Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12924)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö meijän kaivattu mennä keskustelemaan tuohon ama tuokioon…
No jösses.
Eihän nämä minulle,
40++ kantturalle vain ole?
E
Vierailija kirjoitti:
Minulla
> eläinvauvahaaveita,
ei todellakaan
ihmis-sinappitehdasta
keski-ikäiselle. Jätän
nämä 20-40 naisille
suosiolla. En muutenkaan
halua nepsygeenejäni
siirtää eteenpäin.
Eli olisi vain kärsimys
lapselleni. Ei kiitos.
Minulta 2 läppää
screenillä. Nada mas. E
Väsymätön, aivoton kirjoitustyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö meijän kaivattu mennä keskustelemaan tuohon ama tuokioon…
No jösses.
Eihän nämä minulle,
40++ kantturalle vain ole?
E
Suattaapa vaikka ollakin 😉😄
Vai kanttura, ei saa puhua itsestä noin rumasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit, että voisi aloittaa keskustelun, kun ei nähdä juuri koskaan ilman ylimääräisiä silmäpareja?
Tämä on ihmiskunnan viimeisiä ratkaisemattomia mysteereitä.
On niitä onneksi muitakin, mutta tuo taitaa olla vaikeimmista päästä.
Tuon on pakko olla sarkasmia. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit, että voisi aloittaa keskustelun, kun ei nähdä juuri koskaan ilman ylimääräisiä silmäpareja?
Tietysti on. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin huono pitämään ihmisiin yhteyttä viestintävälinein (tykkään kasvokkain), niin ehkä mun pitää välillä sanoa se, että en todellakaan pistäisi pahaksi jos ilmestyisi viesti keneltä vaan ihmiseltä johon on positiiviset välit. Mitään raivoamis- ja negailuviestejä en keltään halua tai muitakaan viestejä tuollaisilta, jos se nyt ei ole itsestäänselvää. Kaikilla ihmisillä on varmasti aikalailla samansuuntaiset ajatukset. Mä tietty oon vaan aika surkea ylipäänsä viestimisaktiivisuudessa tai alottamisessa muttei se kerro kuin siitä että oon huono siinä.
Mitä jos pistäisit itse viestiä ensin? Se toinen osapuoli voi ajatella, ettei sinua kiinnosta hänen elämä, jos et koskaan aloita keskustelua ja toinen on ollut aktiivinen.
Niin, tajuan kyllä tämän ongelman ja yritän parhaani mutten varmaan enää tämän ikäisenä kauheasti muutu. Tuun aina olemaan hieman huono viestittelijä. Osaan osoittaa lähinnä kasvotusten sen, että tykkään tosi paljon ja jakamaton huomio on siinä hetkessä. Kyllä minua kiinnostaa paljonkin, mutta se ei vaan välity kovin helposti. Ne on asioita, jotka oppii ajan kanssa ymmärtämään toisesta mutta vähän hankalaa, tiedän.
Aina voi muuttua tai ainakin pyrkiä muuttumaan. Luultavasti ystäväsi tietävät asian, jos olet heille sen kertonut. Jos taas et ole, niin kannattaa se tehdä, koska joku voi ajatella niin kuin tuossa aiemmin mainitsin.
Yleensä kerronkin, mutta en tietty heti, vaan sopivana hetkenä kun tulee aihe puheeksi tai jos olen huomannut että toinen on alkanut reagoida asiaan. Sellaista en tosin ole huomannut tai oon tulkinnut ne tilanteet niin että toista kiinnosti enemmän joku muu ja ei ollut niin tärkeää hänelle. Niin onhan siinä voinut tulla väärinkäsityksiäkin. Tai sitten ei, en tiedä.
Mutta sukulaiset ja kaverit tämän asian kyllä tietävät. Saan usein terveiset muodossa "hän halusi sanoa että haluaisi soittaa sinulle sen surullisen tapahtuman vuoksi mutta ei soittanut koska epäili ettet niin välitä puhelinkommunikoinneista ja halusi että kerron tämän sulle". Kasvokkain ongelma poistuu.
