Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaatio mekkojen metsästys jatkuu. Kesälläkin mekko on ihana vaate, sen kun vain heittää päälle niin asu on valmis.
Hyvä mekko on myös kaunis ja seksikäs vaate noin niinq kaipaajan silmissä. Viime elokuulta muistan tapauksen, jossa kaivatun peppu+mekko -yhdistelmä sai aikaan poikkeuksellisen kovan panetuksen ihan vain käytävällä kävellessä perästä päin katsottuna. Ei se, että näkyy paljon, vaan se, että on kätkössä, mutta vihjaa sisällöstä.. uh 😍😋
Tarkennan että täällä OSASTON käytävällä
Millä perusteella tarkemmat sivusta toisten viestejä omilla kokemuksillasi? -edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaatio mekkojen metsästys jatkuu. Kesälläkin mekko on ihana vaate, sen kun vain heittää päälle niin asu on valmis.
Hyvä mekko on myös kaunis ja seksikäs vaate noin niinq kaipaajan silmissä. Viime elokuulta muistan tapauksen, jossa kaivatun peppu+mekko -yhdistelmä sai aikaan poikkeuksellisen kovan panetuksen ihan vain käytävällä kävellessä perästä päin katsottuna. Ei se, että näkyy paljon, vaan se, että on kätkössä, mutta vihjaa sisällöstä.. uh 😍😋
Tarkennan että täällä OSASTON käytävällä
Kauanko TET-viikkosi kestää?
Hoidossahan minä.
Se selittää, miksi et erota toisten tekstejä omista kokemuksistasi. Sivusta ap-vastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ohista heti aamusta. Tosi spämmääjää taas kaivataan!
Joo ei ole kaikki kaipuuviestit sulle. Tai siis ei yksikään, tietenkään, tuollaiselle. Kuka nyt sua kaipais? Joten kyllä, ohista on, eli sun ohi menee. Koita kestää tai ala kivemmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohista heti aamusta. Tosi spämmääjää taas kaivataan!
Joo ei ole kaikki kaipuuviestit sulle. Tai siis ei yksikään, tietenkään, tuollaiselle. Kuka nyt sua kaipais? Joten kyllä, ohista on, eli sun ohi menee. Koita kestää tai ala kivemmaksi ihmiseksi.
Ylimieliset öykkärit ja lapsi aikuiset on piittaamatta ketjun otsikosta, varsinkin kun omalle pikku tarinoinnille voi perustaa vailla satoja ketjuja. Ainiin, se huomio mitä ei mistään muualta saa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kiinnosta mikä sinua alkaa panettamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sujahtaa mun alle suojaan drooneilta… 🥰😀
Kiitos tarjouksesta! Tarvitsisin kyllä jotain suojakilpeä, en huomannut varoitusta lainkaan ja iloisesti vaan ulkona olin pyöräilemässä.
Oliko apupyörät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sujahtaa mun alle suojaan drooneilta… 🥰😀
Kiitos tarjouksesta! Tarvitsisin kyllä jotain suojakilpeä, en huomannut varoitusta lainkaan ja iloisesti vaan ulkona olin pyöräilemässä.
Oliko apupyörät?
Oli kolmipyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Ai se viittasikin Koivun ex-vaimoon. Hätkähdin, koska kaverin eksä oli myös Helena K. Eri sukunimi tietty kuin tuolla julkuralla.
Helena U.
Miten voi olla lapsettomuushoitolekurin sukunimi Perheentupa, onko nää päätetty etukäteen jossain ennen syntymää
Pitäiskö meijän kaivattu mennä keskustelemaan tuohon ama tuokioon…
Jos vaikka kaksoset pyöräyttäisit 👶🏼👶🏼😍.. hetkinen hetkinen, mähän en halunnu lapsia, mites tää nyt tälleen
Jos voitan tänään millin ejpotissa niin voin harkita
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla lapsettomuushoitolekurin sukunimi Perheentupa, onko nää päätetty etukäteen jossain ennen syntymää
Jaa a mutta luetunymmärtämisen osaaminen ja sisäistäminen varmasti on.
Minulla
> eläinvauvahaaveita,
ei todellakaan
ihmis-sinappitehdasta
keski-ikäiselle. Jätän
nämä 20-40 naisille
suosiolla. En muutenkaan
halua nepsygeenejäni
siirtää eteenpäin.
Eli olisi vain kärsimys
lapselleni. Ei kiitos.
Minulta 2 läppää
screenillä. Nada mas. E
ELO, tuli eli tuonne. Sry.
Ennaltasyöttö tekee tätä.
x
No, kunhan hetken haaveilin😊
Minulla on aina tämä.
~
Mies: 'Olisit todella hyvä,
opettavainen, lempeä äiti.
Lapsemme perisi sinun älysi
ja muut avut. 🥸🧐🤔
Meidän pikku Einstein,
Tulevaisuuden Suurmies.' 🤨 x
Miten ajattelit, että voisi aloittaa keskustelun, kun ei nähdä juuri koskaan ilman ylimääräisiä silmäpareja?
Hyvää huomenta aarteemme