Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi väsynyt.
Niin minäkin mutta en henkisesti, vaan fyysisesti.
Väsyneenä on ihana mennä nukkumaan! 😊
Mulla ei ole outoja perversioita.
Vierailija kirjoitti:
Nukutko alasti, pohdin.
En. Olisi epämukavaa.
Voi kunpa meidät johdatettais tavalla tai toisella toistemme luo, kohdattais toisemme rauhassa ja ajan kanssa ja niin että molemmat pystyis oleen oikeesti läsnä tilanteessa.
Mä kun en osaa enkä voi, enkä saa kohdata sua sillä tavalla siinä ympäristössä.
Välillä tekis mieli vaan pistää sulle viesti ja pamauttaa kaikki ulos niin pääsisin tästä pään sisäisestä tuskasta. Mulla on vaan tää yks elämä. Toivottavasti ehdin rakastaa vapaasti.
Jokaisella on ajattelunvapaus. Sananvapaus. Kaipaamisen vapaus. Turha edes yrittää nujertaa niitä millään sössötyksillä. 💪
En, vaan on tietty uniuniformu. Aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain
Olisinpa sullekin jotakin.
Oot sä. Näytän sen vielä. Nyt on vaan hankalaa saada sanaakin suusta.
Se olisi mulle hyvin tervetullutta ja tärkeää.
Usko vaan että oot tärkein. Siks vähän hankalaa avata suu.
😭💝
Toivon että oisit hän, jotta lukisit nää täältä kun en saa sanottua. Mitään.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työ on lopulta suorittavaa. Jokin suorite täytyy olla tehtynä. Jotkin suoritteet ovat vaativampia kuin toiset ja yleensä kulkee käsi kädessä palkan kanssa, ainakin jossain määrin.
Kyllä niillä on ihan virallinen jako, jonka voit googlettaa. Turhaan täällä mietit.
Kaikki palkansaajina työskentelevät ovat suorittavia työntekijöitä, palkansaajia, ei itsenäisiä osakemiljonäärejä. Tämä kannattaa aina virkamiehenkin muistaa vaalien alla.
Toistan, kun ei tunnu menevän perille:
Niillä on ihan virallinen jako, jonka voit googlettaa. Turhaan tätä täällä mietit.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa meidät johdatettais tavalla tai toisella toistemme luo, kohdattais toisemme rauhassa ja ajan kanssa ja niin että molemmat pystyis oleen oikeesti läsnä tilanteessa.
Mä kun en osaa enkä voi, enkä saa kohdata sua sillä tavalla siinä ympäristössä.
Välillä tekis mieli vaan pistää sulle viesti ja pamauttaa kaikki ulos niin pääsisin tästä pään sisäisestä tuskasta. Mulla on vaan tää yks elämä. Toivottavasti ehdin rakastaa vapaasti.
Olipa kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎m💙n 🦧
Ruskeasilmäiseltä mieheltä sinisilmäiselle naiselle tuhannen orangin voimalla?
Miten nuo orangit tähän liittyy?
Kalastelee no, ei tunnuksella niinkään mutta silmiinpistäneellä lauseella parin kuukauden takaa, abouttia rallaa. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jotkut ihmiset jaksaa tehdä vaativaa asiantuntijatyötä. Kai niitä sitten ajaa kunnianhimo yms.
Mä taas en jaksais tehdä suorittavaa työtä. Näin me ollaan erilaisia.
En mä sitäkään. Tartten vapautta (ja intohimoa) tehdä omalla tyylillä ja omaan tahtiin. Mun mielestä sekin on suorittavaa työtä jos arvioidaan samoja lääketieteellisiä ongelmia päivästä toiseen, tms. Kai tuo on tietynlainen ihmistyyppi että pystyy.
Mä en ole lääkäri vaan tieteellisempi asiantuntija. Mun työhön ei liity ihmisiä kuin paperilla, onneksi.
Keittiöpsykologi niin kuin täällä monikin?
Juurihan sanoin ettei työni liity ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä, et kaivattu harrastais seksiä jonkun toisen kanssa. Voisin keskittyy vaan katsomaan ja kuuntelemaan, kun hän nauttii. Tämmöstä tänään. Terkkuja vaan. 🧡
Mulla sama kink.
Vierailija kirjoitti:
Nukutko alasti, pohdin.
Joo
Kelatkaa, että jotkut.. varmaan täälläkin. Ei pysty piirtämään mieleensä edes omenaa. Ja sellaisten kanssa mä käyn keskustelua täällä. Ihmisiä, joilla voi olla näennäisesti hyvätkin sosiaaliset taidot, mutta se jää vain siihen.
Sitten keskustelu on tätä tasoa. Loppuelämää ajatellen tämä olisi todella palkitsematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi väsynyt.
Niin minäkin mutta en henkisesti, vaan fyysisesti.
Väsyneenä on ihana mennä nukkumaan! 😊
Katselen vielä tuota dokkaria ötzistä ja sitten voisi kellahtaa petiin ja kiskoa peittoa kaulaan. Ajattelin, että olisin pitkästä aikaa nautiskellut muutaman oluen musiikin kanssa mutta ei jaksakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia?
Että haluaisin nähdä kun joku panee muita tms. Minusta se on esimerkki oudosta perversiosta.
Puumani mun,
haluun kainaloosi sun,
karvaiseen ja nihkeään,
työntää jormani uljaan
Vierailija kirjoitti:
Miten oot kaupungissa? Eikös sun pitäs olla mökillä?
Poikkeus kevät😞
Voi miettiä, jos alkaa vähän syvemmin ajatella.