Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11935)
Vierailija kirjoitti:
Meidän välille ei tuu ikinä mitään.
No ei jaksa pilata nyt tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näet vaivaa roikkua täällä perjantai iltana jos noin on,mene jakamaan itseäsi jonnekin!
Ei tässä tindereitä tarvita 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä noista tasoista ja rimoista. Mutta siis, jos musta tuntuu hyvältä jutella jonkun kanssa ja tuntuu, että ollaan samalla tasolla, enkä tarkoita nyt mitään riman korkeutta vaan samaa aaltopituutta, niin sellainen ihminen on kultaakin kalliimpi mulle. Silti ajattelen, et kumppania etsittäessä esim. hyvännäköiset ja liikunnalliset ihmiset etsii monesti samanlaisia kumppaneita ja silloin myös ulkoisella olemuksella on paljon merkitystä. Tämä toki vaan mun ajatus.
Mulle tuo eka on vasta kaveritaso. Syvempi taso vaatii myös sen seksuaalisen kiinnostuksen ja kyllä siihen kuuluu myös puoleensavetävä ulkomuoto.
No mulle se tarkoittaa syvää ystävyyttä. Eikä niitä sellaisia henkilöitä oo kovinkaan monia tullut eteen mun elämän aikana. Mä oon myös ihastunut tai rakastunut ystäviini joskus, mutta harvoin.
Parasta kun viihtyy nahoissaan eikä tarvi ketään. Silloin on aina onnellisimmillaan.
a) keskiviikko
b) oma on asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näet vaivaa roikkua täällä perjantai iltana jos noin on,mene jakamaan itseäsi jonnekin!
Tänään on pikkulauantain ! sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Saa sitä haaveilla.
Piti poistua, mutta kurkkasin kuitenkin.
Kannattaa tsekata vastaamatta jääneet.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tsekata vastaamatta jääneet.
?
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun viihtyy nahoissaan eikä tarvi ketään. Silloin on aina onnellisimmillaan.
tää oon minä
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ei sellaista tarkoitusta ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tindereitä tarvita 💕
Luojan kiitos ei tarvita. Ei pystyisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä kattosit mua.
Katson minä nauristakin, jos se eteen ilmestyy.
Katoin et ootpa ruma.