Älkää tehkö miesten eteen mitään. Se on paras päätös. Jos hän ei kykene, niin älä ihmeessä sinäkään kykene, muuten olet koko elämän ainut joka kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit joku kerta lähtee mun mukaan sieltä ja tulla peseen mun selän.
Takakontissa salamatkustan?
Ei oo autoo. Reppuselkään voin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit joku kerta lähtee mun mukaan sieltä ja tulla peseen mun selän.
Saunanlämmityksenhän sinä usein mainitset. Olisi silti hyvin tavatonta vastata siihen tarjoutumalla selänpesijäksi, kun oletuksena sinulla on sellainen kuitenkin jo. Konkretisoituakseen ajatuksesi vaatisi siis hivenen enemmän aloitetta suunnastasi.
Eipä ollu saunaa.
..iloa alkavaan viikkonloppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on. 😄
Jotenkin vähän tuntuu ettei kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö miesten eteen mitään. Se on paras päätös. Jos hän ei kykene, niin älä ihmeessä sinäkään kykene, muuten olet koko elämän ainut joka kykenee.
Tuossa on oikeasti perää. Tai ainakin sen huomaa, että silloin asiat yleensä sujuu loistavasti kun antaa miehen ottaa ohjat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa vanhassa jankutuksessasi edelleenkään ole mitään logiikkaa tai totuuspohjaa. Ensikontaktin/aloitteen tekeminen tuntemattomalle mahdollisessa parinmuodostustilanteessa ja -tarkoituksessa on täysin eri asia kuin aikaansaaminen elämän arkisissa ja ainutlaatuisemmissakin asioissa esim. vakiintuneessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvi kuin hymyillä mulle kerran niin moikkaan sua ja siitä se sit lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa vanhassa jankutuksessasi edelleenkään ole mitään logiikkaa tai totuuspohjaa. Ensikontaktin/aloitteen tekeminen tuntemattomalle mahdollisessa parinmuodostustilanteessa ja -tarkoituksessa on täysin eri asia kuin aikaansaaminen elämän arkisissa ja ainutlaatuisemmissakin asioissa esim. vakiintuneessa parisuhteessa.
Nimeomaan kertoo passiivisesta ihmisestä, joka ei saa mitään aikaan jos ei saa edes yhtä aloitetta tehtyä ja kaikki on aina vaikeaa. Sulla ei ole yhtään mitään maalaisjärkeä eikä myöskään logiikkaa. Ihmisten toimet kertovat heistä yllättävä tavalla, vaikka kyseessä olisikin jopa kaksi eri asiaa! Ennen kaikkea naisten ei kannata ottaa perässävedettävää miestä jo ihan biologisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeomaan kertoo passiivisesta ihmisestä, joka ei saa mitään aikaan jos ei saa edes yhtä aloitetta tehtyä ja kaikki on aina vaikeaa. Sulla ei ole yhtään mitään maalaisjärkeä eikä myöskään logiikkaa. Ihmisten toimet kertovat heistä yllättävä tavalla, vaikka kyseessä olisikin jopa kaksi eri asiaa! Ennen kaikkea naisten ei kannata ottaa perässävedettävää miestä jo ihan biologisista syistä.
Ei kerro. Lopeta nyt jankutuksesi kun se on vain omaa mutuasi vailla perusteita. Jos on ujo, eikä uskalla lähestyä tuntematonta jossain tilanteessa, se ei kerro mitään mistään muista kyvyistä tai ominaisuuksista. Tai jos on korkeat soveliaisuuskäsitykset tai mitä vaan. Olet todella vieraantunut ihmiselämän käytännöstä ja psykologiasta tuollaiseen taikauskoisine näkemyksinesi jossa kaikkien kaikki piirteet ovat kaavamaisen sidonnaisia ja ennustettavia jostain pääkallon muodosta. Kas ku et horoskooppiin vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos kirjoitat palstalla, ja todennäköisesti et ole ikinä ollut tietynlaisissa tilanteissa. Asiat toimii kumpaankin suuntaan.
Tai olet vain tavanomainen manipuloija.
Seitsemän kuukautta nuoremmalle mukavaa perjantaita! Olis kiva nähdä.
Noita juuri.