Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12812)

Vierailija
12541/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kun mieli polttaa tai kun mielessä polttaa. Oletteko kokeilleet ajatella tälläisiä asioita? 

Mielessä muhii.

Mieltä kaihertaa.

Mieli on joustavalla tuulella.

Mielessä kypsyy asioita.

Mielessä repeilee.

Jne.

Vierailija
12542/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12543/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas. 

Olipas ilkeästi sanottu. Vaihdoin sen kuvan, jotta muut näkee miltä oikeasti näytän nykyään. Kaikki meistä vanhenee, ja turha on photoshopata tai tekoälyttää itsestään jotain ihannekuvaa mikä ei pidä paikkaansa. Enemmän ihmetyttää ihmiset, jotka pitävät edelleen jotain 15 vuotta vanhaa kuvaa profiilissaan. Minulla ei ole ikäkriisiä ja hyväksyn sen miltä näytän, enkä pelkää näyttää kuvaani muillekin.

Mitä ilkeää tuossa oli? Fakta: vanehenemme. Fakta: näytimme nuorina paremmilta. Big deal. Lakkaa olemasta noin pinnallinen ja mieti muita asioita kuin ulkonäköä.

Älä nyt jaksa selitellä, typerys. Ilkeä halusit olla, sen kertoo tuo "ai kauheaa" ja "papalta". Ei papoissa mitään pahaa ole, mutta jos se liitetään tuollaiseen "ai kauheaa" ja verrataan miten ko. henkilö näytti nuorena niin hyvältä, niiin... no, ei sulle tarvinne selittää. Tietoisesti ilkeilit, ja nyt muka et tiedä tehneesi mitään ;) Klassinen koulukiusaajaluonne.

Sivusta

Fakta: säkin näytit nuorena paremmalta. Samoin minä. Turha siitä uhriutua.

Mun kaivattu on melkein 20 vuotta mua itseäni nuorempi, joten turhaan papattelet.

Ei siinä mitään uhriuduttu, vaan pointattiin halusi ilkeillä ;) Kertoo luonteestasi paljon. Vieläpä tällaisessa kontekstissa, kun mukamas kaipaat.

Vierailija
12544/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeihmiset ja ei-parisuhdeihmiset. Ja sitten on vielä tuosta välistä ihmisiä, jotka on niin ristiriitaisia etteivät ymmärrä edes itseään.. 🙄 elämä on tosi hyvää sinällään ilman suhteita, mutta toisaalta parisuhteen tuoma läheisyys ja ystävyys olisi ihan korvaamatonta. Lämpenen hitaasti, mutta toisaalta olen myös vähän uhkarohkea ja jos en tiedä niin hyppäämällä silmät kiinni se usein selviää. On sellainen intuitiivinen kuva että oonko pahassa pulassa jos teen näin tai näin. Sitten vielä siihen päälle kaikki arvot joiden mukaan pitäisi yrittää elää, niin siitä sotkusta pään sisällä ei sitten itsekään onnistu aina muodostamaan kunnon mielikuvaa.

Mä en miellä itseäni ollenkaan parisuhdeihmiseksi, eikä varmasti kukaan mun elämän ihminen myöskään sanoisi minua parisuhdeihmiseksi.

Mutta olen kyllä aina ollut valmis parisuhteeseen, jos oikea ihminen tulee vastaan. Eli ei se "ei-parisuhdeihminen" tarkoita sitä, että väkisillä pitäisi olla sinkku, jos on parempikin vaihtoehto eli oikea ihminen jonka kanssa haluaa elää.

Parisuhteessa oleminen tai parisuhteeseen "pääseminen" ei vaan ole mulle ollenkaan tärkeää, enkä ikinä olisi voinut alkaa minkään "ihan jees"-tyypin kanssa. Olen liian romanttinen sellaiseen. Romanttiset mielikuvat ja upeat seksifilmit olleet kyllä aina mielessä, aivan nuoresta saakka. 

Sama täällä!

Vierailija
12545/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviin sua.

Mihin?

On vaan semmonen tunne. 

Vierailija
12546/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
12547/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhaa vittuilla kun ei ole sitten antaa mitään. 

Vierailija
12548/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛 Vuotta vanhempi, tahdon. 

Vierailija
12549/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeihmiset ja ei-parisuhdeihmiset. Ja sitten on vielä tuosta välistä ihmisiä, jotka on niin ristiriitaisia etteivät ymmärrä edes itseään.. 🙄 elämä on tosi hyvää sinällään ilman suhteita, mutta toisaalta parisuhteen tuoma läheisyys ja ystävyys olisi ihan korvaamatonta. Lämpenen hitaasti, mutta toisaalta olen myös vähän uhkarohkea ja jos en tiedä niin hyppäämällä silmät kiinni se usein selviää. On sellainen intuitiivinen kuva että oonko pahassa pulassa jos teen näin tai näin. Sitten vielä siihen päälle kaikki arvot joiden mukaan pitäisi yrittää elää, niin siitä sotkusta pään sisällä ei sitten itsekään onnistu aina muodostamaan kunnon mielikuvaa.

Mä en miellä itseäni ollenkaan parisuhdeihmiseksi, eikä varmasti kukaan mun elämän ihminen myöskään sanoisi minua parisuhdeihmiseksi.

Mutta olen kyllä aina ollut valmis parisuhteeseen, jos oikea ihminen tulee vastaan. Eli ei se "ei-parisuhdeihminen" tarkoita sitä, että väkisillä pitäisi olla sinkku, jos on parempikin vaihtoehto eli oikea ihminen jonka kanssa haluaa elää.

