Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16971)
sinä, joka et näe tuota pilveä kanssani
valo säihkyvänkellertävää, varjo savunsinistä
lintujen mustia siluetteja
näin on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä päivästä tulikin parempi kuin oletin.
Niin, koska me nähtiin. ;)
Näin kävi ;)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä olisi teidän biisi?
Scorpions - Holiday
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ollut puuhakkaana 😍
Mistä havaitsit?
Luin eka, että puunhakkaaja😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta, mutta sulla taitaa olla joku muu mielessä kuin minä. Sinun pitää tehdä aloite, sitä odotan. Olen jo ns. vihreää valoa näyttänyt, pallo on nyt sulla.
En ole nähnyt muita valoja kuin vasemman nimettömäsi kimaltelevan heijastuksen.
Kuule, ihan sinkku olen, ei mitään sormuksia ole.
No kuule, sitten et varmaankaan ole kaipaamani.
Laitetaas vipinää palstaeläjiin. Iltapäivällä olen kätkenyt kaivatun koko nimen viestiini. Siellä se on ihan helposti löydettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Vaikka sanoin näin, sydämeen sattuu sanoa näin. Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että rakastan vieläkin. Ja kai se oli oikeasti rakkautta. Ei muuten voisi olla näin pitkäkestoinen ja vahva tunne.
Oon iloinen sun puolesta että sun kesässä on kivoja juttuja. Mutta miksi haluat pistää pisteen? Ymmärrän jos oot joku häirikkö joka kaipaa ja raivoaa, mutta et vaikuta siltä niin miksi? Näkemättä unohtuu? Toinen vaihtoehto olisi kuitenkin se näkeminen.
Joskus esimerkiksi varattuun ihastuminen tai rakastuminen ei ole oma valinta. Ja vastakaiun puute saattaa olla sellainen asia jota ei kestä eikä jaksa. Se syö ihmisen sisältä.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas vipinää palstaeläjiin. Iltapäivällä olen kätkenyt kaivatun koko nimen viestiini. Siellä se on ihan helposti löydettävissä.
Huomasin kyllä... 🤪😘
Näin tänään pikkulinnun, en saanut katsetta irti.
Jos huomenna ukkostaa, menen puun alle istumaan. Olis kiva kokea vielä jotain tajunnan räjäyttävää.
Pystyy(n) kuollut
Miksi sinusta ei saa mitään kättä pidempää irti? 🤪
Mä hyväksyn tämän tilanteen. Mä syön tämän paskan. Ei tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Juujuu Tipu ja Säde ja Kesä eli Suvi.
Vierailija kirjoitti:
Mä hyväksyn tämän tilanteen. Mä syön tämän paskan. Ei tule muuttumaan.
Eihän se muutu, jos et suostu muuttamaan tai tulemaan vastaan.
Mä toivon, et mun kaivattuni on karvainen. Tykkään jalkakarvoista ja rintakarvatkin on ihania. Ja parta, se on ihan parasta. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Jali. 💕
ja suklaatehdas
Kuule, ihan sinkku olen, ei mitään sormuksia ole.