Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16957)
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään pikkulinnun, en saanut katsetta irti.
Näitkö pienen keltaisen tipusen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, et mun kaivattuni on karvainen. Tykkään jalkakarvoista ja rintakarvatkin on ihania. Ja parta, se on ihan parasta. 🧡
Mun taloudesta vapautuu yksi sellainen.
Kerro toki lisää!
Minulle tämä koko juttu on jättänyt sellaisen trauman ja epäluulon, että kaikki keskimääräistä kauniimmat ovat pahoja ja manipuloivia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä koko juttu on jättänyt sellaisen trauman ja epäluulon, että kaikki keskimääräistä kauniimmat ovat pahoja ja manipuloivia.
Mitä hän on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas vipinää palstaeläjiin. Iltapäivällä olen kätkenyt kaivatun koko nimen viestiini. Siellä se on ihan helposti löydettävissä.
Juujuu Tipu ja Säde ja Kesä eli Suvi.
Siinä on kuulkaa kaunis olento
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas vipinää palstaeläjiin. Iltapäivällä olen kätkenyt kaivatun koko nimen viestiini. Siellä se on ihan helposti löydettävissä.
Laitapa ihan irl viestisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Vaikka sanoin näin, sydämeen sattuu sanoa näin. Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että rakastan vieläkin. Ja kai se oli oikeasti rakkautta. Ei muuten voisi olla näin pitkäkestoinen ja vahva tunne.
Oon iloinen sun puolesta että sun kesässä on kivoja juttuja. Mutta miksi haluat pistää pisteen? Ymmärrän jos oot joku häirikkö joka kaipaa ja raivoaa, mutta et vaikuta siltä niin miksi? Näkemättä unohtuu? Toinen vaihtoehto olisi kuitenkin se näkeminen.
Joskus esimerkiksi varattuun ihastuminen tai rakastuminen ei ole oma valinta. Ja vastakaiun puute saattaa olla sellainen asia jota ei kestä eikä jaksa. Se syö ihmisen sisältä.
Sivusta.
Ymmärrän vaikka mua ei enää syökään tuollainen tunne sisältä. Joskus se söi pahasti. Tarvitsin 5 vuotta että sain sen käsiteltyä edes siedettäväksi itseni sisällä ja pystyin jatkamaan elämää. Mutta tein ison työn ja se on hyvässä järjestyksessä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu Tipu ja Säde ja Kesä eli Suvi.
Siinä on kuulkaa kaunis olento
Edellinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, et mun kaivattuni on karvainen. Tykkään jalkakarvoista ja rintakarvatkin on ihania. Ja parta, se on ihan parasta. 🧡
En, mutta olen marsu.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ainakin on karvainen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista ajattelua. Jos yksi ihminen on kohdellut sua huonosti, miten ihmeessä päädyt yleistämään hänen toimintansa koskemaan kaikkia kauniita? Ja miksi kauneus tekisi ihmisestä ilkeän?
Söin erikoisannoksen kunniaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on tehnyt?
Se ei kuulu tänne palstalle. Tämä on vain oma kokemukseni asiasta ja se vaikuttaa todella paljon siihen miten pystyn ikinä mihinkään.
Olen lopen kyllästynyt monen ihmisen käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraankoppiin vai juoppojuottolaan?
Ja toi juha tapion sinun vuorosi loistaa
Vierailija kirjoitti:
Söin erikoisannoksen kunniaksesi.
Odotat, että minä teen vaikeat hommat. Yritin jo kerran, ei onnistunut. Odotat edelleen, mutta et auta asiassa millään tavalla. Reilu peli? Ei kannata odottaa, että nakutan naulat kattoon, jos sun on vaikea tehdä ojentaa vasara.