Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12912)

Vierailija
12861/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei muutoinkaan.

Vierailija
12862/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaikutelma, että haluat pitää yllä mahdollisuutta, jonka ei ole tarkoituskaan realisoitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12863/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaikutelma, että haluat pitää yllä mahdollisuutta, jonka ei ole tarkoituskaan realisoitua.

Tulee mieleen mitä itse teet kun et halua ottaa yhteyttä

Vierailija
12864/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi toisin päin, et odottaisi ketään näin kauan. En minäkään odottaisi, jos saisin siitä päättää. Lopettaisin tunteet tähän paikkaan, jos ne voisi kytkeä pois päältä. Syy: järki sanoo, että ei ole mitään odotettavaa vaan vain ketjussa haaveilua.

Vierailija
12865/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, olisi voinut realisoitua jo aikoja sitten.

Vierailija
12866/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit, että voisi aloittaa keskustelun, kun ei nähdä juuri koskaan ilman ylimääräisiä silmäpareja? 

Kun kerran tunnut juttelevan kuin itse kohteellesi, yksinkertaisinta olisi varmasti vain tavata jossain muualla. Ihan vain ajatuksena näinkin yksinkertainen idea. 🤔

Vierailija
12867/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että haluatko vain pyörittää jotakin sirkusta, kun tiedät varsin hyvin, etten voi ottaa yhteyttä. Tai hän tietää.

Vierailija
12868/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43 min sitten

#65 684

Nuku hyvin/Huomenta kaveri. Ihminen joka sai minut tajuamaan ihastukseni sinuun sai minut myös takaisin itselleen. Silti seison kaiken kirjoittamani takana, paitsi sen yksin käydyn tappeluni. Kun ei ikinä irl mistään puhuttu ja täälläkin tunnistin sinut vasta kun oli jo myöhäistä, varmisteluista huolimatta, niin pyydän vielä kerran anteeksi.
Minua ei enää täältä tavoita,eikä oikeastaan ple viikkoon tavoittanutkaan, mutta tiedät missä olen, jos haluat kasvotusten läpi asiat...

Mystistä

Vierailija
12869/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. En tiedä mitä sanoa, olisi aikaa tavata kaivattua vaikka joka päivä vaikka alkuun jännittäis.

Vierailija
12870/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että haluatko vain pyörittää jotakin sirkusta, kun tiedät varsin hyvin, etten voi ottaa yhteyttä. Tai hän tietää.

Onko itse keksitty syy vai selitys

Vierailija
12871/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit, että voisi aloittaa keskustelun, kun ei nähdä juuri koskaan ilman ylimääräisiä silmäpareja? 

Kun kerran tunnut juttelevan kuin itse kohteellesi, yksinkertaisinta olisi varmasti vain tavata jossain muualla. Ihan vain ajatuksena näinkin yksinkertainen idea. 🤔

Jos yksinkertaiset ratkaisut olisivat mahdollisia toteuttaa, ne olisi jo käytetty. Ihan vain rautalangasta väännettynä näinkin yksinkertainen ajatus.💡

Vierailija
12872/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäparien edessä muina ihmisinä sitten?

Vierailija
12873/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itse keksitty syy vai selitys

Jos olet kaivattuni, tiedät ja jos olet joku muu, asia ei kuulu sinulle.

Vierailija
12874/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksinkertaiset ratkaisut olisivat mahdollisia toteuttaa, ne olisi jo käytetty. Ihan vain rautalangasta väännettynä näinkin yksinkertainen ajatus.💡

Ei selvästikään ole jos ratkaisua haet toiselta. 

Vierailija
12875/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytöstavat.

Vierailija
12876/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ratkaista asiat. 

Vierailija
12877/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selvästikään ole jos ratkaisua haet toiselta. 

Olen käsittänyt, että kasvokkain keskustelu vaatii sen, että se toinenkin tulee paikalle. Jos ei tule, mitään keskustelua ei voi syntyä.

Vierailija
12878/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytöstavat.

Jos on osaat varmasti hoitaa asian hyvin vaikka se olisi hankala.

Vierailija
12879/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Luumut luumuina ja taskumatti sille kuuluvalla paikalla.

Vierailija
12880/12912 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🤗👩<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi