti kiire ja kuka tulkitsee omaa elämäänsä näin ja haluaa saada pisteet kiireestään kokeakseen olevansa hyvin tärkeä.
Mistä tiedät että hän haluaa saada pisteet kiireestä?
Olettaa. Jollekin oletus on =varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Naapurille terveiset meni moderaattorille
Jos se on sun naapuri ;D
Näköjään riittää kuitenkin mammapalstan kaipausketjuun :D