Parisuhteessa oleminen tai parisuhteeseen "pääseminen" ei vaan ole mulle ollenkaan tärkeää, enkä ikinä olisi voinut alkaa minkään "ihan jees"-tyypin kanssa. Olen liian romanttinen sellaiseen. Romanttiset mielikuvat ja upeat seksifilmit olleet kyllä aina mielessä, aivan nuoresta saakka. 

Sama täällä!

Siis korjaan sama täällä paitsi tuo viimeinen lause jota en huomannut äsken 😂😂

Vierailija
12550/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas. 

Olipas ilkeästi sanottu. Vaihdoin sen kuvan, jotta muut näkee miltä oikeasti näytän nykyään. Kaikki meistä vanhenee, ja turha on photoshopata tai tekoälyttää itsestään jotain ihannekuvaa mikä ei pidä paikkaansa. Enemmän ihmetyttää ihmiset, jotka pitävät edelleen jotain 15 vuotta vanhaa kuvaa profiilissaan. Minulla ei ole ikäkriisiä ja hyväksyn sen miltä näytän, enkä pelkää näyttää kuvaani muillekin.

Mitä ilkeää tuossa oli? Fakta: vanehenemme. Fakta: näytimme nuorina paremmilta. Big deal. Lakkaa olemasta noin pinnallinen ja mieti muita asioita kuin ulkonäköä.

Älä nyt jaksa selitellä, typerys. Ilkeä halusit olla, sen kertoo tuo "ai kauheaa" ja "papalta". Ei papoissa mitään pahaa ole, mutta jos se liitetään tuollaiseen "ai kauheaa" ja verrataan miten ko. henkilö näytti nuorena niin hyvältä, niiin... no, ei sulle tarvinne selittää. Tietoisesti ilkeilit, ja nyt muka et tiedä tehneesi mitään ;) Klassinen koulukiusaajaluonne.

Sivusta

Mun kaivattu on melkein 20 vuotta mua itseäni nuorempi, joten turhaan papattelet.

Ei siinä mitään uhriuduttu, vaan pointattiin halusi ilkeillä ;) Kertoo luonteestasi paljon. Vieläpä tällaisessa kontekstissa, kun mukamas kaipaat.

En mä ole mitään ilkeillyt kenellekään, kerroin vain sulle faktat. Ne koskee meitä ihan kaikkia, kukaan ei säästy. Ei niiden julki tuomisessa ole mitään väärää.

Vierailija
12551/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, mikä kaivatussasi saa sut kaipaamaan häntä?

Seksuaalinen vetovoima. En haluaisi seurustella, vaan panna. Kertakin riittäisi.

Ketjun ainoa rehellinen. Siksi toivon myötätuulia haaveellesi. 

Kiitos! Minäkin sulle, mitä ikinä haaveesi ovatkaan!

Siis millä perusteella ainoa rehellinen on se joka sanoo että haluaa vaan panna? Kyllä minä ainakin olen rehellinen sanoessani että haluan muutakin kuin panna kerran.

Vierailija
12552/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalle miehelle terkut 😍

Vierailija
12553/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Vierailija
12554/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, mikä kaivatussasi saa sut kaipaamaan häntä?

Seksuaalinen vetovoima. En haluaisi seurustella, vaan panna. Kertakin riittäisi.

Ketjun ainoa rehellinen. Siksi toivon myötätuulia haaveellesi. 

Kiitos! Minäkin sulle, mitä ikinä haaveesi ovatkaan!

Siis millä perusteella ainoa rehellinen on se joka sanoo että haluaa vaan panna? Kyllä minä ainakin olen rehellinen sanoessani että haluan muutakin kuin panna kerran.

Sulla sitten sellainen tilanne ja mulla erilainen. Itse en olisi rehellinen, jos väittäisin haluavani muuta, sepä se. Sitä hän varmaankin tarkoitti.

Vastaaja-ap

Vierailija
12555/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

En mä ole mitään ilkeillyt kenellekään, kerroin vain sulle faktat. Ne koskee meitä ihan kaikkia, kukaan ei säästy. Ei niiden julki tuomisessa ole mitään väärää.

Kuten jo todettu; kerrot vain luonteestasi. 

Alkuperäinen viesti kauhisteluineen, ja sen jälkeiset selittelyt kertovat vain sinusta. Eikä mitään hyvää.

Vierailija
12556/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän rajoittunut pitää olla jos ajatukset pyörivät kertapanon ympärillä.

Vierailija
12557/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviin sua.

Mihin?

On vaan semmonen tunne. 

Molemminpuolista. Olisin vain halunnut kuulla, mihin sinä tarvitset ja ovatko tarpeemme yhtään saman suuntaisia.

Vierailija
12558/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

m34 😘

Vierailija
12559/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kuten jo todettu; kerrot vain luonteestasi. 

Alkuperäinen viesti kauhisteluineen, ja sen jälkeiset selittelyt kertovat vain sinusta. Eikä mitään hyvää.

1. Aloitusviesti ei ole minun. Kerroin sen jo edellä.

2. En mitään selittele vaan komppaan aloitusta. Fakta on, että kaikki me vanhetaan eikä näytetä niin hyviltä kuin nuorina.

Edelleenkin ihan turhaan loukkaannut tästä, ei tää koske sua yhtään mitenkään. En kaipaa täällä sua.

Vierailija
12560/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turhaa vittuilla kun ei ole sitten antaa mitään. 

Mulla on aina annettavaa, mutta en ole kuin yhdelle antanut.