Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oon epämieluisa ihailija, niin vedän takaisin sanani kaivattuni ominaisuuksista ja ulkonäöstä.
Ootko mies? Miehet kostaa epäkiinnostuksen just noin. Horotteletko vielä päälle?
Jo on oletukset.
Upeus on kaikkein eniten korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat muuttaa mussa yhden asian. Mikä se on?
Se, että olet ihastunut. Olis helppoa vain panna kerran tai pari, mutta kun sä kuitenki rakastuisit
No on pojalla luulot.
Missä luki sukupuolesta mitään? Miksi oletit olevan poika?
Koska se on sanonta.
Ok, ei sovi tähän mitenkään siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Ja yläpeukkuja sataa.
Jää internetsin historiaan ja bittiavaruuteen leijailemaan, vaikkei kohdetta koskaan tavoittanut.
Kyllä upeat tietää olevansa upeita. Ei sitä tarvi mistään vauvalta tulla lukemaan.
Joskus voi silti olla kiva kuulla jotain kaunista. Tai näin ainakin olettaisin. Sivu
Sä luulet että upeat kuulee vain joskus? Et taida olla upea.
No varmasti sen pystyit lukemaan tuosta edellisestä viestistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oon epämieluisa ihailija, niin vedän takaisin sanani kaivattuni ominaisuuksista ja ulkonäöstä.
Ootko mies? Miehet kostaa epäkiinnostuksen just noin. Horotteletko vielä päälle?
Jo on oletukset.
Ihan suora kysymys se kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Ja yläpeukkuja sataa.
Jää internetsin historiaan ja bittiavaruuteen leijailemaan, vaikkei kohdetta koskaan tavoittanut.
Kyllä upeat tietää olevansa upeita. Ei sitä tarvi mistään vauvalta tulla lukemaan.
Joskus voi silti olla kiva kuulla jotain kaunista. Tai näin ainakin olettaisin. Sivu
Sä luulet että upeat kuulee vain joskus? Et taida olla upea.
No varmasti sen pystyit lukemaan tuosta edellisestä viestistäni.
Ja sinä minun ensimmäisestäni, että ei niiden tarvi sitä mistään kuulla/lukea. Joten miksi vastasit?
Joku raskas tyhmeliini suuna päänä täällä, siispä hyvää yötä kun sen aika
Vierailija kirjoitti:
Saispa kaikki rakastavaiset toisensa. Rakkautta kai sinakin useampi kaipaa ja tarvii. Minäkin.
Moni on rakastunut samaan. Sä aattelit että tulis moninnaimisia siis? Ja mitäs kun joku sulle täysin epäkiinnostava haluis sut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon alla lukee ``kaipaan`` ja saanut yli 300 alapeukkua.Miksi hitossa tulette ketjuun?Päässä paljon vikaa? Olet turha ihminen? kiusaaja? latvalaho?
Näyttää siltä, että etsimällä etsit jotain mistä valittaa. Varmasti sinulle on luvassa hyviä löytöjä, mihin sitten ikinä katsot.
Eli sinä alapeukutat ja olihan sinne tullutkin taas pari lisää.Ihan asiasta sanoin.Kerropa sinä älykkönä looginen selitys.Tulla kaipausketjuun ja alapeukuttaa jo heti otsikkoa.
Minä pidän sellaista ihmistä latvalahona.
Vierailija kirjoitti:
Rakasta minua
Jos tuntisin paremmin, voisi ihastuminen syvetä rakkaudeksi.
Emilialle voin luvata, että tähän kesään jää kaipaukseni ja ketju. Ei tule pidempään jatkumaan.
Yritän ymmärtää käytöstäsi. No en ymmärrä. En usko että tahallasi olit kuitenkaan ilkeä minulle. Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Rakasta minua
I do
Mä haluaisin makoilla sylikkäin. Halata ja pussailla ja välillä jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Välillä vain maata hiljaa ihan kiinni toisessa ja kuulostella toisen sydämensykettä ja hengitystä.