Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17061)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihme, jos nähtäisiin vielä tämän viikon aikana.
Mielelläni miestä katselin.
Katselisin edelleen.
Ilta-aurinko maalaa maisemaa. Näen pilvien reunoissa pinkkiä ja lähetän sinulle kaipaavan ajatuksen. Uskon rakkauteen, vaikka se piiloutuu minulta nykyään. Ehkä se on ottanut jo jonkun toisen hahmon, mutten osaa arvata, tuntuuko se yhtä tutulta kuin sinä tunnuit.
Sinulla onkin jo seuraa täällä.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmissa me edistytään jatkuvasti, niin monella tavalla. 😍
Mites jos edistäisit irl?
Kerro tarkemmin, miten sen voisin tehdä. Ihan konkreettisesti, mitä toivoisit multa. Kuin kaivatulle.
Tee vaikka tikusta asiaa kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmissa me edistytään jatkuvasti, niin monella tavalla. 😍
Mites jos edistäisit irl?
Kerro tarkemmin, miten sen voisin tehdä. Ihan konkreettisesti, mitä toivoisit multa. Kuin kaivatulle.
Tee vaikka tikusta asiaa kun nähdään.
Mä haluaisin enemmän. Paljon enemmän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Terveisiä pienoisparatiisista!
Autotallissa kaljaa kittaamassa?
Tee sää kotiviiniä 😂
En uskalla lähestyä noin komeata.
Paha pattitilanne: kaivattu ei halua lähestyä varattua (koska ei vaan halua) ja varattu ei halua lähestyä
Kaivattua (koska on varattu). Kumpikaan ei lähesty.
Heit ja vaikka tikusta asiaa, niin päästäisiin sitten alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin sulle makeisia.
Oisko sulla tummaa suklaata? Silloin olisin jo myyty.
Vierailija kirjoitti:
Taidan käydä sut kotoa hakemassa kun ei tää näytä muuten edistyvän
Tunnetkohan tien sinne? Mitäs jos olen likaisissa työvaatteissa tai puolipukeissa.
Vierailija kirjoitti:
Paha pattitilanne: kaivattu ei halua lähestyä varattua (koska ei vaan halua) ja varattu ei halua lähestyä
Mä mietin, meneekö se oikein näin? Jos molemmat haluaisi olla toistensa kanssa. Tietty jos toinen vaan haluaa, niin varmasti parempi jatkaa samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan käydä sut kotoa hakemassa kun ei tää näytä muuten edistyvän
Tunnetkohan tien sinne? Mitäs jos olen likaisissa työvaatteissa tai puolipukeissa.
En tunne, muuten olisin jo tullu ovelle. Ei haittaa, voin auttaa vaihtamaan vaatteet, pukemaan tai riisumaan, miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, meneekö se oikein näin? Jos molemmat haluaisi olla toistensa kanssa. Tietty jos toinen vaan haluaa, niin varmasti parempi jatkaa samalla linjalla.
Mä haluan, susta en voi olla varma. Ikävöin, oot erityinen. Ollut jo melkein läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Heit ja vaikka tikusta asiaa, niin päästäisiin sitten alkuun.
Ei tarvi tehdä tikusta asiaa kun on oikeatakin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan, susta en voi olla varma. Ikävöin, oot erityinen. Ollut jo melkein läpi elämän.
Niin onhan se ero aina mahdollinen ratkaisu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tunne toisianne!!!
Lämmin kesäsade ja kaivattu, joka ei olisi enää kaivattu vaan rakastettu 😍