Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16995)
Minä rakastan sinua nainen. Rakastan ja haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin sulle makeisia.
Oisko sulla tummaa suklaata? Silloin olisin jo myyty.
Jos ei ole muuta tarjottavaa, kuin makeisia, niin kantsii pitää suu kii
Vierailija kirjoitti:
Upeus on kaikkein eniten korvien välissä.
kokonaisuus tekee upeaksi, ei pinta
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä olisi teidän biisi?
Meillä on täysin eri musamaku. Mut annan hänen päättää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Joskus me vielä rakastellaan. Rakastellaan niin, että tämä kaipuu vihdoin loppuu..
Saa nähdä. Aika usein tuntuu, että ei taida tulla valmista.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua nainen. Rakastan ja haluan.
En halua, että sanot näin. Sinun pitää mennä eteenpäin ja löytää hänet, joka voi olla sinulle 100%. Tiedät, etten minä siihen kyennyt enkä tule kykenemään.
Vierailija kirjoitti:
Rakasta minua
Kaiken aikaa ja alati. Vielä kun antaisit luvan rakastamiseen.
Vierailija kirjoitti:
En toimi ilkeydestä käsin. Mutta en myöskään omaatuntoani vastaan, koska siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.
Mitä omatuntosi sanoo tästä?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ollut puuhakkaana 😍
Mistä havaitsit?
Vierailija kirjoitti:
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Vaikka sanoin näin, sydämeen sattuu sanoa näin. Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että rakastan vieläkin. Ja kai se oli oikeasti rakkautta. Ei muuten voisi olla näin pitkäkestoinen ja vahva tunne.
Mies 57, sä olisit vaan täydellinen mulle.
"Gallup
Mikä olisi teidän biisi?"
All By Myself. Eikä tää oo vitsi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Vaikka sanoin näin, sydämeen sattuu sanoa näin. Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että rakastan vieläkin. Ja kai se oli oikeasti rakkautta. Ei muuten voisi olla näin pitkäkestoinen ja vahva tunne.
Miksi et ota häneen yhteyttä? :)
Joskus olen esittänyt hieman kriittisen kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei mahdoton ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauskaan ei aina riitä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta, mutta sulla taitaa olla joku muu mielessä kuin minä. Sinun pitää tehdä aloite, sitä odotan. Olen jo ns. vihreää valoa näyttänyt, pallo on nyt sulla.
En ole nähnyt muita valoja kuin vasemman nimettömäsi kimaltelevan heijastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon iloinen sun puolesta että sun kesässä on kivoja juttuja. Mutta miksi haluat pistää pisteen? Ymmärrän jos oot joku häirikkö joka kaipaa ja raivoaa, mutta et vaikuta siltä niin miksi? Näkemättä unohtuu? Toinen vaihtoehto olisi kuitenkin se näkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta, mutta sulla taitaa olla joku muu mielessä kuin minä. Sinun pitää tehdä aloite, sitä odotan. Olen jo ns. vihreää valoa näyttänyt, pallo on nyt sulla.
Täälläkin yksi A kaipaa toista A:ta 😻
-sivusta
Ja täälläkin jo aloitteita tehnyt A kaipailee A:ta! -toinen sivusta
Ette sitten ole mun kaipaama A. Hän ei ole ottanut yhteyttä eikä tehnyt aloitteita.
Boombidi-bye bye