Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15066)
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tein väärin. Viime kerralla otit musta kuvan ja mä hymyilin sulle, sit vaan ghostasit.
Otin, että muistaisin minkä näköistä pitää varoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän just pyydettiin siltä joka koki asiakseen neuvoa itsestäänselvyyksiä ;)
Heikot naiset kiusaavat kateuksissaan fiksumpaa naista. Ja miehet vielä hemmottelevat näitä hirviönaisia. Sairasta.
Harhat much
Näille ihan kaikki on kiusaamista. Ei ihme ettei niillä ole oikeassa elämässä ketään, kun eihän tuollaisten kanssa voi tulla toimeen.
Ilkeytenne on niin syvällä että tyhmimmät eivät edes tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Heikot naiset kiusaavat kateuksissaan fiksumpaa naista. Ja miehet vielä hemmottelevat näitä hirviönaisia. Sairasta.
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu
Kovani kokisi sen mieluusti.
Sä oot joku iäkkäämpi mies? Ei kukaan alle 60 sano tussu. Sivusta
En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much
Näille ihan kaikki on kiusaamista. Ei ihme ettei niillä ole oikeassa elämässä ketään, kun eihän tuollaisten kanssa voi tulla toimeen.
Ilkeytenne on niin syvällä että tyhmimmät eivät edes tajua sitä.
Sulle on ilkeää se, että pyydetäön pysymään otsikossa. Olet aivan oikeassa siinä, ettet mikään fiksu ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
bäänist kaivetu lämpimä tilaa
T mieheltä
How s that punch liner working for u🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅
Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka).
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.
No mutta! Täällähän taas haastetaan riitaa. Ei mitään uutta eikä kiinnosta riidanhaastoa seurata. Mukavaa päivää teille!
Vierailija kirjoitti:
Ujostuttaa. 😳
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka).
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.
No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!
Mies voisit laittaa viestiä jo
Vierailija kirjoitti:
No mutta! Täällähän taas haastetaan riitaa. Ei mitään uutta eikä kiinnosta riidanhaastoa seurata. Mukavaa päivää teille!
Toivottavasti olet se kiusaamisesta harhaillut, niin päästään sun uhriutumisesta ja ohiksesta eroon kun häivyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!
Ei se mitään moniulotteisuutta tarkoita, turhaan nakkelet niskojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso pohdiskeli eilen, että mahdatkohan sinä tykätä minusta.
Mikä oli pohdinnan tulos ?
Se ei käynyt selväksi, koska puheenaihe vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!
Ei se mitään moniulotteisuutta tarkoita, turhaan nakkelet niskojasi.
Tulkinta niskojen nakkelusta on omasi ja syntynyt omista ajattelun kehyksistäsi tai jopa heijastelee omia tunteitasi.
Joillekin on, näin se sitten vain on että kaikkea eivät kaikki vain ymmärrä.