Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14531)
Voin antaa henkistä ja fyysistä läheisyyttä..
Näin sinusta unta, Vihtahousu. Unessa olit jossain sairaalassa/parantolassa. Tulin käymään sinne ja näimme pitkästä aikaa. Halasimme ja juttelimme. Sitten alkoi sekoilu, kaikenlaisia erikoisjoukkoja tuli köysillä alas helikopterista ja hävittäjiä putoili tonttiin. Oli joku sota ympärillä yhtäkkiä ja sairaalassakin jokin pommiuhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säteenä pienenä silmiisi kurkistan
Juuri nyt on kaihtimet kiinni, koska en kestä valoa.
Menikö viisut aamuun asti
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hänestä nyt kiinni tekeekö mitään. Olen ainakin herätellyt.
Pistä wa tulemaan jos oot hän
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta, Vihtahousu. Unessa olit jossain sairaalassa/parantolassa. Tulin käymään sinne ja näimme pitkästä aikaa. Halasimme ja juttelimme. Sitten alkoi sekoilu, kaikenlaisia erikoisjoukkoja tuli köysillä alas helikopterista ja hävittäjiä putoili tonttiin. Oli joku sota ympärillä yhtäkkiä ja sairaalassakin jokin pommiuhka.
Semmoista se on, yhteiselo Vihtahousun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Anna
Kulta anna tulla aivan lähellesi
Vierailija kirjoitti:
Henkinen kelpaa tässä vaiheessa.
Alan ymmärtää miksi miehet käy maksullisissa, ei ne taida edes käydä seksin takia vaan hakevat fyysistä lämpöä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkinen kelpaa tässä vaiheessa.
Ok. Mut kaipaan sua silti kokonaisvaltaisesti. 😢
Vierailija kirjoitti:
Alan ymmärtää miksi miehet käy maksullisissa, ei ne taida edes käydä seksin takia vaan hakevat fyysistä lämpöä…
Etkö saa sitä omassa liitossasi?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ois sellainen olo taas, et oispa kaivattu ja hotellihuone.. Pieni loma arkeen ja koko päivä sängyssä toisiamme hellitellen. 🧡
Mikä hidastaa elämä tässä ja nyt
Vierailija kirjoitti:
Molempia tarvitsen, sinua eniten.
Meidän kädet koski toisiaan kun katsottiin sitä puhelinta 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hänestä nyt kiinni tekeekö mitään. Olen ainakin herätellyt.
Pistä wa tulemaan jos oot hän
Laita sinä!
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se fyysinen lämpökään lohduta, jos se tulee väärältä ihmiseltä..
Mä olisinpa hän,
hän jota kadehdin
Hän sulle näyttää saa
kik... ottimen.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi kynnys...
No eipä ole paha , hyppää sen yli!
Hyvä pysähtyä aina välillä miettimään sitä, että mitä oikeasti haluaa. Vähän pahempi vaan jos ei löydä selvää vastausta siihen.
Itse en tiedä muuta kuin että haluaisin varmastikin ystävän, jonka kanssa on helppo puhua ja kiva viettää aikaa tehden ihan mitä vaan. Henkistä läheisyyttä. Ja toki sitten haluan fyysistä läheisyyttä, mutta sen laatu kytkeytyy kyllä täysin tuohon henkiseen. Eli haluan siis fyysistä läheisyyttä henkisesti läheiseltä ihmiseltä. Sen verran pystyy itsestä helposti kaivamaan ulos ja sitten menee monimutkaiseksi.