Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16995)
Vierailija kirjoitti:
Laitahan sääki kuvia.
Alaston suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa kaikki rakastavaiset toisensa. Rakkautta kai sinakin useampi kaipaa ja tarvii. Minäkin.
Moni on rakastunut samaan. Sä aattelit että tulis moninnaimisia siis? Ja mitäs kun joku sulle täysin epäkiinnostava haluis sut?
Rakastavaiset tarkoittaa kahta ihmistä jotka rakastaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oon epämieluisa ihailija, niin vedän takaisin sanani kaivattuni ominaisuuksista ja ulkonäöstä.
Ootko mies? Miehet kostaa epäkiinnostuksen just noin. Horotteletko vielä päälle?
Jo on oletukset.
Ihan suora kysymys se kyllä oli.
En onneksi tiedä yhtään miestä, joka käyttäytyisi noin.
Hyvät sulle. Moni nainen kyllä kohtaa just näitä.
Olitko siis mies vai et?
Vierailija kirjoitti:
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Miksei jatku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa kaikki rakastavaiset toisensa. Rakkautta kai sinakin useampi kaipaa ja tarvii. Minäkin.
Moni on rakastunut samaan. Sä aattelit että tulis moninnaimisia siis? Ja mitäs kun joku sulle täysin epäkiinnostava haluis sut?
Jaaaaa, no kyllähän nyt molemminpuoliset yhteen päätyy ihan omin toimin lopulta. Jos et päädy yhteen aun kaivatun kanssa niin se valitsi jotain muuta mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oon epämieluisa ihailija, niin vedän takaisin sanani kaivattuni ominaisuuksista ja ulkonäöstä.
Jospa oletkin mielitietty.
En toimi ilkeydestä käsin. Mutta en myöskään omaatuntoani vastaan, koska siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella kanssasi nainen. Miten ois?
En välitä mistään rakastelusta. Toivon toisenlaista seksiä.
Mä haluaisin rakastella kaivatun kanssa💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies? Miehet kostaa epäkiinnostuksen just noin. Horotteletko vielä päälle?
Jo on oletukset.
Olitko siis mies vai et?
Juu huomattu että kiinnostunut mies voikin pakit saatuaan alka haukkua. Silloin tietää välttäneensä luodin. Fiksujakin miehiä on, jotka eivät käyttäydy noin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on oletukset.
Olitko siis mies vai et?
Juu huomattu että kiinnostunut mies voikin pakit saatuaan alka haukkua. Silloin tietää välttäneensä luodin. Fiksujakin miehiä on, jotka eivät käyttäydy noin.
Eri
Tietysti on, eihän tässä muuta väitettykään. Aloittaja vain osoittautui tällaiseksi henkilöksi niin kysyin että onko hän mies. Ei vastaa.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta, mutta sulla taitaa olla joku muu mielessä kuin minä. Sinun pitää tehdä aloite, sitä odotan. Olen jo ns. vihreää valoa näyttänyt, pallo on nyt sulla.
Täälläkin yksi A kaipaa toista A:ta 😻
-sivusta
Ja täälläkin jo aloitteita tehnyt A kaipailee A:ta! -toinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai rakastuvat toisiinsa, ensin ihastuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Miksei jatku?
Monta syytä. Liian pitkä aika näkemisestä ja sitä myötä ei enää muista asioita, joihin ihastui. Kesälomalla uudet ympyrät ja hoodit, joten ei muista miettiä (toivottavasti). Suurin syy: tässä ei ollut koskaan mitään järkeä ja vihdoin pitkä ero on avannut syvällisemmän ymmärryksen, kuinka tyhmää tämä kaikki oli. Hyviä ajatuksia hänestä, mutta enää ei riitä tilaa aivoissani tälle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa oletkin mielitietty.
Hän sen päättää ja suhtautuu sanoihini siten, miten hänelle parhaiten sopii. Sitä toivon. Ne tuli suoraan sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella kanssasi nainen. Miten ois?
En välitä mistään rakastelusta. Toivon toisenlaista seksiä.
Mä haluaisin rakastella kaivatun kanssa💕
Senkus, vastasinkin vain omasta puolestani. Ei liittynyt suhun mitenkään
Gallup
Mikä olisi teidän biisi?