Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl musta tuntuu pahalta, kun kaipaamani ei lähesty irl vaikka oon itse lähestynyt monta kertaa. Antaa ihan ristiriitaista signaalia muuhun toimintaansa nähden.
No mihin sun lähestymiset on sitten kaatuneet?
En tiedä. Ei kai meillä ole niin paljon keskusteltavaa toistemme kanssa. Tai hän ei halua kuulla musta. 😕
Miten muuten toimii jos kerran antaa ristiriitaista signaalia muuhun nähden?
Hän on kyllä tunnustanut tunteensa anonyymisti, siten, että oon täysin varma, että se on ollut hän.
OK, tuo ei vielä lupaa kovin paljoa. Mut toivotaan parasta. Tai oikeastaan, trollaatko?
Sinä taidat trollata.
Ai kun kysyn millaista muuta signaalia on ollut ja hän vastaa saaneensa anonyymin tunnustuksen ja on siitä varma. Siitä saattaa tulla mieleen, että kyseinen henkilö vitsailee, eikä voi olla tosissaan. Vai millaisia mielleyhtymiä se sinussa herättää?
Hän ei vitsailisi tällaisella asialla, varsinkin, kun tietää, miten ihastunut olen. Mutta kuten sanoin, saan ristiriitaista signaalia.
Tarkoitin kyllä vitsailevalla henkilöllä sinua. Jos väännän vielä rautalangasta, niin jos sanot saaneesi anonyymin tunnustuksen, josta olet varma voi se herättää ihmetystä, sillä se ei ole mikään signaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ja toiminta on kaksi eri asiaa. Voi olla tunteita ihan hulluna, vaikka ei tekisi asialle mitään.
Niin. Tietysti voi. Miksi sekin pitää sanoa.
Koska täällä saa sanoa kaivatulle mitä haluaa, asiallisesti toki.
Ks. otsikko.
Onko muita itsestäänselvyyksiä, ja kerrotko niitä aina kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ja teidän räkäiset
wt ànaalivinkkinne.
Pffftttt. x
Kannattaisi kokeilla. Auttaa myös rivinvaihtosyndroomaan!
Ihan mikä vain asia
kyseessä olisi,
en varmasti sinun kanssasi,
sukusi häpäissyt
äitisi vahinkolapsi.
x
Olen jo pitkään ihaillut kaunista sieluasi ja sydämesi sivistystä. Olet herkkä ja herttainen.
Olen. Herkkä ja herttainen.
Mutta kuules kaveri.
Pakko sitä on lopulta
sen kivan, reilun ja
kärsivällisimmänkin tyypin
puolustautua, kun alvariinsa
hyökätààn køprofiilien ja
suolisødomiittien toimesta.
Katsos kun ei kukaan
sitä tässä lassukoiden
maassa muuten tee.
Ei yhtään kukaan.
Itse olet se sigmamies
irsellesi. Näin on marjat
ja katajat. x
Wow that's my girl pure power in motion
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan hyvä merkki jos haluaa pussailla ja halata joitain ihan muita kuin omaa kumppania. Tuli sivusta mieleen.
Ei varmaan ainakaan hyvä merkki nykyisen suhteen hoitamisesta..? Puolin tai toisin. Tai molemminpuolin.
Vain helpottunut ettei kaivattu ole tehnyt mitään. Paljon parempi niin.
Olisin halunnut olla sun mukana siellä 😢
Vierailija kirjoitti:
Jäitä mieleen heti ekan kohtaamisen jälkeen. Kai se jotain tarkoittaa?
Tämä onkin jännä. On harvassa ihmiset jotka jäävät mieleen. Tällaiseen tutustuttaessa olen huomannut miksi. Heissä on sitä kemiaa ja suhde/ystävyys ym. Sujuu mutkitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ja teidän räkäiset
wt ànaalivinkkinne.
Pffftttt. x
Kannattaisi kokeilla. Auttaa myös rivinvaihtosyndroomaan!
Ihan mikä vain asia
kyseessä olisi,
en varmasti sinun kanssasi,
sukusi häpäissyt
äitisi vahinkolapsi.
x
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
olen miElisairas
Vierailija kirjoitti:
kyllä tämä työpaikkalla olon voittaa, mutta onhan sulla siellä seuraa
Vierailija kirjoitti:
N ja M
Vierailija kirjoitti:
Olisit tullut 😉
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan hyvä merkki jos haluaa pussailla ja halata joitain ihan muita kuin omaa kumppania. Tuli sivusta mieleen.
Tietysti tuli koska olet katkera kanttura joka ei kestä kaunista kaipausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tullut 😉
Oisitko voinut myöntää lomapäivänkin hyvästä syystä?
Vaikeasti tavoiteltava nainen saa toki olla ihan niin vaikeasti tavoiteltava kuin haluaa. Vaikeasti tavoiteltava joutuu varmaan elämässään hautaamaan monet tunteensa, niin omansa kuin muidenkin. Varmasti vaikeinta on kohdata itsensä muissa ja nähdä, että nämä ovat hänen päätöksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl musta tuntuu pahalta, kun kaipaamani ei lähesty irl vaikka oon itse lähestynyt monta kertaa. Antaa ihan ristiriitaista signaalia muuhun toimintaansa nähden.
