Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (13105)

Vierailija
13001/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl musta tuntuu pahalta, kun kaipaamani ei lähesty irl vaikka oon itse lähestynyt monta kertaa. Antaa ihan ristiriitaista signaalia muuhun toimintaansa nähden. 

Tottakai se tuntuu pahalta mutta selitys on että et ole kiinnostava 🤦

Korjaan vielä hieman, kiinnostava hänen silmissään. Monen muun ja paljon paremmankin silmissä taas voi olla kiinnostava. Sivu

Niin no en tiedä, en ainakaan halua tolla lailla arvottaa ihmisiä. 

Vierailija
13002/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ja teidän räkäiset

wt ànaalivinkkinne. 

Pffftttt. x

Kannattaisi kokeilla. Auttaa myös rivinvaihtosyndroomaan!

Ihan mikä vain asia 

kyseessä olisi,

en varmasti sinun kanssasi,

sukusi häpäissyt 

äitisi vahinkolapsi.

x

Olen jo pitkään ihaillut kaunista sieluasi ja sydämesi sivistystä. Olet herkkä ja herttainen. 

Olen. Herkkä ja herttainen.

Mutta kuules kaveri.

Pakko sitä on lopulta

sen kivan, reilun ja

kärsivällisimmänkin tyypin

puolustautua, kun alvariinsa

hyökätààn køprofiilien ja

suolisødomiittien toimesta.

Katsos kun ei kukaan 

sitä tässä lassukoiden 

maassa muuten tee. 

Ei yhtään kukaan.

Itse olet se sigmamies

irsellesi. Näin on marjat

ja katajat. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13003/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdepohdinnat voi kuulua kaipausketjuun, mutta luontokuvaukset ja työelämän kertomukset harvemmin! Mikä teitä oikeasti vaivaa??? Puhutteko tosielämässäkin aina ihan eri asiasta kuin muut huoneessa olijat?

Kyllä, koska muut tippuneet kärryiltä jo aikoja sitten. Puhun siis aina eri asiaa ja toiset on ihan että mitä vittua. 

Minä, minä ja minä olen paras asiantuntija tuntemattomien ihmisten terveisiä kommentoimaan täällä

ja vähän muuallakin!

Vierailija
13004/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl musta tuntuu pahalta, kun kaipaamani ei lähesty irl vaikka oon itse lähestynyt monta kertaa. Antaa ihan ristiriitaista signaalia muuhun toimintaansa nähden. 

No mihin sun lähestymiset on sitten kaatuneet?

En tiedä. Ei kai meillä ole niin paljon keskusteltavaa toistemme kanssa. Tai hän ei halua kuulla musta. 😕

Miten muuten toimii jos kerran antaa ristiriitaista signaalia muuhun nähden? 

Hän on kyllä tunnustanut tunteensa anonyymisti, siten, että oon täysin varma, että se on ollut hän.

Vierailija
13005/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä mieleen heti ekan kohtaamisen jälkeen. Kai se jotain tarkoittaa?

Vierailija
13006/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jäit

Vierailija
13007/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan vielä hieman, kiinnostava hänen silmissään. Monen muun ja paljon paremmankin silmissä taas voi olla kiinnostava. Sivu

Ainahan se on sille henkilölle parempi ja sopivampi ihminen, joka on aidosti kiinnostunut. Mitä helvettiä. Kyllästynyt tuohon wokepaskaan. Suuri osa ihmisistä on nykyään täysin sen pauloissa kun menevät virran mukana, ja luulevat ajattelevansa todella yksilöllisesti ja hienosti. IIK, ei saa loukata eikä loukkaantua! 

Vierailija
13008/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei kai meillä ole niin paljon keskusteltavaa toistemme kanssa. Tai hän ei halua kuulla musta. 😕

Hän on kyllä tunnustanut tunteensa anonyymisti, siten, että oon täysin varma, että se on ollut hän.

OK, tuo ei vielä lupaa kovin paljoa. Mut toivotaan parasta. Tai oikeastaan, trollaatko? 

Vierailija
13009/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin ollu nätimpi nuorena elämä olis ollu helpompaa. 

Vierailija
13010/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin halailla ja pussailla. 

Vierailija
13011/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
13012/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on sille henkilölle parempi ja sopivampi ihminen, joka on aidosti kiinnostunut. Mitä helvettiä. Kyllästynyt tuohon wokepaskaan. Suuri osa ihmisistä on nykyään täysin sen pauloissa kun menevät virran mukana, ja luulevat ajattelevansa todella yksilöllisesti ja hienosti. IIK, ei saa loukata eikä loukkaantua! 

Minähän kirjoitin, että tuntuu pahalta. Ei ne tunteet vaan aina kysy lupaa tullessaan. Toki haluaisin rakastua ihmiseen, joka rakastaa ja haluaa myös mua, mutta se tuntuu olevan kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Olisi niin paljon rakkautta annettavana ja halua antaakin sitä rakkaalle.

Vierailija
13013/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, tuo ei vielä lupaa kovin paljoa. Mut toivotaan parasta. Tai oikeastaan, trollaatko? 

Sinä taidat trollata.

Vierailija
13014/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän kirjoitin, että tuntuu pahalta. Ei ne tunteet vaan aina kysy lupaa tullessaan. Toki haluaisin rakastua ihmiseen, joka rakastaa ja haluaa myös mua, mutta se tuntuu olevan kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Olisi niin paljon rakkautta annettavana ja halua antaakin sitä rakkaalle.

Ööö, no pohdi sitä. Hyvä kun ajattelet. 

Vierailija
13015/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat trollata.

Ai kun kysyn millaista muuta signaalia on ollut ja hän vastaa saaneensa anonyymin tunnustuksen ja on siitä varma. Siitä saattaa tulla mieleen, että kyseinen henkilö vitsailee, eikä voi olla tosissaan. Vai millaisia mielleyhtymiä se sinussa herättää? 

Vierailija
13016/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan hyvä merkki jos haluaa pussailla ja halata joitain ihan muita kuin omaa kumppania. Tuli sivusta mieleen. 

Vierailija
13017/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ja toiminta on kaksi eri asiaa. Voi olla tunteita ihan hulluna, vaikka ei tekisi asialle mitään. 

Vierailija
13018/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet ja toiminta on kaksi eri asiaa. Voi olla tunteita ihan hulluna, vaikka ei tekisi asialle mitään. 

Niin. Tietysti voi. Miksi sekin pitää sanoa. 

Vierailija
13019/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat trollata.

Ai kun kysyn millaista muuta signaalia on ollut ja hän vastaa saaneensa anonyymin tunnustuksen ja on siitä varma. Siitä saattaa tulla mieleen, että kyseinen henkilö vitsailee, eikä voi olla tosissaan. Vai millaisia mielleyhtymiä se sinussa herättää? 

Hän ei vitsailisi tällaisella asialla, varsinkin, kun tietää, miten ihastunut olen. Mutta kuten sanoin, saan ristiriitaista signaalia.

Vierailija
13020/13105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HJ rakas mulla on ikävä sua 😘🥰 TK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi