Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14513)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin jakaa tämän illan sopivassa seurassa jos seura ilmaisisi itsensä irl muutoin kuin koittamalla soittaa. … in the middle on the street… or not.
En uskalla enää. Pitäis saada välillä sieltä päin jonkinlaista vihreää valoa. Laita sä viestiä niin kerron kaiken. Nytkin istun yksin kotona. Voisit tulla tänne. Vai ootko täällä päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin avioero tulee virallisesti voimaan, voimmeko keskustella asioista, jopa riidellä kunnolla? Välttelemisesi ja välinpitämättömyytesi satuttaa lopulta sinua itseäsi, ei minua tai meitä.
Miksi pitäisi riidellä?
Mistä nyt yleensä riidellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaisitko vielä?
En varmaan jos olet taas lihonut tunnistamattomaksi.
Omahyväiset lihovat.
Kaipaan rakasta rinnalle kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Moi!
Vierailija kirjoitti:
Vastasi minulle silmillään ;)
Niin tein. 🤍 E
Vierailija kirjoitti:
Älkää kattoko mitään Euroviisuja. Ne syö teidän aivot.
Älä kerro mulle mitä mun kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli mikäli niitä on 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin avioero tulee virallisesti voimaan, voimmeko keskustella asioista, jopa riidellä kunnolla? Välttelemisesi ja välinpitämättömyytesi satuttaa lopulta sinua itseäsi, ei minua tai meitä.
Miksi pitäisi riidellä?
Mistä nyt yleensä riidellään?
Mutta miksi pitää tekemällä tehdä riitaa? En välttele, hän välttelee ja on vältellyt jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, olet aina sydämmessäni.
ääh
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Terve! 🖐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli mikäli niitä on 😂
Ei saa kiusata aivottomia! 😅
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tämä vauvapalsta vie aivot.
Kysyisit vain viestillä mitä oli asiaa. Niin helppoa se on. Siitä se lähtee
Vierailija kirjoitti:
Voimme keskustella täällä, näennäisen nimettömästi, mutta todellisuudessa avoimesti, aivan kuten minäkin keskustelen muiden kanssa. Mutta tosielämässä olisi epäviisasta mun ilmaista tunteitani tai ajatuksiani.
Mistä saisin voiman tosissani yrittää päästä tunteistani eroon. Jokainen päivä mikä menee sua kaivatessa on hukkaan heitetty, koska olet mielessä aikalailla KOKO ajan.
Musta tuntuu että oon riippuvainen näistä tunteista, ne on hlvtllisen voimakkaita. Se fyysinen reaktio kropassa ja päässä on uskomaton.
Se että en tule luoksesi, en katsele sua missään missä voisin, en tee mitään enkä mene minnekään missä voisin nähdä sut. Alun yritys olla ilman sua on täyttä tuskaa mutta mun on päästävä elämään oikeata elämää. Olenhan nytkin ilman sua, täytyy vaan saada se omaan tajuntaan että mikään ei muutu. Surullista se vain on, miten harva / kukaan kolahtaa noin täysiä kun sinä.
Kunnes jälleen tapaamme.Siihen asti haaveilen,uneksin ja rakastan etäältä,mutta ajatuksin olen aina vierelläsi.
Kauniita unia 😊muista,että olen aina vaihtoehto painopeittosi tilalle.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun horoskooppimerkki, oletko mies vai nainen?
Mä olen nainen.
- Aurinko Kaksosissa,
kasihuone
- Nouseva/Asc. Skorpioni
[conjunction Uranus]
- Kuu Kauriissa
- Venus Härässä/seiskahuone
- Keskitaivas/MC/urapiste
Leijonassa [trine Chiron]
- Mars ja Merkurius Ravussa
- Plutoni sijainti huoneessa 11
- Jupiter Kaloissa