Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä koko juttu on jättänyt sellaisen trauman ja epäluulon, että kaikki keskimääräistä kauniimmat ovat pahoja ja manipuloivia.
Mitä hän on tehnyt?
Se ei kuulu tänne palstalle. Tämä on vain oma kokemukseni asiasta ja se vaikuttaa todella paljon siihen miten pystyn ikinä mihinkään.
Olen lopen kyllästynyt monen ihmisen käytökseen.
Oletko itse käyttäytynyt mallikkaasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä koko juttu on jättänyt sellaisen trauman ja epäluulon, että kaikki keskimääräistä kauniimmat ovat pahoja ja manipuloivia.
Aika omituista ajattelua. Jos yksi ihminen on kohdellut sua huonosti, miten ihmeessä päädyt yleistämään hänen toimintansa koskemaan kaikkia kauniita? Ja miksi kauneus tekisi ihmisestä ilkeän?
Olkoon omituista sitten. Enhän minä sovi mihinkään enkä minnekään kuten kerroitkin.
En todellakaan kertonut. Ole hyvä ja lue viestini uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Nälkää näkevä katseeni 😏
Sulle ois hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkää näkevä katseeni 😏
Sulle ois hommia.
Minkälaisia
Mulla olisi sulle syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samakokemus tantereisista, sotanorsuista ja jönttäpöhölilöistä, kateellisia, pahansuopia ja heikkolahjaisia suun kautta hönkijöitä ja omain elämäinsä anttilan kevätsankarloita, jos ei mitään valittamisen aihetta niin valitetaanpa kuitenkin ihan ite aloitetun perinteen vuoksi ja pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkää näkevä katseeni 😏
Sulle ois hommia.
Minkälaisia
Mitä nyt nälkäinen tarvitsee.
Jos tarvii apua pitää vaan pyytää
Vierailija kirjoitti:
Oispa joku jota kaivata.
Mikset kaipaa enää?
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin kernaasti seurastasi ja oivallisista tarjoiluistasi. Ehkäpä jo pian.
Vierailija kirjoitti:
Oispa joku jota kaivata.
Älä! Kaipaan kaipaamista. On ihanaa olla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan suoruutta ja totuudenmukaisuutta. Luotettavuutta. Lempeää tapaa esittää hankalatkin asiat silleen kuin ovat.
Ei näy ketjussa.
Kohdatessa keho muistaa kaiken mitä oli, jokaisen hetken yhdessä.
Mieli muistaa sanasi. 💔
Vierailija kirjoitti:
Sun pillun syömisestä olen kyllä haaveillut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin muuttuisit ääliöksi, jos ei ymmärretä jättää rauhaan.
Olkoon omituista sitten. Enhän minä sovi mihinkään enkä minnekään kuten kerroitkin.