En tiedä. Ei kai meillä ole niin paljon keskusteltavaa toistemme kanssa. Tai hän ei halua kuulla musta. 😕
Hän on kyllä tunnustanut tunteensa anonyymisti, siten, että oon täysin varma, että se on ollut hän.
OK, tuo ei vielä lupaa kovin paljoa. Mut toivotaan parasta. Tai oikeastaan, trollaatko?
Sinä taidat trollata.
Ai kun kysyn millaista muuta signaalia on ollut ja hän vastaa saaneensa anonyymin tunnustuksen ja on siitä varma. Siitä saattaa tulla mieleen, että kyseinen henkilö vitsailee, eikä voi olla tosissaan. Vai millaisia mielleyhtymiä se sinussa herättää?
Hän ei vitsailisi tällaisella asialla, varsinkin, kun tietää, miten ihastunut olen. Mutta kuten sanoin, saan ristiriitaista signaalia.
Tarkoitin kyllä vitsailevalla henkilöllä sinua. Jos väännän vielä rautalangasta, niin jos sanot saaneesi anonyymin tunnustuksen, josta olet varma voi se herättää ihmetystä, sillä se ei ole mikään signaali.
Sivusta sanoisin teille molemmille et pitäkää taukoa tälle anonyymi/trolli palstalle
vaikka kuukausi niin on sitte jo unohtunut tämäkin pulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö miesten eteen mitään. Se on paras päätös. Jos hän ei kykene, niin älä ihmeessä sinäkään kykene, muuten olet koko elämän ainut joka kykenee.
Eihän tuossa vanhassa jankutuksessasi edelleenkään ole mitään logiikkaa tai totuuspohjaa. Ensikontaktin/aloitteen tekeminen tuntemattomalle mahdollisessa parinmuodostustilanteessa ja -tarkoituksessa on täysin eri asia kuin aikaansaaminen elämän arkisissa ja ainutlaatuisemmissakin asioissa esim. vakiintuneessa parisuhteessa.
Nimeomaan kertoo passiivisesta ihmisestä, joka ei saa mitään aikaan jos ei saa edes yhtä aloitetta tehtyä ja kaikki on aina vaikeaa. Sulla ei ole yhtään mitään maalaisjärkeä eikä myöskään logiikkaa. Ihmisten toimet kertovat heistä yllättävä tavalla, vaikka kyseessä olisikin jopa kaksi eri asiaa! Ennen kaikkea naisten ei kannata ottaa perässävedettävää miestä jo ihan biologisista syistä.
Ei kerro. Lopeta nyt jankutuksesi kun se on vain omaa mutuasi vailla perusteita. Jos on ujo, eikä uskalla lähestyä tuntematonta jossain tilanteessa, se ei kerro mitään mistään muista kyvyistä tai ominaisuuksista. Tai jos on korkeat soveliaisuuskäsitykset tai mitä vaan. Olet todella vieraantunut ihmiselämän käytännöstä ja psykologiasta tuollaiseen taikauskoisine näkemyksinesi jossa kaikkien kaikki piirteet ovat kaavamaisen sidonnaisia ja ennustettavia jostain pääkallon muodosta. Kas ku et horoskooppiin vetoa.
Tai joudut tyytymään perässävedettäviin ja selität sekä analysoit asiaa sairauteen saakka miksi et saa aloitteita koska on syynä ujous ja soveliaisuus sekä muut mt-haasteet. Onneksi kaikkien ei tarvitse tähän lähteä, ja maailmaan mahtuu mielipiteitä, yhtälailla minun kuin sinun, että jatka vaan kovaa työtäsi miesten eteen.
Toinen vaihtoehto että olet mies, ja miehiähän harmittaa jos niiden eteen ei jaksaisi naiset enää työskennellä.
Jank. Jank. Jankuti jank.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ja toiminta on kaksi eri asiaa. Voi olla tunteita ihan hulluna, vaikka ei tekisi asialle mitään.
Ja se syö varmasti elävältä ja on vaikea olla asian kanssa pitkään. Muu on itselle valehtelua ja itsensä pettämistä. Mikä siinä jos haluaa kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat trollata.
Sivusta sanoisin teille molemmille et pitäkää taukoa tälle anonyymi/trolli palstalle
vaikka kuukausi niin on sitte jo unohtunut tämäkin pulma.
Eikö äitisi opettanut että jos kukaan ei kysy, älä neuvo muita. Tämäkin keskustelu olisi jo menneen talven lumia, jos et olisi sekaantunut ja nostanut tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tullut 😉
Oisitko voinut myöntää lomapäivänkin hyvästä syystä?
Ja sinä siis sivusta. Unohdit kertoa.
Koska täällä saa sanoa kaivatulle mitä haluaa, asiallisesti toki.
Ks. otsikko.