Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17061)
Kuvat muistutti tänään viikosta 3 vuotta sitten. Olin jo melkein unohtanut, mutta tuli ikävä sua ja meitä yhdessä...
Siksi tää onkin niin kutkuttavaa..ei mitään tietoa, millainen ihminen vastailee kaivattuna.
Vierailija kirjoitti:
Siksi tää onkin niin kutkuttavaa..ei mitään tietoa, millainen ihminen vastailee kaivattuna.
😅 huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Voi kun tämän kehun kohde saisi sen itse kuulla! Harva nainen kylpee tuollaisissa olotiloissa, saattaisi olla suuri yllätys ja ikimuistoinen hetki kuulla tuo sinun suustasi.
Riippuu sanojasta. Jos epämieluisa ihailija niin voi jopa ahdistaa. Sivusta.
Oispa meistä kuva yhdessä, voisin helliä sitä muistoa, eikä olo tuntuis niin yksinäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hän sopisi tavattoman hyvin lakimieheksi
Tämän omin. Harkitsin oikista aikoinaan, mutta se ei ollut tarpeekai tieteellistä mulle sit kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen ja lihava Pena 57vee täällä
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihme, jos nähtäisiin vielä tämän viikon aikana.
Tekniikka mahdollistaa näkemiset vaikka maapallon toiselle puolelle. Niin ihmeellsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvainen ja lihava Pena 57vee täällä
Kuulostaa hyvälle! 🙂
Olisin halunnut kävellä sun kanssa käsi kädessä. nm
Jos mä oon epämieluisa ihailija, niin vedän takaisin sanani kaivattuni ominaisuuksista ja ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Ja yläpeukkuja sataa.
Jää internetsin historiaan ja bittiavaruuteen leijailemaan, vaikkei kohdetta koskaan tavoittanut.
Kyllä upeat tietää olevansa upeita. Ei sitä tarvi mistään vauvalta tulla lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kävellä sun kanssa käsi kädessä. nm
Oispa romanttista. Mäkin tykkäisin. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Saat muuttaa mussa yhden asian. Mikä se on?
Se, että olet ihastunut. Olis helppoa vain panna kerran tai pari, mutta kun sä kuitenki rakastuisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Ja yläpeukkuja sataa.
Jää internetsin historiaan ja bittiavaruuteen leijailemaan, vaikkei kohdetta koskaan tavoittanut.
Kyllä upeat tietää olevansa upeita. Ei sitä tarvi mistään vauvalta tulla lukemaan.
Joskus voi silti olla kiva kuulla jotain kaunista. Tai näin ainakin olettaisin. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nähny mua viimeaikoina? Mua ilahduttais jos oot, pelkään et unohdat mut jos ei nähdä.
Tuskin kukaan ketään unohtaa. Muista ihmisistä jäävä muistijälki kestää.
Välttelevä on aina välttelevä
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella kanssasi nainen. Miten ois?
En välitä mistään rakastelusta. Toivon toisenlaista seksiä.
Anna, en tiedä miksi kuumotat mua, vaikkei edes tunneta.