Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä kattosit mua.
Olit kaunis. Tohtisinpa katsoa kuten ennen.
Katso vaan rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten toisen ihmisen kehoa, läsnäoloa, mikään koira ei ole sama asia
Mä taas en jaksaisi jatkuvaa toisen ihmisen läsnäoloa. Kissat on parasta seuraa maailmassa, lämpimiä ja pehmosia.
Mun sänkyyn mahtuu kaikki.😁...tarkennetaanpas hieman ,siis kaivattu ja kissat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten toisen ihmisen kehoa, läsnäoloa, mikään koira ei ole sama asia
Mä taas en jaksaisi jatkuvaa toisen ihmisen läsnäoloa. Kissat on parasta seuraa maailmassa, lämpimiä ja pehmosia.
Ei jatkuvasti, tartten myös omaa aikaa, mutta säännöllisyys olisi mukavaa
Mä vähän pelkään kissoja, nehän on todellisuudessa petoeläimiä
Vierailija kirjoitti:
Oot tosi komea ja kultainen! 🧡
No kiitos kiitos. Säkin olet ihan ok!
Vierailija kirjoitti:
Sama, pelkään aika paljonkin. En halua samaan asuntoon niiden kanssa. Hyppäsivät kylässä kerran minun ja kerran vastasyntyneeni päälle.
Mä haluan tuntea oloni rakastetuksi ja halutuksi. Ja haluan vastaavasti rakastaa ja haluta myös sitä samaa ihmistä, joka rakastaa ja haluaa mua. Tarvitsisin sellaista rakkautta tai nuupahdan kokonaan.
Terkut naiselle, jonka kanssa tänään puhuttiin kissoista ja muistakin eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan tuntea oloni rakastetuksi ja halutuksi. Ja haluan vastaavasti rakastaa ja haluta myös sitä samaa ihmistä, joka rakastaa ja haluaa mua. Tarvitsisin sellaista rakkautta tai nuupahdan kokonaan.
Mahdatkohan sä haluta monogamisen suhteen vai ootko joustava senkin suhteen, kulta. 😘🧡
Minä en halua tuntea olevani rakastettu, haluan että kaikki potkii ja haukkuu päivittäin. Siihen ei tarvii toista jakamaan. Haluan kärsiä ja pyrkiä siihen koko ajan kuinka kaikki pätkii ja nälvii, se on minun osa. Mitään hyvää ei oo missään.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko joudun oleen ilman huomiotasi? On kova ikävä.
Kiinnitän kaiken huomioni sinuun unohtaen muut seuraavalla kerralla, kun nähdään.
Kaivattu hei, aiotko tehdä aloitetta vai pitääkö mun mennä tinderiin? Kaipaan rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Kissa on sekä peto- että saaliseläin. Koira sen sijaan on 100% peto. Jos pelkäät petoeläinpuolta, pelkää ennemmin koiraa kuin kissaa.
Kumpa perhosen siivet kantaisivat terveiseni kasvoillesi, silloin voisin iloita.
Siihen saakka olen kuin häkissä, miltei raivoissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on sekä peto- että saaliseläin. Koira sen sijaan on 100% peto. Jos pelkäät petoeläinpuolta, pelkää ennemmin koiraa kuin kissaa.
Olen ollut aika paljon tekemisissä koirien kanssa, enkä koskaan ole vastaavaa kokenut. En tosin yövy joidenkin poikkeusten, kuten rottisten kanssa samassa talossa. Luotan omiin kokemuksiin. Kissat ovat vajaa-älyisiä koiriin verrattuna, mahdollisesti sekin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan ja rakastan sinua myötä- ja vastatuulessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu hei, aiotko tehdä aloitetta vai pitääkö mun mennä tinderiin? Kaipaan rakkautta!
Ei vois vähempää kiinnostaa.
..kylkeeni lämpimään