Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16039)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäispä joskus juttelemaan.
Ja mikä sen estää? Ei niin yhtään mikään!
Miksi sitten itse olet tässä ketjussa..?
Miksi kysyt tuntemattomalta kysymyksen? Moni vastaa täällä kuin kaivatulleen.
Vierailija kirjoitti:
Päästäispä joskus juttelemaan.
Sinusta kiinni
Vierailija kirjoitti:
Ok, luovutan. En jaksa enää. Tyydyn osaani. 😢
Ok. Huomiseen 👋
A kaipaa edelleen A:ta, mutta sulla taitaa olla joku muu mielessä kuin minä. Sinun pitää tehdä aloite, sitä odotan. Olen jo ns. vihreää valoa näyttänyt, pallo on nyt sulla.
Aina voi ja saa viestiä laittaa.
Tiiäks ajattelen oikeasti niin, vaikka sä et ajattelis. En oikein jaksa esim. somesta tuijotella jotain randomeita. 🙂
Niin paljon sydänsurua niin lyhyessä ajassa.
Harmi, ettet nähnyt samaa potentiaalia kuin minä. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi ja saa viestiä laittaa.
Niin saa. Laita sä ensin.
En mä rupee varatulle viestiä laittamaan, kyllä hän saa sen peliliikkeen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon luovuttanu. Hukkaan heitetty rakkaus. </3
Masentavaa miten oma deittailu tuntuu kivireeltä. Muistin tän tosi hyvin enkä olisi halunnut deittimaailmaan jos ei olis ollut pakko. Oon monta viikkoa yrittänyt psyykata itseäni laittamaan tinderprofiilin näkyviin. Olla välittämättä mitä kaikenlaisia hulluja sieltä voi tulla ja varmasti tulee. Keräsin tarpeeksi voimaa nyt, että pakkohan se on helluntaiksi tai oon yksin koko kesän, niin eikös puhelin soi ja lapsenhoitaja ilmoitti ostaneensa yhdensuuntaisen lentolipun "en tiedä milloin tulen takaisin". Sepä kiva. Siinä meni sitten vapaat. Paras vaan unohtaa että on edes ihminen jolla on ihmisen tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta, mutta sulla taitaa olla joku muu mielessä kuin minä. Sinun pitää tehdä aloite, sitä odotan. Olen jo ns. vihreää valoa näyttänyt, pallo on nyt sulla.
Täälläkin yksi A kaipaa toista A:ta 😻
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
En mä rupee varatulle viestiä laittamaan, kyllä hän saa sen peliliikkeen tehdä.
Niin, miks onkin niin vaikeata ottaa yhteyttä varattuun. Vaikka olisi ihan vilpittömin mielin.
Vierailija kirjoitti:
PP:lle pusu
😘
Kesä tuli.
Miksi yhä mietin sinua, vaikka käytit niin kylmiä sanoja? Kaipaan järkikultaani.