Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jaatteko samoja luovia taiteellisia harrastuksia? Kivien maalauskin lasketaan.
Ei olla luovia taiteellisia kumpikaan ollenkaan. Viestijöinä hyviä kyllä, mutta eri tavoin.
Suojelen sinua taiteelta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mihin joudun sun kanssasi, mutta jos saan olla kanssasi, asiat eivät voi olla huonosti. Kauniita unia, kulta.
Sama olo, niin ei voi kovin pahasti olla silloin 😊
Vierailija kirjoitti:
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin tulla nukkumaan sun massun päälle. 🥰 Siinä voisin kehrätä tyytyväisenä.
Olin viimeksi viikko sitten yhteydessä terveydenhuoltoon eikä ole enää kuulunut mitään. 😒 Näin tänään paholaisen kaupungilla jonka takia mun ADHD/autismi toimintaterapia loppui.
-M.K.K
Voimia sinulle, yritä toipua.
Ainoa viesti minkä saan joka ilta tähän aikaan on "kytke laturi". 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jaatteko samoja luovia taiteellisia harrastuksia? Kivien maalauskin lasketaan.
Ei olla luovia taiteellisia kumpikaan ollenkaan. Viestijöinä hyviä kyllä, mutta eri tavoin.
Suojelen sinua taiteelta.
Rakastan taidetta, sori.
Ennen sanoin sua pörrikseksi mutta sulla ei oo enää sitä pörröpäätä. Välil on ikävä. 🥰🥰🥰
Sulla on kyllä suloinen hymy. Sillä saa naiset tainnoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämän enempää ei voi olla vetovoimaa kahden ihmisen välillä. On ihan aiheellinen kysymys, voiko kiimaan kuolla.
Jos mikään ei etene niin varmaan voi...
Eihän kaikki ole ollut turhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämän enempää ei voi olla vetovoimaa kahden ihmisen välillä. On ihan aiheellinen kysymys, voiko kiimaan kuolla.
Jos mikään ei etene niin varmaan voi...
Mun kaivattu tyhjentää kassinsa toiseen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti. Olen itse tauolla, varmaankin helmikuulle tai ainakin marraskuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, et mun kaivattuni on karvainen. Tykkään jalkakarvoista ja rintakarvatkin on ihania. Ja parta, se on ihan parasta. 🧡
Mä tykkäisin hänestä karvoilla tai ilman😎
Joo niin mäkin, kunhan haaveilin. Mut sänki on tosi ihana (kasvoissa siis 😀). Se sopii hänelle tosi hyvin. Mut jokainen päättää omista karvoistaan, mut mites mieli nyt hairahtikin miettimään tuommoisia. 🙂
Olet vienyt mun keskittymiskyvyn.
Nyt on miun aika toivottaa hyvää yötä, tunnistajat tunnistakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua kollega.
Kollegalle terveisiä ja hyvää yötä. Ei olka samassa työpaikassa.
Ei nähty tänään :(
Me ollaan samassa työpaikassa, mutta ei nähdä tällä viikolla.
Huomaan miten katson sua aina hymyillen ja pää kallellaan. Oon niin lumoutunut susta. Olet ihana.
Ai niin ja paljon onnea!
Vierailija kirjoitti:
Ainoa viesti minkä saan joka ilta tähän aikaan on "kytke laturi". 🥺
Levollisia unia ja hyvää yötä! Huomenna on uusi päivä, joka kaiken muuttaa voi. Ihminen on itseään korjaava apparaatti, mutta joskus tarvitaan apuja. Oletko hakenut sellaista?
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin tulla nukkumaan sun massun päälle. 🥰 Siinä voisin kehrätä tyytyväisenä.
Olin viimeksi viikko sitten yhteydessä terveydenhuoltoon eikä ole enää kuulunut mitään. 😒 Näin tänään paholaisen kaupungilla jonka takia mun ADHD/autismi toimintaterapia loppui.
-M.K.K