Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14491)
Tajuatko aiheuttamasi vauriot? Välitätkö itsestäsi ja muista, että muut voivat hyvin? Vai meneekö kaikki sen mukaan, kuinka Te voitte?
Häpeääkö Isabel tekojaan kirjoitti:
Terve ihminen häpeää, sairas ei. Miksi esiinnyt profiilikuvan kaltaisissa kuvioissa?
Täällä on aivan mielisairas, häiriintynyt energia koko ketjussa, ja tällaiset viestit vielä alleviivaavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran täällä kirjoittaa eri ihmiset, vai onko samat kirjoittajat päivästä ja vuodesta toiseen?
Pääasiassa yksi tai korkeintaan muutama "vakkari" vastailee/utelee useimpiin viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin avioero tulee virallisesti voimaan, voimmeko keskustella asioista, jopa riidellä kunnolla? Välttelemisesi ja välinpitämättömyytesi satuttaa lopulta sinua itseäsi, ei minua tai meitä.
Voimme keskustella täällä, näennäisen nimettömästi, mutta todellisuudessa avoimesti, aivan kuten minäkin keskustelen muiden kanssa. Mutta tosielämässä olisi epäviisasta mun ilmaista tunteitani tai ajatuksiani.
Käytkö täysillä?!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vastasi minulle silmillään ;)
Mitä sää kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran täällä kirjoittaa eri ihmiset, vai onko samat kirjoittajat päivästä ja vuodesta toiseen?
Pääasiassa yksi tai korkeintaan muutama "vakkari" vastailee/utelee useimpiin viesteihin.
Muutama aidosti häiriintynyt, todellisuudentajunsa menettänyt vakkari spämmää päivästä toiseen ketjun täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin avioero tulee virallisesti voimaan, voimmeko keskustella asioista, jopa riidellä kunnolla? Välttelemisesi ja välinpitämättömyytesi satuttaa lopulta sinua itseäsi, ei minua tai meitä.
Voimme keskustella täällä, näennäisen nimettömästi, mutta todellisuudessa avoimesti, aivan kuten minäkin keskustelen muiden kanssa. Mutta tosielämässä olisi epäviisasta mun ilmaista tunteitani tai ajatuksiani.
Tää on paskiainen. Älä puhu sen kanssa mitään. Unohda ja siirry seuraavaan. Tsempit sivusta.
*Ja tämä oli aplle.
Vierailija kirjoitti:
Häpeääkö Isabel tekojaan kirjoitti:
Terve ihminen häpeää, sairas ei. Miksi esiinnyt profiilikuvan kaltaisissa kuvioissa?
Täällä on aivan mielisairas, häiriintynyt energia koko ketjussa, ja tällaiset viestit vielä alleviivaavat sitä.
Tunsin tuon kuvan naisen, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kattoko mitään Euroviisuja. Ne syö teidän aivot.
Sikäli mikäli niitä on 😂
Ei saa kiusata aivottomia! 😅
Tulit sivusta, en hauku muita, mutta olen kyllä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun horoskooppimerkki, oletko mies vai nainen?
Vesimiesmies
Vierailija kirjoitti:
Liian kiltit ja muita miellyttämään pyrkivät ärsyttää. Hänessä on myös tätä vikaa. Toisaalta osaa olla myös kiero.
Eikö kannattais etsiä sellainen kaivattu joka miellyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama aidosti häiriintynyt, todellisuudentajunsa menettänyt vakkari spämmää päivästä toiseen ketjun täyteen.
Itse ainakin vasta tulin ja olen monta päivää vaan seurannut, nyt kommentoin enemmän. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit vain viestillä mitä oli asiaa. Niin helppoa se on. Siitä se lähtee
Mistä tiedän että oli asiaa 🤦
Vierailija kirjoitti:
🤎m💙n🦧😘
Rakas oranki 😘🦧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎m💙n🦧😘
Rakas oranki 😘🦧
Oisitkin mun kaivattu.😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kiltit ja muita miellyttämään pyrkivät ärsyttää. Hänessä on myös tätä vikaa. Toisaalta osaa olla myös kiero.
Eikö kannattais etsiä sellainen kaivattu joka miellyttää
Ei sille aina voi mitään jos joku miellyttää jossain ja toisessa taas ei. Kai ihmiset voisi vähän kehittää luonnettaan.
Siirryin classic: iin, nyt täytyy enää löytää groove
Vierailija kirjoitti:
Älkää kattoko mitään Euroviisuja. Ne syö teidän aivot.
Enemmän tämä ketju syö aivoja
Tää on paskiainen. Älä puhu sen kanssa mitään. Unohda ja siirry seuraavaan. Tsempit sivusta.