Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13584)
Tulehan rakas Maria mun luo. Istutaan kynttilän valossa kiinni toisissamme ja jutellaan kaikki alusta tähän päivään. Mun partavesi, dödö tai terapeuttinen aroma voi luoda tuoksun. Luodaan sellainen tunnelma mihin vain me pystytään. Rakastan ikuisesti. T. Koulukaverisi.
Ugh, olen puhunut. Vielä muutama pikkuhomma hoidettavana. Pitää jättää yksi viesti puoli yhdentoista jälkeen.👋n
Sinisilmäiseltä parrakkaalta hyvänyönsuukko ja lämmin tiukka halaus tummasilmäiselle pyöreäpepulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiet joskus veisi eri suuntiin eikä enää ikinä nähtäis, niin oot kyllä tehnyt muhun sellasen muistijäljen, joka ei koskaan häviä.
En halua lukea tällaista koska ainoa tulevaisuuden näkymä on olla hänen kanssaan. :(
Mietin pitkään, voinko kirjoittaa tätä, mutta päätin silti sanoa sen. Kun ei oikein nähdä, huomaan varautuvani aina pahimpaan. Silti haaveilen hänestä.
Elämäni on ollut alusta lähtien yhtä suurta katastrofiajattelua, eikä suotta. Silti toivoisin ettei hän vihaisi minua, vaikka tiemme erkanisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitin avioeron, ajatus yksin asumisesta sen jälkeen huolestuttaa minua edelleen. Pelkään edelleen kovasti yksin olemista, varsinkin ajatusta siitä, että viettäisin loppuelämäni ilman ketään seuraani. Itsemurha-ajatukset ovat palanneet voimakkaasti, mutta jopa kuoleman jälkeen haluan jonkun olevan kanssani. Niinpä ajattelin sinua, naista, jota rakastan ja vihaan.
Tää ei nyt oo oikee foorumi, jossain muualla!
Kuvaile kaivattuasi "inholatiiveilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko miettiny miten paljon Platonin ideaopissa on järkeä. Siis jos tehdään tuoli, niin ensin on täytynyt olla idea tuolista. Jossain on ollut idea hevosesta, ennen kuin yhtään hevosta on ollut maailmassa. Se maailma, missä idea on on todellisempi, koska se on ollut ensin. Siellä on ollut täydellisen hevosen idea, vaikka fyysinen hevonen voi olla epätäydellinen.
Mulla ei ole mitään tällaista ajatusta vastaan sinänsä, mutta ajatus tulitikkuaskin kokoisen yksiulotteisen maailman kaikkeudesta hieman kutistaa innon pohtia näin syvällisiä. Kosminen ostostv:n lumisade ja toisaalta galaksit ylittävä äärimmäisyys asettaa paljon nykyaikaisemmalle tasolle perspektiiviä. Tarkoitan, että mikroskoopin alle asetettuna käy ilmi hyvin mikroskooppisten asioiden näennäinen rakenteellinen tietoisuus ja se herättää epäilyn pohdinnan mielekkyydestä.
Eiks jengi miettiny nää tämmöset jo joskus lukiossa läpi?
En tiedä mitä lukiossa on käyty läpi, filosofia tietenkin pohtii varmaan ajatusta eri tasolta kuin biologia.
Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että en pidä pohdintaa enään mielekkäänä. Mulla on oma käsitys maailmasta ja useisiin filosofioihin suhtaudun liialla kritiikillä.
Nämä kysymykset tulee ajattelevaiselle ihmiselle eteen useasti elämän aikana. Lukio on vasta alkua, jos sellaisen on käynyt.
Eri.
Kyllä kai niihin parikymppisenä törmäsi jossain muodossa, kuin miten se nyt sanotaankaan. Tässä saa käyttää mielikuvitusta, mutta toisille eri tavalla. Itse olen lukenut, mutta en niitä samoja kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Sinisilmäiseltä parrakkaalta hyvänyönsuukko ja lämmin tiukka halaus tummasilmäiselle pyöreäpepulle!
Samoin sinulle Mies😘
Hyvää yötä uniin kauneimpiin, kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jotkut ihmiset jaksaa tehdä vaativaa asiantuntijatyötä. Kai niitä sitten ajaa kunnianhimo yms.
Tarkoitat varmaan palstan asiantuntijoita?
Ei ole mitään hätää. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Juu omin, vaikka joku muukin ehti jo. 😘
Vierailija kirjoitti:
En oo ylpeä siitä, että jouduin taas valehtelemaan, mutta tein sen rakkaudesta suhun.
Mitä valehtelit?
Silittäisitkö minuakin kiin kuin sitä koiraa kerran?😚
Vierailija kirjoitti:
Silittäisitkö minuakin kiin kuin sitä koiraa kerran?😚
Jos istut käskystä ja annat tassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vaikka kuinka monta eri versiota: pääsiäistikulla, pääsiäispulla jne.
--
Mutta missä lienee aito ja oikea tipu?
Ei mun kainalossa ainakaan valitettavasti.
Takin alla piilossa?
Miten oot kaupungissa? Eikös sun pitäs olla mökillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Pitäisikö ketjun nimi vaihtaa, LÄHETÄ TERVEISESI MEILLE NELJÄLLE KAIVATULLE ?
1. Mira ja Mirva
2. Minna
3. Irma
4. Pia
Terveisiä tänään teille.
Mitä mitä? Kuka mua kaipaa? 😂😘
Siltikin oli kiire