Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13584)
Vierailija kirjoitti:
Takki tyhjä, mut täytän sitä pikkuhiljaa.
Minä yritän tyhjentää turhaa lastia, ota mukaan huomiseen vaan minkä jaksat kantaa.
Lähetkö jo viikonloppuna reissuun vai vasta ens viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain
Olisinpa sullekin jotakin.
Oot sä. Näytän sen vielä. Nyt on vaan hankalaa saada sanaakin suusta.
Se olisi mulle hyvin tervetullutta ja tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuuden resepti: hoida kiitollisena sitä, mitä haltuusi on annettu. Älä haikaile sellaisen perään mitä et voi saada.🤍
Niin? Miksi lässytät tuollaista täällä? Mikä on motiivisi? Idiootti!
Mikä saa sinut triggeröitymään anonyymistä viestistä? Ihmetellen sivusta
Manipulointi. Älä selitä sinisillä silmillä ap! Säälittävää
Kuvittelen sut alasti mun sängyssä
Munkin päässä on likaisia juttuja. Tai ehkä pikemminkin kaipaan läheisyyttä. Oon tuntenut oloni taas niin yksinäiseksi. Muutama päivä sitten joku käytti sanaa, jolla mua haukuttiin koko yläaste. Muistui se homma mieleen ja en oo saanut niitä muistoja pois mielestä. Ttu.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän huolissani sinusta.
Ei tarvii olla. Selviän kyllä. Kun on paljon muiden huolia ja olkapäänä olemista, omia huolia ei ehdi ajattelemaan.
Ujoudesta voi päästä ainakin osin kehittämällä itseään, omanarvontuntoa ja itsetuntoa. Ei tarvi jäädä kärsimään ujoudestaan.
Tuliko hyviä teeleipiä? Kauniita unia 🐑
Vee
En mäkään haluu sun kans seurustella mut yks kerta ei riittäis. Haluun myös olla kerran kolmistaan sun ja sen sun kaveris kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jotkut ihmiset jaksaa tehdä vaativaa asiantuntijatyötä. Kai niitä sitten ajaa kunnianhimo yms.
Mä taas en jaksais tehdä suorittavaa työtä. Näin me ollaan erilaisia.
En mä sitäkään. Tartten vapautta (ja intohimoa) tehdä omalla tyylillä ja omaan tahtiin. Mun mielestä sekin on suorittavaa työtä jos arvioidaan samoja lääketieteellisiä ongelmia päivästä toiseen, tms. Kai tuo on tietynlainen ihmistyyppi että pystyy.
Mä en ole lääkäri vaan tieteellisempi asiantuntija. Mun työhön ei liity ihmisiä kuin paperilla, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuuden resepti: hoida kiitollisena sitä, mitä haltuusi on annettu. Älä haikaile sellaisen perään mitä et voi saada.🤍
Lopeta lässytys ja manipulointi typerä lehmä olet oksettava
Vierailija kirjoitti:
Rakensin pilvilinnoja. Olit kevättuuli.
Niin minäkin. Vuosikausia olen ne uudelleen aina onnistunut kyhäämään.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli esittää hypoteettinen kysymys, mutta antaa olla. Rehellistä vastausta tuskin saisin.
Esitä ihmeessä! Vastaan aina rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko miettiny miten paljon Platonin ideaopissa on järkeä. Siis jos tehdään tuoli, niin ensin on täytynyt olla idea tuolista. Jossain on ollut idea hevosesta, ennen kuin yhtään hevosta on ollut maailmassa. Se maailma, missä idea on on todellisempi, koska se on ollut ensin. Siellä on ollut täydellisen hevosen idea, vaikka fyysinen hevonen voi olla epätäydellinen.
Mulla ei ole mitään tällaista ajatusta vastaan sinänsä, mutta ajatus tulitikkuaskin kokoisen yksiulotteisen maailman kaikkeudesta hieman kutistaa innon pohtia näin syvällisiä. Kosminen ostostv:n lumisade ja toisaalta galaksit ylittävä äärimmäisyys asettaa paljon nykyaikaisemmalle tasolle perspektiiviä. Tarkoitan, että mikroskoopin alle asetettuna käy ilmi hyvin mikroskooppisten asioiden näennäinen rakenteellinen tietoisuus ja se herättää epäilyn pohdinnan mielekkyydestä.
Eiks jengi miettiny nää tämmöset jo joskus lukiossa läpi?
En tiedä mitä lukiossa on käyty läpi, filosofia tietenkin pohtii varmaan ajatusta eri tasolta kuin biologia.
Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että en pidä pohdintaa enään mielekkäänä. Mulla on oma käsitys maailmasta ja useisiin filosofioihin suhtaudun liialla kritiikillä.
No esim toi aloituksen Platon-juttu on täysin lukion filosofian ykköskurssin matskua. Ei kukaan aikuinen enää mieti mitään noin perusasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene tipuvipuun.
Tipuvipu on ihana vipu, ihanin vipu, siihen menen jos saan mennä ja onnistun
T. Äijä
Mun kaivattu ei vastaa rehellisesti. Tuli vaan mieleen. Hän valehtelee kyllä jos se sopii hänelle ja on valehdellutkin minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Ujoudesta voi päästä ainakin osin kehittämällä itseään, omanarvontuntoa ja itsetuntoa. Ei tarvi jäädä kärsimään ujoudestaan.
Miksi ujous pitäs nähdä kärsimyksenä? Ei se mikään vamma ole. Minä en aio päästä siitä ikinä mihinkään, ku ei se niin mene.
Me muut taas ei jakseta etsiä kaipausviestejä tässä ketjussa tuottamas epäkiinnostavan ja ikävystyttävän jaskanpauhannan seasta. Olet ehkä itsekkäin ja itsekeskeisin ihminen ikinä, koska sun takia kaikki muut kärsii tyhmistä jutuista.