Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15066)
On sadismia itseään kohtaan epäillä itseään kohtuuttomasti. Mitä jos vain hyväksyisi totuuden kuitenkin.
Tunnelma muuttui heti kun palasit <3
Vierailija kirjoitti:
On sadismia itseään kohtaan epäillä itseään kohtuuttomasti. Mitä jos vain hyväksyisi totuuden kuitenkin.
Meinaat mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kiinnostunut niin nähtäis useammin kuin maksimissaan kerran viikossa.
Noinhan se menee. Ellei sitten varattua tapaile, hankala aikatauluttaa. Sivusta.
Ei olla vielä tapailuvaiheessa tai edes tutustuttu. Mutta oon vaan tottunu, että kaikki jotka siellä oikeasti kiinnostuu musta alkaa käydä siellä useammin. Jotkut jopa alkaa ajoittaa omat käyntinsä mun kanssa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.
Kannattaa korjata kaikki mahdollinen.
Eli vain oma käytös.
No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.
Miksi luulette että ihmiset kaipaavat itsestäänselviä neuvoja teiltä? Jokainen osaa ajatella nuo ihan itsekin. Eri
Hyvä huomio, nyt tiedän ettei tarvitse auttaa. Kivaa päivää sullekin.
Et sä ketään auttanut tuossa, jokainen normaali ihminen osaa ajatella noi asiat ihan itsekin. Sä vastasit vain omaa pätemisen tarvettas varten.
Nyt ymmärrän myös todellakin miksi tämä hyvinvointivaltio on päässyt menemään pilalle. Onneksi en työskentele terveysalalla.
Minä ymmärrän, että sinä olet tuohtunut, kun kaikki eivät pidä neuvonnasta anonyymissä kaipausketjussa, jonka otsikko on lähetä terveisiä. Ei ole kovin tervettä vetää johtopäätöksiä siitä hyvinvointivaltion rappeutumiseen. Hyvinvointivaltio rappeutuu, koska ei ole rahaa. Ohista
Kärsi rauhassa mutta pidä nyt suusi kiinni.
Sitähän just pyydettiin siltä joka koki asiakseen neuvoa itsestäänselvyyksiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat mitä
Kirjoitin aika selkeästi asian esille. Joskus voisit vain ymmärtää, on raskasta vastata kaikkiin mielenosoituksiisi kuten vainoharhoihisikin. Aikakin menee hukkaan toisinaan eikä jää aikaa elää ja nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.
Kannattaa korjata kaikki mahdollinen.
Eli vain oma käytös.
No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.
Miksi luulette että ihmiset kaipaavat itsestäänselviä neuvoja teiltä? Jokainen osaa ajatella nuo ihan itsekin. Eri
Hyvä huomio, nyt tiedän ettei tarvitse auttaa. Kivaa päivää sullekin.
Et sä ketään auttanut tuossa, jokainen normaali ihminen osaa ajatella noi asiat ihan itsekin. Sä vastasit vain omaa pätemisen tarvettas varten.
Nyt ymmärrän myös todellakin miksi tämä hyvinvointivaltio on päässyt menemään pilalle. Onneksi en työskentele terveysalalla.
Minä ymmärrän, että sinä olet tuohtunut, kun kaikki eivät pidä neuvonnasta anonyymissä kaipausketjussa, jonka otsikko on lähetä terveisiä. Ei ole kovin tervettä vetää johtopäätöksiä siitä hyvinvointivaltion rappeutumiseen. Hyvinvointivaltio rappeutuu, koska ei ole rahaa. Ohista
Mutta itse voit kirjoittaa ohista kun pitää ohjeistaa muita?! silloin se sopii?!
Huonosta käytöksestä saa huomauttaa, eihän se huonosti käyttäytyvä muuten ikinä lopeta. Tää jankutus asian ympärillä on toki ohista, mutta se loppuu kun lopetatte sen ylimääräisen neuvomisen. Kirjoittakaa terveisiä kaivatullenne.
Heikot naiset kiusaavat kateuksissaan fiksumpaa naista. Ja miehet vielä hemmottelevat näitä hirviönaisia. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ikinä kirjoita mulle tällaisessa ketjussa. 😬
Säästän teiltä vaivan:
"Voit olla huoletta."
"Kuka nyt sua kaipais."
"Mene pois."
Joo, en itsekään ole ikinä nähnyt tekstiä, jonka olisin toivonut olevan itselleni. En siis todellakaan toivo, että nämä henkilöt täällä kaipaisivat mua. Eivät kyllä ihan ole sitä mitä itse kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit juoda ne kahvit mun sylissä istuen
Syöttäisin sulle samalla täyteläistä suklaakakkua ja nuolisin sun huulet suklaasta.
Ällöä. Onks sulla jokin feeder fetissi?Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu
Kovani kokisi sen mieluusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöttäisin sulle samalla täyteläistä suklaakakkua ja nuolisin sun huulet suklaasta.
No ei nyt varsinaisesti. Miehet pitävät syödä kädestäni, se on turvallista joten miksipä ei. Nautinnollisuus on parasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Heikot naiset kiusaavat kateuksissaan fiksumpaa naista. Ja miehet vielä hemmottelevat näitä hirviönaisia. Sairasta.
Harhat much
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu
Kovani kokisi sen mieluusti.
Sä oot joku iäkkäämpi mies? Ei kukaan alle 60 sano tussu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt varsinaisesti. Miehet pitävät syödä kädestäni, se on turvallista joten miksipä ei. Nautinnollisuus on parasta seksiä.
Mullakin on omat kinkkini, mutta ruoka ei kuulu niihin. Vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat mitä
Kirjoitin aika selkeästi asian esille. Joskus voisit vain ymmärtää, on raskasta vastata kaikkiin mielenosoituksiisi kuten vainoharhoihisikin. Aikakin menee hukkaan toisinaan eikä jää aikaa elää ja nauttia.
Wad, nyt en ymmärtänyt ollenkaan mutta ei haittaa.😀
bäänist kaivetu lämpimä tilaa
T mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much
Näille ihan kaikki on kiusaamista. Ei ihme ettei niillä ole oikeassa elämässä ketään, kun eihän tuollaisten kanssa voi tulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much
Usko vain itseäsi, hyvä suunta sinulla menossa.
Love u 😘