Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16995)
Miehen pitää ensin kutitella henkisellä tasolla. Jos se toteutuu, saattaa päästä kutittelemaan muualtakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kirjoitan jonkun tunnisteellisen, en saa mitään reaktiota. Joko et ole täällä, et tykkää minusta tai säikähdät. Kaikki huonoja vaihtoehtoja.
Sivusta luulen ,että tunnisteet aiheuttavat paljon harhoja.Siitä tulee epävarmaksi, jos moni vastaa samaan viestiin.Sitä on vaan herkillä ,kun on tunteista kysymys.
Mikähän kaiken tarkoitus oikein on?
En voisi elää yhdessä vegaanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos tekisit suuria uhrauksia rakkauden tähden, valitsisit Elämäsi Rakkauden ja sitten kun se olisi tehty, tämä alkaisikin suoltaa typeryyksiä ja pienessä laatikossa kasvaneen ihmisen pikkusieluisia mitättömyyksiä. Sellaisia, että et vaan voisi olla enää sekuntiakaan samassa tilassa hänen kanssaan.
Eka selvitetään onko toisella ne ominaisuudet, mitä kaipaa. Sitten vasta aletaan tekemään valintoja. Tai jätetään tekemättä. Ilmainen neuvo, saa käyttää!
Mitä jos toinen on ollut ihan mahtava, ja ne kaikki ominaisuudet löytyy joita rakastaa toisessa, ja yhtäkkiä kaikki on poissa 🤯 ne kaikki ihanat positiiviset piirteet hukkuneet negaisten kontrolloivien ja ällöttävien piirteiden alle yhtäkkiä. Minä ainakin olen ymmällä ja shokissa tästä. Miten ihmiselle voi käydä noin 😲🤦🏻 muuttuu kuin taikaiskusta. Noin voi käydä. Teillä vaan ei kokemusta asiasta niin ette käsitä että todellakin niin voi käydä.
Tuon takia ihmiset yleensä tutustuvat juttelemalla. Aloitit väärästä päästä! 😂🤣 (ei ap)
Edellä mainittu juttu sis vuoden juttelua. Älä väännä kun et mistään mitään tiedä.
Pahoittelut, sekoitin sinut Antin penaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sulta ajattelua stimuloivaa seuraa. Sen jo tiedänkin että fyysisesti homma toimisi.
Ajattelen täsmälleen samoin... Oisitpa hän.
Hohhoijaa. Minkä vaaleanpunaisten lasien läpi täällä porukka ihmisiin tutustuu 🙊 juttelemallahan se selviää millaiset toisen huonot puolet on jotka voi peitota hyvät puolet. Joo ei todellakaan. Kyllä se käytännön, toiminnan, sressinsietokyvyn ja arjen kautta käy ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sulta ajattelua stimuloivaa seuraa. Sen jo tiedänkin että fyysisesti homma toimisi.
Stimuloiva ajatteluseurani on varattu samanhenkisille ihmisille. Kovasti n ollut noita yrittäjiä ajatteluseuraksi, mutta kaikille ei aikani riitä.
Oon nähny ehkä yhen tunnisteellisen viestin täällä tänään! oli naisen etunimi. Se on jonkinlainen tunniste, ei kovin pätevä sekään
Vierailija kirjoitti:
En edes halua luetella millaisen ihmisen kanssa ei voi elää. Sanotaanko, ettei juuri kenenkään.
Mua ei kiinnosta se, kenen kanssa hän ei voi elää vaan se, kenen kanssa hän haluaa elää..
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kykene tappamaan syömiäsi eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Minkä vaaleanpunaisten lasien läpi täällä porukka ihmisiin tutustuu 🙊 juttelemallahan se selviää millaiset toisen huonot puolet on jotka voi peitota hyvät puolet. Joo ei todellakaan. Kyllä se käytännön, toiminnan, sressinsietokyvyn ja arjen kautta käy ilmi.
Rakastuessaan sitä katselee vaaleanpunaisten lasien läpi. Se on ihan luonnollista.
Mä taas haluan nähdä miehen mahdollisimman pian🤔😍
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta se, kenen kanssa hän ei voi elää vaan se, kenen kanssa hän haluaa elää..
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin kellä on oikeasti kiire ja kuka tulkitsee omaa elämäänsä näin ja haluaa saada pisteet kiireestään kokeakseen olevansa hyvin tärkeä.
Usealla on prioriteettinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stimuloiva ajatteluseurani on varattu samanhenkisille ihmisille. Kovasti n ollut noita yrittäjiä ajatteluseuraksi, mutta kaikille ei aikani riitä.
Kenelle riittää?
Sanoin sulle joskus,että vie se paska ... hoitoon,kun se toinen on niin ihana.
Mihin ihminen tarvitsee armoa, jos ei koe syyllisyyttä tai tarvetta pyytää anteeksi?
Toivottavasti ei ois toiveet liian korkeella..