Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13584)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jotkut ihmiset jaksaa tehdä vaativaa asiantuntijatyötä. Kai niitä sitten ajaa kunnianhimo yms.
Asiantuntijat ovat yleensä jostain muusta työstä syrjäytettyjä ei niin kovin ammattimaisia tekijöitä. Oikealla asiantuntijalla on ammattinimike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko miettiny miten paljon Platonin ideaopissa on järkeä. Siis jos tehdään tuoli, niin ensin on täytynyt olla idea tuolista. Jossain on ollut idea hevosesta, ennen kuin yhtään hevosta on ollut maailmassa. Se maailma, missä idea on on todellisempi, koska se on ollut ensin. Siellä on ollut täydellisen hevosen idea, vaikka fyysinen hevonen voi olla epätäydellinen.
Mulla ei ole mitään tällaista ajatusta vastaan sinänsä, mutta ajatus tulitikkuaskin kokoisen yksiulotteisen maailman kaikkeudesta hieman kutistaa innon pohtia näin syvällisiä. Kosminen ostostv:n lumisade ja toisaalta galaksit ylittävä äärimmäisyys asettaa paljon nykyaikaisemmalle tasolle perspektiiviä. Tarkoitan, että mikroskoopin alle asetettuna käy ilmi hyvin mikroskooppisten asioiden näennäinen rakenteellinen tietoisuus ja se herättää epäilyn pohdinnan mielekkyydestä.
Eiks jengi miettiny nää tämmöset jo joskus lukiossa läpi?
Vierailija kirjoitti:
Näin sut äsken. Oot höpsö.
Näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, nainen, mitä kaikkea olen sun vuokses tehnyt😅
Hyvää vai pahaa 😅
Molempia ja kaikki yhden jumalattaren takia.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jotkut ihmiset jaksaa tehdä vaativaa asiantuntijatyötä. Kai niitä sitten ajaa kunnianhimo yms.
Täytyy olla kiinnostunut ja ehkä jopa intohimoa työtä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiet joskus veisi eri suuntiin eikä enää ikinä nähtäis, niin oot kyllä tehnyt muhun sellasen muistijäljen, joka ei koskaan häviä.
En halua lukea tällaista koska ainoa tulevaisuuden näkymä on olla hänen kanssaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en jaksais tehdä suorittavaa työtä. Näin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitin avioeron, ajatus yksin asumisesta sen jälkeen huolestuttaa minua edelleen. Pelkään edelleen kovasti yksin olemista, varsinkin ajatusta siitä, että viettäisin loppuelämäni ilman ketään seuraani. Itsemurha-ajatukset ovat palanneet voimakkaasti, mutta jopa kuoleman jälkeen haluan jonkun olevan kanssani. Niinpä ajattelin sinua, naista, jota rakastan ja vihaan.
Kuulostaa vaikealta tilanteelta. Mitä jos ero on virhe? Monesti se on. Ellei ole tosi hyvä syy erota. Ihastuminen toiseen voi sekoittaa pään hetkeksi kunnolla, mutta saattaa näyttääkin vuoden-parin päästä pelkältä mielenhäiriöltä.🤔
Varmaan rahan takii. Itse ainakin teen töitä tasan tarkkaan ja vain sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näit?
Ohi menit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näit?
Ohi menit
Missä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rahan takii. Itse ainakin teen töitä tasan tarkkaan ja vain sen vuoksi.
Moni tekee työtä rahan takia. Kelpaisi se raha minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat ovat yleensä jostain muusta työstä syrjäytettyjä ei niin kovin ammattimaisia tekijöitä. Oikealla asiantuntijalla on ammattinimike.
Aa, en varmana käyttäny oikeita sanoja. Mietin vaan jotain vaikka kardiologin työtä, että pitää jaksaa päivästä toiseen keskittyä.
Juu okei. Kyllä vain.
Voisko muuttoviesti olla sulta? Tuutko takas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kiinnostunut ja ehkä jopa intohimoa työtä kohtaan.
Voitteko puida työasiat muissa ketjuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näit?
Ohi menit
Tulit sivusta
Ei nyt ihan tuhannen, mutta…