Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl musta tuntuu pahalta, kun kaipaamani ei lähesty irl vaikka oon itse lähestynyt monta kertaa. Antaa ihan ristiriitaista signaalia muuhun toimintaansa nähden.
No mihin sun lähestymiset on sitten kaatuneet?
En tiedä. Ei kai meillä ole niin paljon keskusteltavaa toistemme kanssa. Tai hän ei halua kuulla musta. 😕
Miten muuten toimii jos kerran antaa ristiriitaista signaalia muuhun nähden?
Hän on kyllä tunnustanut tunteensa anonyymisti, siten, että oon täysin varma, että se on ollut hän.
OK, tuo ei vielä lupaa kovin paljoa. Mut toivotaan parasta. Tai oikeastaan, trollaatko?
Sinä taidat trollata.
Ai kun kysyn millaista muuta signaalia on ollut ja hän vastaa saaneensa anonyymin tunnustuksen ja on siitä varma. Siitä saattaa tulla mieleen, että kyseinen henkilö vitsailee, eikä voi olla tosissaan. Vai millaisia mielleyhtymiä se sinussa herättää?
Hän ei vitsailisi tällaisella asialla, varsinkin, kun tietää, miten ihastunut olen. Mutta kuten sanoin, saan ristiriitaista signaalia.
Tarkoitin kyllä vitsailevalla henkilöllä sinua. Jos väännän vielä rautalangasta, niin jos sanot saaneesi anonyymin tunnustuksen, josta olet varma voi se herättää ihmetystä, sillä se ei ole mikään signaali.
Sivusta sanoisin teille molemmille et pitäkää taukoa tälle anonyymi/trolli palstalle
vaikka kuukausi niin on sitte jo unohtunut tämäkin pulma.
Eikö äitisi opettanut että jos kukaan ei kysy, älä neuvo muita. Tämäkin keskustelu olisi jo menneen talven lumia, jos et olisi sekaantunut ja nostanut tätä.
Neuvoni on yhä voimassa, varsinkin sinulle.
Olisin halunnut, mutta en pystynyt, koska viimeksi kävi miten kävi.
Mua naurattaa tuo jäitä mieleen. Yritän muistaa. Jäitä mieleen 🧊 Jotkut ihmiset on niin sympaattisia että vaikea esittää sivistynyttä ihmistä ja pitää näpit irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl musta tuntuu pahalta, kun kaipaamani ei lähesty irl vaikka oon itse lähestynyt monta kertaa. Antaa ihan ristiriitaista signaalia muuhun toimintaansa nähden.
En tiedä. Ei kai meillä ole niin paljon keskusteltavaa toistemme kanssa. Tai hän ei halua kuulla musta. 😕
Hän on kyllä tunnustanut tunteensa anonyymisti, siten, että oon täysin varma, että se on ollut hän.
OK, tuo ei vielä lupaa kovin paljoa. Mut toivotaan parasta. Tai oikeastaan, trollaatko?
Sinä taidat trollata.
Ai kun kysyn millaista muuta signaalia on ollut ja hän vastaa saaneensa anonyymin tunnustuksen ja on siitä varma. Siitä saattaa tulla mieleen, että kyseinen henkilö vitsailee, eikä voi olla tosissaan. Vai millaisia mielleyhtymiä se sinussa herättää?
Hän ei vitsailisi tällaisella asialla, varsinkin, kun tietää, miten ihastunut olen. Mutta kuten sanoin, saan ristiriitaista signaalia.
Tarkoitin kyllä vitsailevalla henkilöllä sinua. Jos väännän vielä rautalangasta, niin jos sanot saaneesi anonyymin tunnustuksen, josta olet varma voi se herättää ihmetystä, sillä se ei ole mikään signaali.
Sivusta sanoisin teille molemmille et pitäkää taukoa tälle anonyymi/trolli palstalle
Eikö äitisi opettanut että jos kukaan ei kysy, älä neuvo muita. Tämäkin keskustelu olisi jo menneen talven lumia, jos et olisi sekaantunut ja nostanut tätä.
Mä neuvon sua hautaamaan itses elävältä. Kipin kapin nyt sinne kuoppaa kaivamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä. Mäkin olisin halunnut, mut en saanut. Moni miljonääri meni sivu suun kun en yhtään ketään tavoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat trollata.
Mä neuvon sua hautaamaan itses elävältä. Kipin kapin nyt sinne kuoppaa kaivamaan.
Punch and Judy
Vierailija kirjoitti:
Vaikeasti tavoiteltava nainen saa toki olla ihan niin vaikeasti tavoiteltava kuin haluaa. Vaikeasti tavoiteltava joutuu varmaan elämässään hautaamaan monet tunteensa, niin omansa kuin muidenkin. Varmasti vaikeinta on kohdata itsensä muissa ja nähdä, että nämä ovat hänen päätöksiään.
Jos kaiken sellaisen on jo kohdannut niin ei se enää vaikeammaksi muutu.
Ja jos on muodostunut yhtään fatalistinen elämänkatsomus omien kokemusten summana, niin sitten ajattelee että se tulee eteen mikä on tarkoitettu tulevaksi ja jos ei tule niin ei ollut tarkoitettu.
Nyt kun täällä keskustellaan niin pitääkö mun näyttää sulle lisää sitä reittä, kun lupasit edistää mun uraa? Tulisko sillä vauhtia?
Vierailija kirjoitti:
Nii. Rniemi on pieni paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ja toiminta on kaksi eri asiaa. Voi olla tunteita ihan hulluna, vaikka ei tekisi asialle mitään.
Miksi sitten puhua etenemisestä, jos ei mitään aio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ja toiminta on kaksi eri asiaa. Voi olla tunteita ihan hulluna, vaikka ei tekisi asialle mitään.
Miksi sitten puhua etenemisestä, jos ei mitään aio?
Eri henkilöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä. Mäkin olisin halunnut, mut en saanut. Moni miljonääri meni sivu suun kun en yhtään ketään tavoitellut.
Mistä sinä tiedät, että AP miljonääri tavoittelisi? Sivu
En aio mitään, ainakaan hänen kanssaan. Jonkun toisen ehkä tai sitten en.
Että se niistä aikomuksista. Huh heijaa.
Tai olihan se toinen jo tässä välissä. Sekin vielä.
Niin, olen vikkelä kyläpyörä. Hitaat ei pysy kyydissä
Vierailija kirjoitti:
Tai olihan se toinen jo tässä välissä. Sekin vielä.
E-T K-I-I-N-N-O-S-T-A.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen vikkelä kyläpyörä. Hitaat ei pysy kyydissä
Vaimos on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeasti tavoiteltava nainen saa toki olla ihan niin vaikeasti tavoiteltava kuin haluaa. Vaikeasti tavoiteltava joutuu varmaan elämässään hautaamaan monet tunteensa, niin omansa kuin muidenkin. Varmasti vaikeinta on kohdata itsensä muissa ja nähdä, että nämä ovat hänen päätöksiään.
Voi olla vaikeasti tavoiteltava älykkäästikin. Kukaan ei tunnu ymmärtävän näitä hienoja älyllisiä asioita ja jos joku niitä vähän ymmärtää, on yleensä asenneongelmia jotka pilaavat koko asian.
En oo sivusta