Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13584)
S-miehelle hyvää yötä, kauniita unia💕
https://open.spotify.com/track/3tjJyUaaqTIXY7am2mF855?si=9cSXTL9yQ2Gazh…
Ei se ole dissaamista kun sanoo että ujouden ei tarvitse antaa rajoittaa elämää ja siitä voi osin päästä. Mutta inhoa vaan, en pistä pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sut alasti mun sängyssä
Mä oon alasti nätti
En epäile. Kuvittelen sut kyljelläs ja sun hiukset auki
Nolla tärppiä tullut minulle Hingessä. Itse olen jakanut tykkäyksiä ja viikottaisen ruusunkin.
Olisin tarvinnut kaivatun apua tänää päivällä. Näppäränä naisena sainkin teknisen ongelman ratkottua, hyvä minä💪💪 Kaivatulle ujo suukko😘
Vierailija kirjoitti:
Lähetkö jo viikonloppuna reissuun vai vasta ens viikolla?
Sitä seuraavalla. Ti-pe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain
Olisinpa sullekin jotakin.
Oot sä. Näytän sen vielä. Nyt on vaan hankalaa saada sanaakin suusta.
Se olisi mulle hyvin tervetullutta ja tärkeää.
Usko vaan että oot tärkein. Siks vähän hankalaa avata suu.
😭💝
Toivon että oisit hän, jotta lukisit nää täältä kun en saa sanottua. Mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työ on lopulta suorittavaa. Jokin suorite täytyy olla tehtynä. Jotkin suoritteet ovat vaativampia kuin toiset ja yleensä kulkee käsi kädessä palkan kanssa, ainakin jossain määrin.
Kyllä niillä on ihan virallinen jako, jonka voit googlettaa. Turhaan täällä mietit.
Kaikki palkansaajina työskentelevät ovat suorittavia työntekijöitä, palkansaajia, ei itsenäisiä osakemiljonäärejä. Tämä kannattaa aina virkamiehenkin muistaa vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jotkut ihmiset jaksaa tehdä vaativaa asiantuntijatyötä. Kai niitä sitten ajaa kunnianhimo yms.
Mä taas en jaksais tehdä suorittavaa työtä. Näin me ollaan erilaisia.
En mä sitäkään. Tartten vapautta (ja intohimoa) tehdä omalla tyylillä ja omaan tahtiin. Mun mielestä sekin on suorittavaa työtä jos arvioidaan samoja lääketieteellisiä ongelmia päivästä toiseen, tms. Kai tuo on tietynlainen ihmistyyppi että pystyy.
Mä en ole lääkäri vaan tieteellisempi asiantuntija. Mun työhön ei liity ihmisiä kuin paperilla, onneksi.
Keittiöpsykologi niin kuin täällä monikin?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään haluu sun kans seurustella mut yks kerta ei riittäis. Haluun myös olla kerran kolmistaan sun ja sen sun kaveris kans.
Mä taas en halua panna sitä kaveriani 😁 enkä usko että se haluais panna sua.
Vierailija kirjoitti:
..rkut teki hyvää.
Oliko flesu vai persetappi käytössä?
Mä haluaisin nähdä, et kaivattu harrastais seksiä jonkun toisen kanssa. Voisin keskittyy vaan katsomaan ja kuuntelemaan, kun hän nauttii. Tämmöstä tänään. Terkkuja vaan. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi väsynyt.
Niin minäkin mutta en henkisesti, vaan fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole dissaamista kun sanoo että ujouden ei tarvitse antaa rajoittaa elämää ja siitä voi osin päästä. Mutta inhoa vaan, en pistä pahakseni.
Mulle tuosta näkyy negatiivinen sävy, että siitä pitää päästä eroon, kun se rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mut hei. Päivän positiivinen. Voit päättää mun puolesta, kalju vai tukka?
Tukka tietenkin. Kalju on epäseksikkäintä mitä voi olla.
Tunteeseen voi suhtautua niinkin, että tuossa se nyt olla möllöttää, möllöttäköön. Menee ohi, kun on mennäkseen.
Hyvää yötä ihanin olento.<<3
Nukutko alasti, pohdin.