Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16947)
On hiukan varastoitunutta lämpöä ja halua purkaa sitä kanssasi.
Älä luovuta. Luotan sinuun. Miehelle, jolla on kyky puhua ja tuntea, jonka vuoksi hänellä on kaunis sielu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluat?
Haluaisin olla kavereita hänen kanssan. Olisin hänelle varmasti hyödyllinen keskustelukumppani, tiedän ja ymmärrän paljon asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan suoruutta ja totuudenmukaisuutta. Luotettavuutta. Lempeää tapaa esittää hankalatkin asiat silleen kuin ovat.
Ei näy ketjussa.
Jos näkyisi, ei tämä olisi anonyymi ketju anonyymillä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä koko juttu on jättänyt sellaisen trauman ja epäluulon, että kaikki keskimääräistä kauniimmat ovat pahoja ja manipuloivia.
Kyllä sinäkin muuttuisit ääliöksi, jos ei ymmärretä jättää rauhaan.
Eivät kaikki muutu ääliöiksikään. Kun osaa vain käyttäytyä ja puhumisesta on aina hyötyä asioiden hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta. Luotan sinuun. Miehelle, jolla on kyky puhua ja tuntea, jonka vuoksi hänellä on kaunis sielu.
Olet ihana sinäkin. 🌞🥰
Jos näkyisi, ei tämä olisi anonyymi ketju anonyymillä palstalla.
Ei mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi sulle syötävää.
Nauttisin kernaasti seurastasi ja oivallisista tarjoiluistasi. Ehkäpä jo pian.
Mennään piknikille. Eväät on jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin erikoisannoksen kunniaksesi.
Odotat, että minä teen vaikeat hommat. Yritin jo kerran, ei onnistunut. Odotat edelleen, mutta et auta asiassa millään tavalla. Reilu peli? Ei kannata odottaa, että nakutan naulat kattoon, jos sun on vaikea tehdä ojentaa vasara.
En odota naisten tekevän remppoja.
Mua kiihottaa, kun kaivattu on kätevä käsistään. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa joku jota kaivata.
Mikset kaipaa enää?
Ei ollut minulta, kaipaan sinua nainen. Käyn kohta unelle.
Ja kävin muuten pikkujouluissa koska piti sopeutua ja ottaa paikkani muiden joulukoristeiden seasta. Tosi epäilyttävät aikeet huomioiden että niillä ihanilla joulumuoreilla keski-ikä varmaan yli 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä koko juttu on jättänyt sellaisen trauman ja epäluulon, että kaikki keskimääräistä kauniimmat ovat pahoja ja manipuloivia.
Aika omituista ajattelua. Jos yksi ihminen on kohdellut sua huonosti, miten ihmeessä päädyt yleistämään hänen toimintansa koskemaan kaikkia kauniita? Ja miksi kauneus tekisi ihmisestä ilkeän?
Siksi että olen pelkkää paskaa kaikille aina.
Vierailija kirjoitti:
Missähän kaivattu oli sillon kun Suomessa oli se megamyrsky, puita kaatuili älyttömästi, vuosi 2017 tais olla
Kävelin töistä kotiin kun se alkoi. Satoi ja tuuli niin paljon ettei meinannut pystyä hengittämään ollenkaan. Olin kuin uitettu rotta kun pääsin himaan asti.
Näin viime yönä unta sinusta, rakas. Loikoilimme vierekkäin ja se tuntui käsittämätömän hyvältä. Juttelimme vähän ja suukottelin korviasi. Jäin miettimään, miksi näin unen juuri nyt? Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin erikoisannoksen kunniaksesi.
Odotat, että minä teen vaikeat hommat. Yritin jo kerran, ei onnistunut. Odotat edelleen, mutta et auta asiassa millään tavalla. Reilu peli? Ei kannata odottaa, että nakutan naulat kattoon, jos sun on vaikea tehdä ojentaa vasara.
Mua kiihottaa, kun kaivattu on kätevä käsistään. 😍
Oot sivusta. Me ollaan molemmat käteviä käsistämme.